• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST3 : 27 januari 2008 (Dutch) Results+brackets in 1e post

Tauwtung

Smash Rookie
Joined
Jan 19, 2008
Messages
5
oh jah XD ik heb al bij meet&greet gepost maja, nog maar een keer.

Mijn naam is Ping Zhao, ik woon on Tilburg en ik ben een fan van SSBM ( logish )
Mijn main is Fox en ik speel het liefst of final destination. Ik ben nog maar een beginner dus be easy on me ;)
Jammer genoeg ben ik een student en heb ik geen cube in mijn kamer... :(
dus mocht iemand in de buurt wonen en een keer wil smashen, lemme know ;)
 

Tauwtung

Smash Rookie
Joined
Jan 19, 2008
Messages
5
jah :) idd daar heb ik ook deze site vandaan.. naja ik wist al dat smashboard bestond, maar die link naar dit tounooi was de aanleiding dat ik nu hier zit
 

Tauwtung

Smash Rookie
Joined
Jan 19, 2008
Messages
5
jah idd daar heb ik ook deze site vandaan.. naja ik wist al dat smashboard bestond, maar die link naar dit tounooi was de aanleiding dat ik nu hier zit, wie ben jij op hyves?
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
jah idd daar heb ik ook deze site vandaan.. naja ik wist al dat smashboard bestond, maar die link naar dit tounooi was de aanleiding dat ik nu hier zit, wie ben jij op hyves?
igotthecookies.hyves.nl ^^

Maar nu weer over Kobst xD
Infinite Rage kan prolly een TV meenemen o: maybe kan ik dan ook (een kleintje) meenemen.
Ik vraag hem anders wel of ie ook z'n cube kan meenemen ^^.

Okii? ;3
 

Tauwtung

Smash Rookie
Joined
Jan 19, 2008
Messages
5
yah, ik kijk er wel naar uit. Geen idee hoe goed/slecht ik ben xD speel alleen tegen vrienden ;) op tournooi niveau zal het wel een stuk moeilijker zijn. Kheb wel een keer tegen Roy gespeel, was een of andere speler die europese tournooien deed en iemand die Guus heet ofzo... scheen ook goed te zijn.. mja wat is goed?

jah.. ik zou graag dingen meenemen... maar heb helemaal niks.. ik heb een laptop, kweet niet of je er iets aan heb.

@ Var Parasite, ty :) waar woon jij dan? hmmm misgien een beter idee om msn of hyves uit te wisselen dan dit forum vol te spammen XD
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
er zou een andere datum komen omdat hij waarschijnlijk op deze niet genoeg tv's kon regelen .. maar dat blijkt dus van wel dus gaat deze gewoon door =)
zo had ik et begrepen ..

and welcome tauwtung :)
en zget + ik = confirmed
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik zoek een teampartner. Dave, mag ik met Steven? Alvast voor ESA2. Dan mag jij weer met Johnny ^^

Ik vind trouwens ook dat Brinstar als counterpick aan moet, zeker als Corneria met z'n idiote random arwings ook mag.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
OK, we gaan stemmen.

Laten we maar gewoon ff gaan stemmen over de counter stages, ok.
-Maak een lijst voor stages (random mag er ook op worden aangepast), stemmen eindigt op zaterdag 22:00, resultaten worden bekend gemaakt @ de venue en in de thread.
- Je stem geld alleen als je ook echt meedoet uiteraard.
- Er zijn geen keuze beperkingen, als in de stemming IC mountain erin komt, telt het gewoon mee.
- Maak een lijst van 8 stages met prioriteit aangegeven, de 1e 3 komen in random en de 5 daarna in counter.

@ Utto: Noes, Corneria = Samus Stage T.T

Laten we ondertussen de cubes niet vergeten hé!
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
random:

Final
KD 64
Poke stadium
Battlefield

counter pick:
Yoshi's story
Brinstar
Fountain of Dreams
Rainbow ride
Kongo Jungle 64


dat lijkt mij netjes
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
het is of brinstar of mute city, op dat gebied is brin star een stuk eerlijker, Corneria heeft er niks te zoeken. de host moet eerlijke regels verzinnen en niet op eigen winst uitgaan. dus het samus level bull**** was ook een beetje dom.

random:

Final
KD 64
Poke stadium
Battlefield

counter pick:
Yoshi's story
Brinstar
Fountain of Dreams
Rainbow ride
Kongo Jungle 64


dat lijkt mij netjes
iemand er bezinningen op behalve zgetto die niet op brinstar kan spelen en hem daarom wil bannen :p ?
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
het is of brinstar of mute city, op dat gebied is brin star een stuk eerlijker, Corneria heeft er niks te zoeken. de host moet eerlijke regels verzinnen en niet op eigen winst uitgaan. dus het samus level bull**** was ook een beetje dom.



iemand er bezinningen op behalve zgetto die niet op brinstar kan spelen en hem daarom wil bannen :p ?
Dat ik zei dat ik tegen de banning van corneria was, betekent niet dat mijn stem meer waard is dan die van jou, als je dat soms denkt. En daar komt nog bij dat ik toch niet zou winnen.

