• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
:ohwell:
Of ze willen het in ieder geval een kans geven.
Het is dat kleine provocerende gedrag wat dat hele melee vs brawl gevoel naar boven kan brengen ( is er nog maar erger dan het nu is ) ik hoop dat marc hier ook wat over te zeggen zal hebben.

Was verkeerde topic :ohwell:
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
schrijf mij en me neefje ook maar in
onder de Namen :

Rebaz
Aram

en als je een Team list maakt, zijn wij ook gelijk een team.
btw voor degene die het nog niet weten =P
Chibi gaat de place terrorizen xD

waarom zie je neit me Signature, SAD

Edit : ik neem denk ik me Wii mee, maar Reken er niet op,
Wii is namelijk van me Bro. maar het is nog een lange tijd, dus ik vermeld het wel of niet of wel kan
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Ik zou mij graag in willen schrijven. Ik denk dat ik da wel tijd heb, als dat niet het geval is, zeg ik voor 15 september.
 

ShoDan

Smash Apprentice
Joined
Jul 23, 2007
Messages
121
Schrijf mij maar in, eindelijk een toernooi met normale regels. En hopelijk komen er wat pro's

En ik een kappie schrijven ons in voor de team tournament.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik zal er zijn voor de organisatie. En om weer ff wat easy money te verdienen, kutspel :p

Zorg dat biscuit ook op je lijst staat.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Schrijf mij maar in, eindelijk een toernooi met normale regels. En hopelijk komen er wat pro's

En ik een kappie schrijven ons in voor de team tournament.
Lol ben jij dat Danny?
Ga je eindelijk es naar een toernooi, is et brawl ipv melee... kklijer XD
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Goed dat je het zegt Feben, dank je ^^ Was even te lui om helemaal naar de *gasp* eerste pagina te gaan, sorry :D
 

ShoDan

Smash Apprentice
Joined
Jul 23, 2007
Messages
121
Lol ben jij dat Danny?
Ga je eindelijk es naar een toernooi, is et brawl ipv melee... kklijer XD
Hahah ja he, en waarom doe jij niet mee. Ik weet dat alle pro's weer terug zijn gegaan naar melee, maar je kan toch wel een beetje brawlen. En jammer dat het PU toernooi niet doorging, want dan kon is je weer is verslaan met melee en nu ook met brawl. =p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Hahah ja he, en waarom doe jij niet mee. Ik weet dat alle pro's weer terug zijn gegaan naar melee, maar je kan toch wel een beetje brawlen. En jammer dat het PU toernooi niet doorging, want dan kon is je weer is verslaan met melee en nu ook met brawl. =p
Ik doe niet mee omdat ik Brawl niks aan vind vergeleken met Melee XD
Maarja eigenlijk speel ik ze geen van beiden meer :)
Alleen voor Melee vind ik et nog wel de moeite om naar toernooien te gaan af en toe, Brawl niet.
 

Ace55

Smash Lord
Joined
Feb 18, 2008
Messages
1,642
Location
Amsterdam
He, dacht ik net 'n teampartner gevonden te hebben. Kan je Freak op de reservelijst zetten? Zijn vast genoeg mensen die toch niet blijken te kunnen.
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Zet mij (StaBman), Zudox en Albert ook maar op de reserve lijst voor het geval dat..

Grtz Stabman

oh en kunnen de mensen van de reservelijst wel komen kijken als de rest wel allemaal confirmed of is er gwoon geen plaats??

opps vergeten: kan wii + brawl meenemen indien nodig ^^
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom