| FBT3 | - Oshkosh, WI - 2/09 (ENTRY FEE LOWERED -- SEE 1ST POST)

Eci4

Smash Ace
Joined
Jun 26, 2006
Messages
912
Location
Silver Lake Minnesota
5150, I think most of the MMs people have set up are for melee actually. Still ridiculous them thinking they will get in that many matches with that many different people so easily, especially with all of the MMs being like 1 dollar a piece, and meaning pretty much nothing.
 

Chexr

Smash Ace
Joined
Jan 23, 2004
Messages
817
Location
Minnesota
Normally people forget all about MM when the tournament actually starts.

Im excited for this now, we should have brawl teams matches too.
 
Joined
Sep 23, 2006
Messages
4,094
Location
MN
when are you guys gonna do these mm's? i mean, you wont even be LOOKING at the wii during the tournament so idk maybe you guys are setting htese up for when brawl is released in us, idk?
idk my bff jill?

lolz yacht these are in Melee eh, ya you betcha

hay did anyone see Mango vs M2K, final match at pound3? Someone in the background was like "Do it for Chexr, Mango!" right before Mango rested M2K FTW.

too good. The final words for melee were "Do it for Chexr, Mango!"
 

BIG C

Smash Master
Joined
Oct 24, 2004
Messages
3,918
Location
Distributing justice 24/7.
everyone is gonna get a chance to play when i actually have it going friendlies = one match a piece then 2 new ppl come in until every1 has played at least once then it can be winner stays.

and like rofl at dragmire i only play ganon for fun or in ganon dittos. and i wouldnt try to main ganon in brawl if i was the best with ganon in melee all im gonna say.
 

5150

Banned via Administration
Joined
Mar 5, 2005
Messages
2,386
Location
Madison, WI
everyone is gonna get a chance to play when i actually have it going friendlies = one match a piece then 2 new ppl come in until every1 has played at least once then it can be winner stays.

and like rofl at dragmire i only play ganon for fun or in ganon dittos. and i wouldnt try to main ganon in brawl if i was the best with ganon in melee all im gonna say.
thats a HUGE false bigc. i will be playing this game all day.
 

BIG C

Smash Master
Joined
Oct 24, 2004
Messages
3,918
Location
Distributing justice 24/7.
heh ganon is sooo bad in brawl son. my sig is too good tho thnx zjiin.

and rick if all the ppl that wanna play dont get a chance to play i'll put that **** up like in a heartbeat so dun be a **** and ruin it for everyone. just get in the back of the like of ppl that wanna play then win so u can stay on. if ur last and win ur 1st match and keep winning u got that
 

Dragmire

Smash Lord
Joined
Dec 6, 2007
Messages
1,860
Location
Portjohnington,Wisjohnsin
1337 indeed. SHOUTOUTS

sago: had a great time good brawl match and yay for me winning MM

Bird man: you and your **** monkey you swiftly kicked my *** good job

toecutter: my pokemanz actually pwned joo lol

Zjiin: once again I got totally pwned by peach thanks for the fun one

puffinator: HOLY **** I beat you both times I played ganon awesome and they were recorded. I think

Big C: although I didn't play you just ask everyone who saw me I played a sick ganon too bad I couldn't play you. thanks for bringing brawl

eci4: sorry for the dissapointment

5150: DDD DDD DDD you were godly

hayate: your kinky mindgames pwned me good fox dittos is worthy of lol

lonejedi: HI

Quaz: probably the most complimentitive person I've ever smashed I don't know If I deserve the compliments but thanks for peach pwnin me

56K: looks like we aren't ganon **** at all >_< still had a great time thanks

and most importantly

Devy: I got to be quite friendly with you and LOL ganon I'm too good for you brawl ike is good I would've won if those blades didn't hit me at spear pillar still thanks for the great time

Eighteenspikes: you ran this tournament wonderfully I had a great time and hope to play again

Yay I'm alive I almost crashed into a salt truck on the way home

edit: tell me when you got vids posted plz
 
Joined
Dec 5, 2005
Messages
4,358
Location
Neenah, WI
teams
1st Team Broke [tink+chexr]
2nd Team S.Kioski [SDM+seanson]
3rd Articuno's Tail is Shiny [lonejedi+eighteenspikes]
4th KSSBig [kssb+big c]
5th The Smash Fiends [jamessparrow+fluxwolf]
??th ethan loves diapers (ethan+mundungu)

