Kirby Squad said:
Je zegt het zelf al. Bij counterstrike neem je een level waar je veel op kent en veel op hebt geoefend. Als de tegenstander dat minder heeft heb je toch een voordeel... Maakt niet uit welke kan je speelt.
Dat geld ook met stages bij ssbm. Sommige mensen kunnen veel beter spelen op bepaalde stages.
Wrong, in cs is er geen kant voordeel voor ct of T, veelal omdat de maps te complex zijn. bij ongecompliceerde maps als bij SSBM is er wel degelijk een duidelijk voordeel voor 1 char. Het maakt niet uit hoeveel ik oefen op bijv. yoshi's island of onett, het level blijft in het nadeel voor Peach.
Nu gaat het er niet om dat er sommige mensen beter op stages kunnen spelen, het gaat erom dat sommige levels, welke oefening dan ook, niet gebalanced zijn.
Waarom is Peach bomben anders niet legaal? Ik heb het geoefend en ben er goed in, dat iemand anders daardoor niet kan winnen komt omdat ik het heb geoefend volgens jouw logica.
Naar mijn mening mag dave's modder landje aanblijven, random zuigt, maar yoshi's stories wolkes, randomheid van de klaptrap en een ton op DK64 zijn niet random genoeg om een level uit te zetten IMO.
Je kan de dreamland wind trouwens makkelijk compenseren door andere directional influencing, of gewoon tegen de wind inlopen zodat je stilstaat bij het edgeguarden. vergt misschien wat oefening maar tis zeker mogelijk