• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST3 : 27 januari 2008 (Dutch) Results+brackets in 1e post

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
De laptop die ik zou gebruiken voor tio is niet beschikbaar, ik verzoek iemand er een mee te nemen, als dit niet gaat moeten we het allemaal gaan uitschrijven.

En voor het geval niemand het in de gaten heeft, we komen nog steeds 2 cubes tekort.
Ik kan mijn laptop wel meenemen. Cube gaat niet lukken though.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Dat is weer het hele argument van een meer liberale ruleset vs een conservatieve ruleset. Ivo heeft wel gelijk dat sommige stages vaak genegeerd worden omdat mensen claimen dat ze er een nadeel op hebben of whatever. Persoonlijk vind ik FD, DL64, FoD nog steeds de beste random set, met desnoods Stadium en/of Battlefield erbij.

Counterpicks: Brinstar en Corneria zijn dubieuze stages, maar met name de eerste kan net zo goed aan als uit staan. Corneria is een campstage, waarbij degene die voorstaat een steeds groter voordeel kan krijgen, slecht dus. DK64, YS en Mute City horen er standaard in, tenzij je Frans bent. Rainbow Ride zou ik zelf bannen omdat je er imo te veel met de stage bezig bent en soms zomaar op offscreen ledges landt, maar dat is dus vooral persoonlijk. Mensen die vinden dat met de stage vechten er tot op bepaalde hoogte bij hoort, hebben net zo "gelijk", al vindt de meerderheid dat niet.

Maar je **** ook gewoon de ESA2 ruleset hanteren, want dat is toch de enige reden dat iedereen nog speelt.
Goed punt, heeft er iemand bezwaar als ik de stemmingen afkap en gewoon uitga van de ESA2 ruleset? uhm...Wat houdt de ESA ruleset eigenlijk in?

@ Utto: ty, Ik wil geen gegeven paard in de bek kijken (slechte adem), maar staat er tio op?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Goed punt, heeft er iemand bezwaar als ik de stemmingen afkap en gewoon uitga van de ESA2 ruleset? uhm...Wat houdt de ESA ruleset eigenlijk in?

@ Utto: ty, Ik wil geen gegeven paard in de bek kijken (slechte adem), maar staat er tio op?
Het staat erop ja, ik host zelf ook. Wel een oude versie, ik zal zo even kijken of ik de nieuwste kan installeren.

ESA2 ruleset houdt trouwens in dat je qua smash gezien een kuttoernooi gaat hebben. Als je die abominatie echt wilt zien, kijk dan in het Tournament Discussion board in de ESA2 thread.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het staat erop ja, ik host zelf ook. Wel een oude versie, ik zal zo even kijken of ik de nieuwste kan installeren.

ESA2 ruleset houdt trouwens in dat je qua smash gezien een kuttoernooi gaat hebben. Als je die abominatie echt wilt zien, kijk dan in het Tournament Discussion board in de ESA2 thread.
Waarom ga je dan naar ESA2? =p Ik ben het ook niet helemaal eens met die regels, maar ik leer er liever hier en nu mee omgaan dan dat ik er daar achterkom dat ik niks ben zonder bepaalde counterpicks. IMO breken die regels echt niet het hele toernooi.

Maar ik ga hier niet heen of zo, dus doe wat je wilt. =p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik wil toch duidelijk heid hebben over de stages ik wil mc gebanned hebben en brinstar erop:p dat voor de rest vind ik de keuze van Ivo wel ok.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Uit m'n hoofd (onder voorbehoud dus...)

1. Biscuit
2. Zgetto
3. Dave
4. Adam
5. Ivo
5. Linkje
7. Capt. McCloud
7. Ryuker
9. Utto
9. Jeffz0r
9. Var Parasite
9. Kaoryu (ofzoiets?)
rest van singles weet ik niet.
Dave won van Adam met Kirby btw, mooiste matches van et toernooi XD

Teams
1. Ivo en Utto
2. Capt. McCloud en Biscuit
3. Dave en Linkje
4. Adam en Zgetto
5. Ryuker en Jeffz0r
rest van teams weet ik niet (waren 9 teams)
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Var parasite: thanks for hosting

Bisc te goed O_O Ik ga je nog wel verslaan though, ben je niet tegen gekomen helaas ;)

Singles was weer eens kut, verslagen door adam en zgetto zoals gewoonlijk. Van adam had ik gewoon moeten winnen was weer 3-2 -_- Naja, volgende keer beter.

Teams was wel leuk
Adam+Zgetto=waren fysiek gebroken en speelden bagger :p
Bisc+Mccloud= broken kutteam, gelukkig wonnen we nog die tweede set voor de toernooiwinst

Dave heeft adam verslagen met Kirby, een van de beste sets die ik ooit heb gezien.

Utto: ons team was te goed. Old Skool ftw, Frodo en Gandalf roeleren de pan uit.

Geen zin om meer te typen, zelfs niet voor een shout-out voor coole mensen die ik nog niet genoemd heb. Lui
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Singles

1: Biscuit
2: Zgetto
3: Dave
4: Adam
5: Linkje
5: Ivo
7: Ryuker
7: Capt. McCloud
9: Utto
9: koaryu
9: Var Parasite
9: Jeffz0r
13: wawawia
13: DarkTi
13: Lone Wolf
13: Aeth
17: xiaoboss
17: Infinite Rage
17: Oscar
17: koari

Teams

1: Frodo & Gandalf (Utto + Ivo)
2: Kapitein Koek (Captain McCloud + Biscuit)
3: Wie is je papa? (Dave + Steven)
4: Jackson 2 (Adam + Zgetto)
5: Team Toothpicks of Eastern Death (Jeffz0r + Rukker)
5: Team 1, 2, 3 (DarkTi + xiaoboss)
7: Team SWD (Var Parasite + Aeth)
7: Koaryu + Wawawia (Koaryu + Wawawia)
9: Team Faillure (Infinite Rage + Lone Wolf)

Brackets komen binnenkort.

Ik suck btw, maar niet in teams. Samen met Frodo is Gandalf onverslaanbaar. En Biscuit ownt.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Was leuk ^^. Thomas echt verdiend man. Dave WTF O.O
Adam < Kenker n00b ...
Frodo & Gandalf: te goed ^^

Wawawai en crew ofzo goed gespeeld voor een eerste toernooi. Kom vaker^^.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het toernooi is geweest, over stages is sowieso alles al wel gezegd. Als je vragen hebt, kan ik wel proberen ze te beantwoorden. Verder staat er op Smashboards nog veel over.
 
Top Bottom