• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
De fonts zijn ook verschillend. Kleuren zijn beter. Voor de rest weet ik het nog niet. Zal het morgen eens bekijken.

@ Link's Ultimate Sword: Een Belg! =O
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
JP ja ik had het eerst willen doen maar ik had hem ge-edit xD LOLOLOLOL!!11!

En ja wingz er is in augustus nog wel eentje maar dit is bij andere vriend, btw om mensen nog aantrekkelijker te maken het is in een villa ;)

En er mogen er denk ik niet meer dan 10 ofzo. Het is melee he **** brawl xD
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
OH MAI GOD I MUST COME.

edit:.....te fout.

maar ik dacht dat het in augustus was?
Te fout? NOOIT KKLIJER ;D
Every1 <3 JP. JeWeetZelluf! =p

Maar dit is wel kickass =p ff chillen met Biscuit,Captain MacDonalds + Happosai ;D en wat newbies :D

Heb er wel zin in dudes.

KK BRAWL

KK dode melee community!!!
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Te fout? NOOIT KKLIJER ;D
Every1 <3 JP. JeWeetZelluf! =p

Maar dit is wel kickass =p ff chillen met Biscuit,Captain MacDonalds + Happosai ;D en wat newbies :D

Heb er wel zin in dudes.

KK BRAWL

KK dode melee community!!!
.... blargh een wigger naast me heeft dat als draadloos netwerknaam, moet elke keer bijna braken als ik 't zie <_<;
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Te fout? NOOIT KKLIJER ;D
Every1 <3 JP. JeWeetZelluf! =p

MacDonalds

Heb er wel zin in dudes.
QFT 0_O .

O ja Rutger wanneer zijn we eruit over de games ? RA 2 zat ik nog over te twijfelen want dan maak ik binnekort een thread aan :).

momenteel heb ik :

DDR
Halo 3
FIFA 08
BRAWL
Poker
Mario Kart Wii/Forza Motorsport.
RA 2 (waarschijnlijk tijd te kort)
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
MACDONALDS!



HE'S LOVING IT! ^__^

Linkje, Ik sta al ingeschreven bij jou.. Right?=p

Gelieve z.s.m met een datum komen =)

Als dat niet doorgaat.. Dan.. hadden we ooit nog een thread over Crew matches ofzo? Of.. een rankingtournament voor buiten de top 20 ofzo (kweet nog dat iets van 40 man onder 2 pouls werden verdeeld)? :p

Geen idee, maar doe IETS =P
Community is kk dood lol.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Veel woorden, weinig daden. Ik zie nog steeds niet in hoe de communities scheiden een voordeel oplevert voor één van beide. Het zou leuk zijn als er na de zomer een groot event komt met zowel Melee als Brawl vertegenwoordigd. Ik heb al wel hier en daar plannen gehoord voor grote(re) toernooien, monthlies etc, maar meestal gericht op één van beide spellen. We hebben denk ik weer iets echt groots nodig.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
EN DAN!? KKLIJER MARC ;D GA EEN TOERNOOI ORGANISEREN!

Veen, ik heb opeens zin in een moneymatch tegen jou =p



EN DAN!?, IK HEB STAGE, IK VERVEEL ME DOOD, LAAT ME SPAMMEN ALS EEN ***** DAT IK BEN.

ohh.. btw..
In de nintendo newsletter was er een brawl toernooi aangekondigd, die goed gesponsord werd.
Hoofdprijs = LCD scherm ;o

Misschien kan het ook helpen om iets te regelen met die sponsor voor (onze) eigenbelang..?

uhh.. Ik had op de website ervan gekeken... kzag alleen een advertisement, verder kon ik me daar de weg niet vinden. Ze hebben opzich een serieuse aanpak erop. Ze willen de finalisten van NL online laten spelen tegen de finalisten van Belgie.

Take a look : http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/ne...etitie_8828.html?cID=160&lID=ssbb-nl&loc=nlNL
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik ben niet degene die continu om toernooien zit te *****en, noch heb ik tijd, zin en mogelijkheden om iets te organiseren. Als iemand zich geroepen zou moeten voelen, ben jij het.

Wat dat toernooi betreft... Amateuristische bull****. Het zijn 4 player timed matches en je moet met een Wiimote spelen. Verder maximaal 16 deelnemers per filiaal (Game Mania). Er zit een filiaal bij mij in de straat, dus misschien dat ik probeer erin te komen. Met 16 man is die kans echter klein en de kans om te winnen is met dergelijke regels voor pro's niet veel groter dan voor mensen die het dan voor het eerst spelen.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Noooit, ik heb het te druk met de chickies.

Toernooi organiseren is mij te veel moeite, daarom laat ik andere mensen dat voor me doen. =p

Laan van Nieuw Oost Indie is kk stoer. Ik werk daar bij ING Real Estate. ;D
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
Ik heb mezelf voor zo'n halfgaar toernooi ingeschreven, dat kleine Philips TV'tje op mn kamer is aan vervanging toe :p
Hopelijk kan ik ze ompraten zodat ik mn eigen GC controller kan gebruiken.

PS: Ga gewoon Ike, random fsmash = WIN
 
Top Bottom