• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Woon jij op Laan van Nieuw Oost Indie? o_O
...en dan?

Noooit, ik heb het te druk met de chickies.

Toernooi organiseren is mij te veel moeite, daarom laat ik andere mensen dat voor me doen. =p

Laan van Nieuw Oost Indie is kk stoer. Ik werk daar bij ING Real Estate. ;D
:3

Ik heb mezelf voor zo'n halfgaar toernooi ingeschreven, dat kleine Philips TV'tje op mn kamer is aan vervanging toe :p
Hopelijk kan ik ze ompraten zodat ik mn eigen GC controller kan gebruiken.

PS: Ga gewoon Ike, random fsmash = WIN
Hoe weet je of je mee mag doen? Ik heb zo'n online entry ding ingevuld gewoon, maar kreeg niet eens bevestiging dat het verzonden was of zo. Wilde zelf ook vragen of ik gewoon m'n eigen controller mag gebruiken idd. Ben nog niet helemaal uit de character keuze, we zullen zien. =]
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Ik heb mezelf voor zo'n halfgaar toernooi ingeschreven, dat kleine Philips TV'tje op mn kamer is aan vervanging toe :p
Hopelijk kan ik ze ompraten zodat ik mn eigen GC controller kan gebruiken.

PS: Ga gewoon Ike, random fsmash = WIN

**** je hebt mijn tacktiek door XD. ik ga in Amsterdam.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Aw, LCD hoofdprijs voor zo'n kut toernooi >:(

I don't care anyway, ik ben dan toch op vakantie. Oh mijn god wat een onzin >_>
 

VDZ

Smash Apprentice
Joined
Oct 15, 2007
Messages
130
Location
Netherlands
Ik zou graag naar zo'n toernooi willen gaan, maar dan ben ik iets van €20 kwijt voor wat, een of twee keer Brawl spelen tegen newbies?
 

VDZ

Smash Apprentice
Joined
Oct 15, 2007
Messages
130
Location
Netherlands
Als je wat beter had gelezen, had je gezien dat je pas vanaf 2 juli meer info kon krijgen. Op 1 juli werd je nog verwezen naar de Belgische competitie; sinds 2 juli zie je de Nederlandse locaties en tijden.
En in Nederland heb je maar 16 spelers per 'toernooi', met 2 rondes, i.p.v. 64 met 3 rondes :\
 

Villains

Smash Cadet
Joined
Jun 30, 2008
Messages
52
Location
Holland
Ik vind ssj5goten wel een mooie naam. Je moet wel weten dat het een achterliggende gedachte heeft hè. NIet een gewone, maar een diepzinnige
 

VDZ

Smash Apprentice
Joined
Oct 15, 2007
Messages
130
Location
Netherlands
Het probleem is niet zozeer de Wii Remote (ik kan aardig spelen met de Wiimote, al mis ik mijn c-stick en up zonder tap jump), en niet eens de items (hoogstwaarschijnlijk gewoon alle items aan)...men gaat van 16 naar 1 in TWEE rondes. En hoe doe je dat? Precies, twee 4-player matches. Zal me niks verbazen als het zelfs timed matches zijn, op gebande stages.
 

VDZ

Smash Apprentice
Joined
Oct 15, 2007
Messages
130
Location
Netherlands
Hehe...altijd grappig om de posts hier te zien vlak nadat je een carebear-forum bezocht hebt (Chibicon community...iedereen is superaardig en er wordt heel streng gemoderate :\)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
zelfde punt dat ik wil maken?
t wordt zo vrij achter elke zin gepleurt, maar als je het op deze manier gebruikt is het opeens slecht...
mense zouden er mee op moete houde, of zelf kanker krijgen ^^

behalve jp en faab natuurlijk <3
 
Top Bottom