Heb je liever dat ik je posts eerst alinea voor alinea quote en afbreek en dan pas verwijder? Er stond niets in dat niet al 1000 keer gezegd is en een groot deel ervan was beledigend richting Brawl en de spelers toe zonder dat er enige vorm van onderbouwing in zat. Ik heb ook al aangegeven dat ik die flames hier niet meer wil zien, dus het zou niet als een verrassing mogen komen dat ik het weghaal. Het is overigens ****ing egocentrisch om alleen maar aan je eigen spel te denken, dat je bovendien alleen maar schaadt door nieuwe mensen af te schrikken zodra ze niet 100% Melee willen spelen. Exalador wil inderdaad weten of het Melee of Brawl moet worden, maar ik neem ook aan dat hij een goede opkomst wil zonder "partij" te moeten kiezen. Mixed event Melee/Brawl is daarvoor de beste oplossing, 2 dagen dus. Brawl spelers zullen hem overigens niet scheef aankijken als het 1 dag Melee wordt, terwijl Melee spelers wel moord en brand schreeuwen als het 1 dag Brawl wordt. Slechte atttitude.@marc: exa wilt toch weten of het melee of brawl gaat worden dus ik geef gewoon me redenen waarom het geen brawl only moet zijn. ook al brengt het die discusse weer op wat boeit het zolang het maar geen brawl only wordt.
Er is niks mis mee met die discussie, hetis wel heel makkelijk post te verwijderen die tegen brawl zijn. Ik vond dat er niks mis was met mijn posts =o ik beledigde niemand ik sprak alleen de waarheid.