• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST3 : 27 januari 2008 (Dutch) Results+brackets in 1e post

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
King of Beasts' Smash Tournament 3. (Semi-monthly)

Hij gaat lekker, nu de cubes nog.

Locatie : Hilvarenbeek, Holstraat 4b. Bereikbaar via treinstation tilburg, bushalte doelenstraat (of een andere, maar deze gebruik ik altijd) en een stukje lopen.



Wanneer : (zie titel) Venue opent om 11.00 uur. Toernooi begint (hopelijk) rond 12.30 uur. Venue open tot 23.30 uur (let er wel op dat de bussen naar tilburg centraal dan niet meer rijden). Singles en doubles, lowtier indien tijd beschikbaar.

Prijzen :
Entree : 5 euro
Singles : 5 euro, prijsverdeling : 60, 30, 10
Doubles : 5 euro P.P, prijsverdeling : 70, 30


Venue en omgeving : Venue is een jongerencentrum oorspronkelijk bedoelt voor lijftijden van 12-16 jaar, dus aan de bar wordt geen alcohol geschonken. 2 Keer om de hoek is een friettent.*reclame*: AAN DE BAR KUN JE FRISDRANK EN SNOEP BESTELLEN!!! De venue heeft verwarming, als het te koud is, meld het dan!


Regels :

1vs1:
- 4 stock, 8 minuten
- double elimination
- alles is best of 3, halve finale is best of 5, finale is best of 7
- geen items
- eerste stage is random
- random stages: Final Destination, Pokemon Stadium en Dreamland 64
- counterpick stages: Battlefield, Yoshi Story, Kongo Jungle 64, Corneria, Rainbow Ride, Mute City en Fountain of Dreams
- de rest is gebanned
- stage banning is toegestaan
- ASP: Verliezer zegt de stage hardop -> winnaar kiest character -> verliezer kiest character
*mag ook op verzoek worden veranderd naar 'verliezer kiest character,' indien de tegenstander instemd
- Dave's Stupid Rule
- geen wobbling!
- stages die gebanned zijn mogen met instemming van de tegenstander gebruikt worden
- dingen als rising pound stalling en peach bomber stalling niet toegestaan

2vs2:
- 4 stock, 8 minuten
- double elimination
- alles is best of 3, finale is best of 5
- geen items
- team attack aan
- levens stelen toegestaan
- eerste stage is random
- random stages: Final Destination, Pokemon Stadium en Dreamland 64
- counterpick stages: Battlefield, Yoshi Story, Kongo Jungle 64, Corneria en Rainbow Ride
- de rest is gebanned
- stage banning is toegestaan
- ASP: Verliezer zegt de stage hardop -> winnaar kiest character -> verliezer kiest character
*mag ook op verzoek worden veranderd naar 'verliezer kiest character,' indien de tegenstander instemd
- Dave's Stupid Rule
- stages die gebanned zijn mogen met instemming van de tegenstander gebruikt worden
- dingen als rising pound stalling en peach bomber stalling niet toegestaan


Inschrijvingen : >32 = reservelijst \\\OM MASSAINSCHRIJVEN TEGEN TE GAAN MAG JE MAXIMAAL 3 MENSEN INSCHRIJVEN (inclusief jezelf), VERDERE INSCHRIJVINGEN WORDEN OP DE RESERVELIJST GEPLAATST TOT ZE ZICHZELF MELDEN///

Var Parasite
Jeffz0r
Capt. Mccloud
Biscuit
Ivo
Adam
Miguel
Utto
Dave
Linkje
Okan ?
Coen
Infinit Rage
Lone Wolf ?
Repyh ?
Jan ?
Nuke ?
Rts
Alex ?
Jorrin ?
[P]appo[W]calypse[N] ?
Aeth
Tauwtung
Ruben ?
Mauwrits ?
Oscar
Meth
Bouncy
Koaryu
buurjongen van Koaryu
Koari
2 random vrienden van Koaryu

Results:

Singles

1: Biscuit
2: Zgetto
3: Dave
4: Adam
5: Linkje
5: Ivo
7: Ryuker
7: Capt. McCloud
9: Utto
9: koaryu
9: Var Parasite
9: Jeffz0r
13: wawawia
13: DarkTi
13: Lone Wolf
13: Aeth
17: xiaoboss
17: Infinite Rage
17: Oscar
17: koari

Teams

1: Frodo & Gandalf (Utto + Ivo)
2: Kapitein Koek (Captain McCloud + Biscuit)
3: Wie is je papa? (Dave + Steven)
4: Jackson 2 (Adam + Zgetto)
5: Team Toothpicks of Eastern Death (Jeffz0r + Rukker)
5: Team 1, 2, 3 (DarkTi + xiaoboss)
7: Team SWD (Var Parasite + Aeth)
7: Koaryu + Wawawia (Koaryu + Wawawia)
9: Team Faillure (Infinite Rage + Lone Wolf)

Brackets komen binnenkort.

Ik suck btw, maar niet in teams. Samen met Frodo is Gandalf onverslaanbaar. En Biscuit ownt.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Schrijf mij maar in! =D
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik wil best komen, maar deze keer ga ik niet de hele organisatie overnemen, want het is jouw toernooi. Cube neem ik nog wel mee zoals altijd, maar geen laptop enzo.
Schrijf Capt. Mccloud en Biscuit ook maar in.

(oh en ik meld nu alvast dat de verwarming aan moet omdat het anders te koud is >_>)
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
@ je hulp ik wil je best helpen met bepaalde dingetjes ,bijv roepen wie vs wie moet spelen en op welke tv. en of je pools gaat doen wie waar moet etc..
Maar voor de rest van de **** regeling denk ik dat je het beste Coen kan vragen :)
hij is tenslotte iemand die best behulpzaam is , en ik denk dat als je het em aardig zou vragen hij je niet zou weigeren toch ;)

En Btw

Kanje PLz Johnny en Dave inschrijven , Omdat ik hoop dat ze komen en dat ze teamen zodat zget en ik ff iets kunnen rechtzetten :p Hopen we :p ''OeSh Trashtalk..'' Maarja moet gebeuren
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
DOE HET DOORDEWEEKS

EIKELS

ik heb geloof ik vakantie van de universiteit van 27 jan tot 4 ofzo februari doe het dan op een maandag/dinsdag/woensdag en dan kom ik

en dat wil je toch

^^
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
@ BF.com: Ik heb dan school>_>

@Jeffz0r (en de rest dus eigenlijk ook): Het bedrijf dat TV's verhuurd is 50 procent in prijs gestegen. Daar komt bij dat om omstandigheden *KoBST2*, ik niet zeker weet of we de TV's zelf mogen ophalen, en laten brengen kost 60 euro. Ik heb denk ik nog wat extra tijd nodig om de boel uit te werken. Ik wil het liefst geen minimum van 17 euro verlies, als alles perfect gaat.

Edit: Sorry, maar hoe vroeg moet ik van tevoren zijn om nog te cancelen?
 

Tauwtung

Smash Rookie
Joined
Jan 19, 2008
Messages
5
hoi allemaal,

men eerste keer hier. kan je je gewoon inschrijven via dit forum? Nou schrijf mij maar in. Moet ik nog iets verder erbij vertellen xD?
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
Ja je kan je hier gewoon inschrijven xP
Nou :| je kan vertellen: Wie je bent :'D waar je vandaan komt, wie je maint, blablabla xD
Dan hebben we meteen een beeld van wie er die newbie(gewoon nieuweling :p) is in de community.

Myeah xP TOT ZONDAG DUDES!
 
Top Bottom