1st tink
2nd kssb
3rd hayate
4th JS
5th chexr
5th yoshii
7th eighteenspikes
7th ethan
9th sdm
9th quaz
9th big c
9th puffinator

shouts, vids, and full results later!

edit, LOL not sure how I missed JS. I just went right from 3rd to 5th. lol
 
Joined
Oct 21, 2005
Messages
1,458
Location
Land of kinkyness
spike eventhough it dosen't matter because me and kssb split the money, but i DID beat him in that set with pichu lol... so


teams
1st Team Broke [tink+chexr]
2nd Team S.Kioski [SDM+seanson]
3rd Articuno's Tail is Shiny [lonejedi+eighteenspikes]
4th KSSBig [kssb+big c]
5th The Smash Fiends [jamessparrow+fluxwolf]

1st tink
2nd GARY!
3rd COSMO!
4th JS-------------------how can you miss him @_@
5th chexr
5th yoshii
7th eighteenspikes
7th ethan
9th sdm
9th quaz
9th big c
9th puffinator

shouts, vids, and full results later!
fixed lol


shout out lol

tink- big blue= too good
cosmo-pichu is amazing
spike-never get to play you... i'll see you when brawl is out @_@
JS- lol i though you actually had me in the end, but fox is gay
lone-lol you lost to qauz again
qauz-you need to learn not to get piss so you can do better
SDM-fun, close match
yoshii-lol falcon punch
Big C-lol falcon punch, and i got something that's not 5th for once @_@
snex-thanks for teaming with me, too bad we didn't do very hot
Chexr-is all about the up air, son lol
Eof-thank you for mind gaming chexr lol
team epic-too good lol
the friendly drunk red necks-this is a long *** story

sorry if i miss anyone
 

Devilution

Smash Journeyman
Joined
Mar 10, 2007
Messages
353
Location
I ****ing love ****.
Shoutouts!

Dragmire - get ***** at brawl lol, you've really improved from CC6 and stuffs, fun friendlies.
Sago - you're gay
Lonejedi- you're my hero for countering Poke'Floats
SPIKES - SECKSY ROY MM!!! get falcon kicked.
4ICE - Who are you and why are you talking to me?
JAH - awesome pool set.
 
Joined
Sep 26, 2005
Messages
3,162
Location
East Wisconsin
Melee Singles
2/9/2008
32-man bracket

1 Tink
2 Hayate
3 COSMO!
4 Sparrow
5 Yoshii
5 Chexr
7 Ethan
7 Spikes
9 BigC
9 SDM
9 Puffinator
9 Quaz
13 Sync
13 Mundungu
13 Deepak
13 Lone
17 BZZL
17 Seanson
17 5150
17 Eci4
17 Tunuva
17 Flux
17 Snex
17 Hunger1
25 Zjinn
25 Dragmire
25 Toecutter
25 56k
25 Shep
25 Jah
25 Sago
25 Devy

Melee Teams

1 Team Broke
2 Team S-Kioski
3 Articuno's tail is shiny
4 KSSBig Winnings: $0.00
5 The Smash Fiends
5 Yoshimi
7 Moogiewoop
7 Fondling her yum yums
9 Beef Supreme
9 It's a Zero
9 Shep and Gots
9 Two Girls one Cup
13 Halleh loo jah
13 Orly
13 Ganon ****
13 Ethan loves diapers
17 Two Girls one Finger
17 Hor-Haus of BZZL


Brawl teams
2/9/2008
16-man bracket

1 Tink and Chexr
2 Haus and BZZL
3 Team Walrus
3 Team Dynasty
5 Ganon goats
5 SDM and seanson
5 Fresh Dunks
5 Mike and Ike
9 Sago and Fade
9 Sparrow and Sync
9 Quaz and 56k
 
Joined
Sep 23, 2006
Messages
4,094
Location
MN
may or may not do shoutouts later but I want to give a huge shoutout to Big C and the IL/IN peeps for bring Brawl for everyone to play! That (and getting ***** by Tink first round of singles) was the highlight of the tournament for me. :)

I am undefeated in 1v1 with G&W. Get at me.

Also, Dragmire we were SO Ganon ****! The teams we lost to were waaay good, no need to feel bad at all. I had a lot of fun playing and teaming with you. Good times.

Also, a big thanks to SuperDoodleManfor driving us and James Sparrow+family for housing us.

And of course, thanks Spikes for hosting and also recording matches. When will brawl crews be up? ^___^
 
Top