• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT, 27 October, Rotterdam (the Netherlands) resultaten bekend

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
@Dave (eigenlijk aan iedereen): kben mn bonnetje kwijt -_-. Volgens mij heb ik iets van 7.50 besteed aan 6 flessen fris, 3 zakken chips en bekertjes. Maar das alleen voor de zaterdag, en dit bedrag gaat van het doubles prijzengeld af, omdat van de singles al geld voor de tv's af gaat. Er zijn maar 2 mensen die zaterdag een tv brengen (kheb er zelf nou 2), dus als er 20 mensen komen is het prijzengeld voor random singles 20*5 - 15 = 85 euro. Dit zal ik wel 60, 20, 5 ofzo verdelen onder de beste 3. Voor doubles is het prijzengeld 20*5 - prijs voor eten en drinken, en dat zal niet minder dan 10 euro ofzo zijn dus denk aan 90 euro prijzengeld voor random doubles. Onder eten en drinken moet je trouwens alleen denken aan fris en chips, avondeten ofzo moet iedereen zelf kopen in mn straat, of meenemen. En als je geen cola of fanta lust, moet je zelf maar wat meenemen.

Oh en voor de zondag had ik niet gepland dat de mensen die een tv meenemen niet voor singles hoeven te betalen, want bij een normaal toernooi moet toch eigenlijk meer te verdienen zijn dan bij een alternatief toernooi, dus hier zal het prijzengeld 100 euro zijn met 20 mensen. Voor normale doubles haal ik wel weer geld eraf voor eten en drinken, dus dat zal weer rond de 90 euro zitten.

@Patfor2: voor de zondag of voor de zaterdag? Zaterdag is random characters, zondag is een normaal toernooi.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Het Random Character toernooi is weer voorbij!

Hier de resultaten:

Random Singles:
1: Captain McCloud (€ 35,00)
2: Goat (€ 10,00)
3: Kirby Squad (€ 5,00)
4: Coen
5: A-D
5: Linkje
7: Johnnyboy
7: BF.com

Random Doubles met gekozen teampartner:
1: Team CUT(E) (Dave + Johnnyboy) (€ 42,00)
2: Team 1.6 (Goat + Linkje) (€ 18,00)
3: ikweetetniet (Adam + Coen) (€ 0,00)
4: Mccloud en Happosai (Mccloud + Happosai)
5: team hightier (MasterSer + Lawrencelot)
5: Befzor.com (BF + Jeffzor)
7: Kudzuid United (Garet + Shino)

Filmpjes komen nog.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Lol @ random resultaten o_O
Adam genoobd =/ Jensen had het wel verwacht eerlijk gezegd met die random onzin :p

@Lawrencelot, hoeveel kost de tram? :p (heb geen buskaart en ga die ook niet halen)
of moet je per see buskaart hebben daarvoor? -_-
Edit: ik kom morgen trouwens al rond 10.45-11.00 als het goed is.
 

Patfor2

Smash Rookie
Joined
Aug 18, 2007
Messages
4
lol, ik ben ook zwaar geowned 2de ronde.. en ook in double in een keer , maar het was mn 1 ste toernooi en ook heel goed georganiseert .... nice ;)
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
JP, waarom was je dr niet man? Nee Adam is tweede geworden, Zgetto heeft gewonnen met 4-3, na geswitcht te hebben naar falco. Gefeliciteerd Zgetto, en Mccloud voor gisteren.

Singles:
1 Zgetto (52,50)
2 A-D (15,-)
3 Kirby Squad (7,50)
4 Coen
5 Goat
5 Ivo
7 Johnnyboy
7 Utto
9 Lawrencelot
9 Happosai
9 Patfor2
9 Exalador
13 Garet999
13 Napz
13 Shino
13 Spellruler

Doubles:
1. A-D + Zgetto (49,-)
2. Johnnyboy + Utto (21,-)
3. Goat + Dave
4. Exalador + Ivo
5. Garet + Shino
5. Lawrencelot + Happosai
7. Spellruler + Patfor2
7. Coen + JP

En er is nog een controller achtergebleven, een gewone zwarte nintendo controller, van wie is die?

