• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Nieuwe ZEST?

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
@marc: exa wilt toch weten of het melee of brawl gaat worden dus ik geef gewoon me redenen waarom het geen brawl only moet zijn. ook al brengt het die discusse weer op wat boeit het zolang het maar geen brawl only wordt.
Er is niks mis mee met die discussie, hetis wel heel makkelijk post te verwijderen die tegen brawl zijn. Ik vond dat er niks mis was met mijn posts =o ik beledigde niemand ik sprak alleen de waarheid.
Heb je liever dat ik je posts eerst alinea voor alinea quote en afbreek en dan pas verwijder? Er stond niets in dat niet al 1000 keer gezegd is en een groot deel ervan was beledigend richting Brawl en de spelers toe zonder dat er enige vorm van onderbouwing in zat. Ik heb ook al aangegeven dat ik die flames hier niet meer wil zien, dus het zou niet als een verrassing mogen komen dat ik het weghaal. Het is overigens ****ing egocentrisch om alleen maar aan je eigen spel te denken, dat je bovendien alleen maar schaadt door nieuwe mensen af te schrikken zodra ze niet 100% Melee willen spelen. Exalador wil inderdaad weten of het Melee of Brawl moet worden, maar ik neem ook aan dat hij een goede opkomst wil zonder "partij" te moeten kiezen. Mixed event Melee/Brawl is daarvoor de beste oplossing, 2 dagen dus. Brawl spelers zullen hem overigens niet scheef aankijken als het 1 dag Melee wordt, terwijl Melee spelers wel moord en brand schreeuwen als het 1 dag Brawl wordt. Slechte atttitude.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
rikken zodra ze niet 100% Melee willen spelen. Exalador wil inderdaad weten of het Melee of Brawl moet worden, maar ik neem ook aan dat hij een goede opkomst wil zonder "partij" te moeten kiezen. Mixed event Melee/Brawl is daarvoor de beste oplossing, 2 dagen dus. Brawl spelers zullen hem overigens niet scheef aankijken als het 1 dag Melee wordt, terwijl Melee spelers wel moord en brand schreeuwen als het 1 dag Brawl wordt. Slechte atttitude.
nee is geen slechte attitude is meer dan logisch , omdat zoals al paar keer is gezegt Moreno Brawl Only Toernooitjes host, Dat zou dan dus een grote Zest Brawl toernooi en Een groot IBD Brawl toernooi 2 x plus voor brawl spelers , Melee zou dan dus over zijn .logisch dan als het 1 event dag melee word dat er niemand scheef aangekeken word, omdat Moreno's toernooi Brawl ondersteund., Kijk als moreno een 50 Man MElee toernooi zou hosten en Exa ook zou het meer dan begrijpelijk zijn dat brawl spelers hier komen shouten voor een Brawl only,kk begrijpelijk:p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
nee is geen slechte attitude is meer dan logisch , omdat zoals al paar keer is gezegt Moreno Brawl Only Toernooitjes host, Dat zou dan dus een grote Zest Brawl toernooi en Een groot IBD Brawl toernooi 2 x plus voor brawl spelers , Melee zou dan dus over zijn .logisch dan als het 1 event dag melee word dat er niemand scheef aangekeken word, omdat Moreno's toernooi Brawl ondersteund., Kijk als moreno een 50 Man MElee toernooi zou hosten en Exa ook zou het meer dan begrijpelijk zijn dat brawl spelers hier komen shouten voor een Brawl only,kk begrijpelijk:p
Dat van Moreno is letterlijk gisteren pas bevestigd, nogal makkelijk om het dan op de weegschaal te leggen. Als je die logica volgt kun je ook zeggen dat we nu 6 jaar Brawl toernooitjes moeten houden voor het weer gelijk is, maar dat zit er niet echt in he? Lijkt er trouwens ook niet op dat het qua datum erg dicht bij elkaar gaat zitten. Omdat we zo triest weinig toernooien hebben vind ik het in dit geval best als bij ZEST Melee weer prioriteit krijgt, maar dan wel om de juiste redenen.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
6 jaar brawl toernooitjes is onzin, zowiezo omdat zon 80%(waaronder ik ook) al vind dat je het niet met melee moet vergelijken & een ander spel is .
+ die 6 jaar = wat jij meegemaakt hebt. niet de meeste smashers.
dat het gister op de weegschaal is gelegd is ook de reden dat k toen gepost heb en mijn mening gaf.
als moreno's toernooi er niet zou zijn zou je mij niet horen klagen over gemixt.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik snap het punt, ik wilde alleen laten zien dat er meerdere perspectieven mogelijk zijn. Ik heb er moeite mee als mensen zo praten dat het op het claimen van rechten begint te lijken. Als ZEST één dag is, is het begrijpelijk als het 100% Melee is. Bij twee dagen moet het mixed worden, en dan ben ik ook voor de manier zoals jij die voorstelde qua indeling. Ik denk dat we het hier allemaal over eens zijn en ik hoop dat het nu duidelijk is voor Exalador. Zoniet, dan spreek ik hem er graag nog verder over op MSN of whatever. =]
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Sowieso Brawl, en dan maar wachten of de grote melee aanhanhers hun zin nog 1 toernooitje kunnen doordrukken.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Yes, een nieuwe ZEST! ZEST noem ik gewoon HET melee toernooi, heb aan alledrie meegedaan. Melee mag zeker niet ontbreken, zowel singles als doubles. Lowtier vergeten we gewoon, en dan doen we het zo (mijn suggestie): bij 1-dags toernooi, Brawl als er tijd over is, bij 2-daags toernooi, 1 dag melee en 1 dag Brawl.