Wat betreft het stemmen voor stages, ik had msn gesprekken met Adam en Bisc, over brinstar, dus ik zet het hier neer om duidelijkheid te krijgen over wat men wil. Het wordt simpelweg democratisch aangepakt.

Sorry, als ik hier bot overkom, smileys zouden het kunnen verhelpen, maar ik gebruik die niet, want ik begrijp ze zelf niet.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
random:

Final
KD 64
Poke stadium
Battlefield

counter pick:
Yoshi's story
Fountain of Dreams
Kongo Jungle 64

Homolevels die vooraltijd gebanned moeten worden:
Rainbow ride
Mute City

Brinstar moet wegblijven.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
**** SmashBoards. Al die idioten op de Brawl boards helpen de server naar de tyfus. Tijd voor een eigen site.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Homolevels die vooraltijd gebanned moeten worden:
Rainbow ride
Mute City

Brinstar moet wegblijven.
Ik zal verder niets zeggen omdat je je plaats aan mij afstond voor RoS4, maar je weet verdomd goed waarom juist dat stuk in de quote staat!

Random:

Rainbow Ride
Mute City
Brinstar

Counter pick:

Dreamland 64
DK64

Hoe kan je uberhaupt Corneria aan willen zetten en Mute City en Brinstar uit met een ander argument dan 'ik kan gewoon niet winnen op die stages'? Het voordeel voor space animals wordt zo alleen maar groter.

Mijn echte stagekeuze is trouwens alles wat Linkje zei met Mute City erbij.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hmm, het meest gebalanceerde stage uit het spel staat bij sommigen niet in random?

Dit zijn de stages die veel mensen in random willen:
DL64: belachelijk ongelooflijk tering ziek enorm groot en kutwind
FD: niks om chainthrowen te stoppen
PS: belachelijke veranderingen, lastig te overzien onder de stage.
BF: kutedges (voor de rest perfect gebalanceerd, het argument voor de crappy edges is ondertussen wel outdated, iedereen weet nu hoe dat werkt op die stage.)
YS: wolkje en klein.

En nu het meest gebalanceerde stage:
Fod: Heeft een normale grootte, er zijn plankjes om chainthrowen te stoppen, geen belachelijke veranderingen, goed te overzien, normale edges.
Het enige nadeel wat je eventueel kan noemen is dat de plankjes heeeel langzaam bewegen. Maar als je hier geen rekening mee **** houden ben je echt een idioot. Dit nadeel is namelijk veel kleiner dan de eerder genoemde nadelen voor de andere neutrals.

Mijn stem is daarom ook:
Random:
FoD
BF
FD

Counterpick:
DL64
YS
PS
RR
MC
DK64
En eventueel nog wel meer voor counterpick.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ik schrijf mij trouwens uit, er is wat anders tussen gekomen.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Ivo ik snap echt niet hoe je zulke belachelijke dingen kan zeggen over die normale stages die bijna over heel de wereld op random staan. en dan bij counterpicks gewoon vrolijk Rainbowride Mute City donkeykong 64 en EV nog meer andere voor counterpick -_- en dan geen commentaar erbij ook
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ik vind het alleen onterecht dat FoD zo vaak niet op random staat, ik probeer alleen maar te laten zien dat ieder stage wel nadelen heeft. En dat die miniscule veranderingen op FoD geen reden zijn om hem uit random te halen.

Past stem aan:

Random
FoD
BF
FD
DL64
PS
YS

Counterpick
RR
MC
DK64

Overigens vind ik mijn opmerkingen over de stages helemaal niet zo belachelijk, als je goed leest heb ik het hier helemaal niet over het bannen van stages, alleen maar commentaar op de vastgeroeste set van random stages. BF en FoD worden te vaak met een zwakke reden genegeerd.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Dat is weer het hele argument van een meer liberale ruleset vs een conservatieve ruleset. Ivo heeft wel gelijk dat sommige stages vaak genegeerd worden omdat mensen claimen dat ze er een nadeel op hebben of whatever. Persoonlijk vind ik FD, DL64, FoD nog steeds de beste random set, met desnoods Stadium en/of Battlefield erbij.

Counterpicks: Brinstar en Corneria zijn dubieuze stages, maar met name de eerste kan net zo goed aan als uit staan. Corneria is een campstage, waarbij degene die voorstaat een steeds groter voordeel kan krijgen, slecht dus. DK64, YS en Mute City horen er standaard in, tenzij je Frans bent. Rainbow Ride zou ik zelf bannen omdat je er imo te veel met de stage bezig bent en soms zomaar op offscreen ledges landt, maar dat is dus vooral persoonlijk. Mensen die vinden dat met de stage vechten er tot op bepaalde hoogte bij hoort, hebben net zo "gelijk", al vindt de meerderheid dat niet.

Maar je **** ook gewoon de ESA2 ruleset hanteren, want dat is toch de enige reden dat iedereen nog speelt.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Belangrijk!

De laptop die ik zou gebruiken voor tio is niet beschikbaar, ik verzoek iemand er een mee te nemen, als dit niet gaat moeten we het allemaal gaan uitschrijven.

En voor het geval niemand het in de gaten heeft, we komen nog steeds 2 cubes tekort.
 
Top Bottom