Filmpjes ga ik deze week op youtube zetten.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Cool toernooitje, ookal speelde ik niet super, shoutout time

ZGETTEUHW: je ownt
Adam: jij ook al
Dave: je hebt je wraak maar het was wel verdiend, nu wordt je 6de van nederland ;)
Utto: Close o_0
Exa: teams was lachen, en over poker praten is altijd tof :p
Geit: tradities behoren niet gebroken te worden.
laurens: thanks for the tourney
johnny: omdat het johnny is
coen: good ****
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Sheut-euwts:

Adam: Dope. Was gezellig vrijdag en zaterdag smashen tot 3 uur snachts xD Adam = te goed. Goeie tijd gehad.
Zgaytheuw: Je rapet zwaar. Jammer dat ik tegen jou vrijwillig eraf vloog met Jiggz he :p ik had er toen nog niet echt zin in denk ik. Kwam later pas.
Lawrencelot: Good georganiseerd ^_^ eindelijk acceptabele tijden.
Exalador: ff peukie roken de hele tijd :p goeie tijd ook gehad met jou.
Jens: Emo. Dat jasje was echt te erg maar wel respect voor je ^_^ Jens = te dope
Johnny: TE KANKER CLOSE. Ik had geluk in de match met Marth vs Link O_o
Ivo: Hoe kun je =(
Dave: Close maar je hebt eerlijk gewonnen. Beetje jammer dat ik daardoor ALWEER net buiten de prijzen viel.
GOAT: Wajo de GOAT. Iedereen trapt erin xD Volgende keer beter, ik weet dat je het kan.




JP: T_T Vieze vuile flaker fa...eh...JP. Hoe kon je me laten zitten ;_;
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
shoutouts:

lawrencelot: bedankt voor het hosten en voor het blijven slapen
jens: gratz met je tourney win ^^ te goed. random teams was wel heel random :p maarja

pouls:
dave: lame hoor suiciden op battlefield ik wilde echt winnen :p harde **** op mn sheik met je climbers en daarna je sheik vs younglink achja..
shino: weet er niet zoveel meer van, alleen dat ik won
johnny: eerste match verloor ik, toen kreeg je bowser en toen was het voorbij -_-

adam: te goed
linkje: battle of the 5 cents ftw, we hadden nog moeten spelen maar vergeten

zondag

teams:
utto en johnny: pc en vidjo waren te goed, toen kwam mew2king er nog bij en dan weet je het wel.
ivo en exalador: kongo jungle ownt, fear de ''amsah''

singles:
utto: ik won van je peach op yoshis story, onverwacht voor allebei volgens mij, toen counterpickte je falco op fd en was ik even helemaal de weg kwijt utto die falco gaat 0_o hele harde ****
napz: je speelde marth, alleen maar forward smash. toen peach-3x gespiked met falco, te veel downsmash
coen: sheik vs fox ging redelijk gelijk op 1-1 toen ging je jigglypuff en verneukte kongo mn recovery :p instant rest, gratz met 4de plaats

adam: te goed alweer


EDIT: @ryuker die vids zijnkk goeie kwaliteit te goed
 

captain mc cloud

Smash Apprentice
Joined
Mar 24, 2007
Messages
193
Location
The Netherlands, Noord - Brabant, Waalwijk
shout outs:

lawrencelot: bedankt voor het hosten ^_^ het was een lekker vlot lopend toernooi
jeffz0r: gelukkig niet alleen hoeven reizen xD... en onze random teams set was te bad luck voor jullie :p
coen: te goed xD je bent echt een gezellige gast, en je pichu is ziek O_O.. Coen = te cool
dave: je versloeg me bijna in fox ditto T_T.. ik was te bang xD, ik had gewoon meer luck met de random characters...:p gratz @ 3e
linkje: XD... wanneer verschijnt er een zelda phantom hourglass Linkje edition? :D
Goat: te goed ^_^ toen je me de eerste set rapete met 4-1 dacht ik van **** xD! finales waren wel leuk ^_^ gratz @ 2e
Happosai: teams was lache man xD, toen je nog won vs jeffz0r en BF in je eentje stond ik wel even te kijken xD , nice ^_^ hopelijk zie ik je de volgende keer weer :D
BF: tjah wat kan ik zeggen van onze poul match, ik had meer luck dan jij denk :p
A-D: je bent zoals gewoonlijk te grappig en cool, je had alleen pech met characters.. je kan veel beter xD
wel nice op zondag ^^

zget: hij komt langs, wint 2x, gaat weer... nice man ^_^ je bent te goed xD
 

Shino

Smash Apprentice
Joined
Jul 12, 2007
Messages
99
Location
Rotterdam
Shouts

lawrencelot: Goed georganiseerd
johhnyboy: Je bowser en donkey kong zijn te goed
linkje: lol, jouw manier van zelda PH beleven xD
spelruler: lol, "rollen wordt de nieuwe wavedash" xD
coen: Je jigglypuf en fox zijn te goed
patfor : Mijn peach heeft altijd moeite tegen sheiks xD
exalador: Je ness is te goed
napz: leuke oefenmatches tegen jou met mijn ice climbers tegen jouw luigi
lama: We zuigen in doubles en maak voortaan minder debiele opmerkingen graag xD
 
Top Bottom