Al enig idee wanneer je het wil plannen, herfst of kerstvakantie ofzo?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol dat wilde ik ook net zeggen...
Of een DT, maar daar heb ik er zelf ook maar eentje van meegemaakt, te lang geleden :p
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Zolang er melee is kom ik wel denk ik, maar melee only is niet nodig lijkt mij, als er tijd en ruimte voor is kun je net zo goed de brawl mensen hun lolletje geven, brawl doubles lijken me wel leuk though.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
hoor dit. ik moet 2 studiepunten met sort of buitenschoolse activiteiten halen.
gevraagt en het organiseren van een smash toernooi valt daar onder :laugh:

dus sowieso dit jaar nog TNO T2
weet dat k het vorige jaar ook in de planning had staan. maar nu is het ook nog es voor school. dus gemotiveerder om het echt allemaal te regelen.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
hoor dit. ik moet 2 studiepunten met sort of buitenschoolse activiteiten halen.
gevraagt en het organiseren van een smash toernooi valt daar onder :laugh:

dus sowieso dit jaar nog TNO T2
weet dat k het vorige jaar ook in de planning had staan. maar nu is het ook nog es voor school. dus gemotiveerder om het echt allemaal te regelen.
Dat is lol, wat voor opleiding doe je?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Is het überhaupt zeker dat er een nieuwe ZEST komt?


Zo ja, mijn stem gaat naar mixed
Ja, het is zeker dat er een nieuwe ZEST komt

Zolang er melee is kom ik wel denk ik, maar melee only is niet nodig lijkt mij, als er tijd en ruimte voor is kun je net zo goed de brawl mensen hun lolletje geven, brawl doubles lijken me wel leuk though.
Het wordt melee only als het 1 dag wordt, mixed als het 2 dagen wordt. Kans dat het 2 dagen wordt is niet groot. Op 1 dag kan je niet beide doen (of alleen singles of teams van 1 en singles of teams van ander), naast organisatorische problemen levert het ook tijdproblemen en capaciteits problemen op.... je hebt namelijk ruimte nodig voor zowel de melee only mensen als de brawl only mensen (een aantal van die mensen komen uiteraard voor beide). 'Als er tijd over is' is zinloos, kans is dan dat de mensen die voor brawl komen voor niks komen omdat er geen tijd meer is ;)

Komt hier nou nog een datum voor? XD
Ja die komt er, maar nog niet XD heb het nog ff druk momenteel en heb ook nog geen kans gehad om met de beheerder van de zaal te spreken. Zal dus vanuit mij nog ff rustig zijn in deze thread, maar hou em in de gaten.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Het wordt melee only als het 1 dag wordt, mixed als het 2 dagen wordt. Kans dat het 2 dagen wordt is niet groot. Op 1 dag kan je niet beide doen (of alleen singles of teams van 1 en singles of teams van ander), naast organisatorische problemen levert het ook tijdproblemen en capaciteits problemen op.... je hebt namelijk ruimte nodig voor zowel de melee only mensen als de brawl only mensen (een aantal van die mensen komen uiteraard voor beide). 'Als er tijd over is' is zinloos, kans is dan dat de mensen die voor brawl komen voor niks komen omdat er geen tijd meer is ;)
Anders maak je uiteindelijk ff een polletje (als zest 1 dag wordt) waarvan de mensen doubles willen, melee of brawl...

Want singles moeten nou eenmaal melee zijn. ;P
 
Top Bottom