• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch Smash Awards: Jeffz0r wins!

Wie faalt het hardst? *namens de smash community*

  • Jeffz0r

    Votes: 11 44.0%
  • Jeffz0r

    Votes: 5 20.0%
  • Jeffz0r

    Votes: 4 16.0%
  • Z-N_Freak

    Votes: 5 20.0%

  • Total voters
    25
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
[size=+2] Uitslagen![/size]​
Beste Tournament Host

Winnaar: MrSilver
Runner-up: Dave

Dit was natuurlijk te makkelijk. De vader van de Nederlandse smash community is zonder enige twijfel de beste host van toernooien in Europa, misschien wel de wereld. Als je in je kelder met 40 man, 5 tv’s, en een stel schreeuwende pubers zoals Kitsune, Kenny, Jody en Slayer Link binnen 8 uur een heel toernooi van singles en teams kan klaren met Double Elimination en soms zelfs poeles, dan own je heel hard. Daar kan jij nog iets van leren, Faalz0r!
Als een toernooi meer dan 80 deelnemers heeft en pouls waarvan de beste 32 doorgaan, duurt het nog langer, zelfs met veel tv's. Maar de enige toernooi in Nederland dat enizgsins met JST5 te vergelijken valt, als je kijkt naar et aantal deelnemers, is XTC3, met meer dan 60 man.

Slechtste Teampartner

Winnaar: Jeffz0r
Runner-up: Ivo

We hadden allemaal verwacht dat Ivo deze award zou winnen, maar blijkbaar zuigt Jeffz0r zo hard in het spel dat hij deze award mee naar huis neemt zonder ook maar ooit enigszins op te vallen in teams. Of misschien komt het door die fantastische combinatie met Analias op JST5?
Lol, de helft die op mij gestemd heeft, heeft volgens mij nog nooit met me geteamd. Daar komt bij, dat in teammatches, ik vaak langer in leven blijf dan m'n teampartner, dus deze overwinning is me nogal een raadsel XD

Meest belachelijk gemaakt

Winnaar: Jeffz0r
Runner-up: Z-N_Freak

Zo lang in de community, zo lang geoefend, zo veel gezien en gelezen, en nog steeds zo slecht in Smash. Hij sandbagged wel eens tegen de computer. Hij heeft wel eens Johnnyboy en Ryuker verslagen met een CPU level 9 als teampartner. Als Jeffz0r door poeles komt, dan breekt er in Brabant spontaan een feest uit. Zijn bijnaam is ondertussen al Faalz0r geworden, omdat hij niet kan seeden, en elke dag opnieuw faalt. Gelukkig trekt hij zich er niets van aan. Want als Jeffz0r net zo’n teer zieltje had als Z-N_Freak, dan had hij de community al verlaten voordat hij er überhaupt bijkwam.
Es zien of ik vannacht met et vuurwerk weer zo zal falen... ^^''

Vervelendste buitenlander

Winnaar: Svampen
Runner-up: Helios

Congratulations Svampen! You have been voted the most annoying foreigner ever to set foot in The Netherlands.

Ik denk dat dit te maken heeft met die vlaggen op JST5.
Je had de zolder bij mij thuis moeten zien, had ie die vlaggen aan de waslijn gehangen, wat een gezicht, een echte Zweedse zolder XD
Winnaar: Thomaz
Runner-up: Herman Berghuis

Hij wil het niet laten zien, en is nog nooit op TV geweest, twee dingen die Herman Berghuis allebei wel wil en heeft bereikt. Toch is de smash community er nog steeds van overtuigd dat Thomaz de beste danser in ons midden is. Hij stuurde mij ooit een filmpje van een dans die hij kon doen, waarmee hij mij ervan overtuigde dat hij wel degelijk een echte danser is. Later vertelde mijn zusje mij dat het blijkbaar de salsa was. Whatever…
Show your moves!!! xD
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Als een toernooi meer dan 80 deelnemers heeft en pouls waarvan de beste 32 doorgaan, duurt het nog langer, zelfs met veel tv's. Maar de enige toernooi in Nederland dat enizgsins met JST5 te vergelijken valt, als je kijkt naar et aantal deelnemers, is XTC3, met meer dan 60 man.
Alleen was XTC3 niet het slechtste toernooi uit de Nederlandse smashgeschiedenis.

Lol, de helft die op mij gestemd heeft, heeft volgens mij nog nooit met me geteamd. Daar komt bij, dat in teammatches, ik vaak langer in leven blijf dan m'n teampartner, dus deze overwinning is me nogal een raadsel XD
De zelfmoordneigingen van Aniolas op JST5 en de faalneigen die je hebt bij de rest van de activiteiten des levens geven toch best een betrouwbaar beeld van je kwaliteiten als teampartner, lijkt me.

Es zien of ik vannacht met et vuurwerk weer zo zal falen... ^^''
Es zien of er een God bestaat dus.

Je had de zolder bij mij thuis moeten zien, had ie die vlaggen aan de waslijn gehangen, wat een gezicht, een echte Zweedse zolder XD
En wiens zolder was het? T_T

Show your moves!!! xD
Thomas, geef die knul nog wat rukmateriaal zo aan het einde van het jaar.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Als een toernooi meer dan 80 deelnemers heeft en pouls waarvan de beste 32 doorgaan, duurt het nog langer, zelfs met veel tv's. Maar de enige toernooi in Nederland dat enizgsins met JST5 te vergelijken valt, als je kijkt naar et aantal deelnemers, is XTC3, met meer dan 60 man.
Alleen was XTC3 niet het slechtste toernooi uit de Nederlandse smashgeschiedenis.
Dat zou eerder Ragnar0ck’s toernooi in Zoetermeer zijn (sep. ’05), iedereen moest verplicht om 6 uur weg, wat vantevoren niet bekend was gemaakt >_>
En sommige poules waren ook gaar volgens mij xD
Je had de zolder bij mij thuis moeten zien, had ie die vlaggen aan de waslijn gehangen, wat een gezicht, een echte Zweedse zolder XD
En wiens zolder was het? T_T
Bij mij thuis zei ik toch...
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Ik ben zeer trots op mijn award:D en ook wel trots op me 2de plaats achter dave:p.

En ben nu 17:D op jst5 nog 16. Maar leeftijd doet er niet toe. Bier is bier. Of je nou 2 of 100 bent.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Dat zou eerder Ragnar0ck’s toernooi in Zoetermeer zijn (sep. ’05), iedereen moest verplicht om 6 uur weg, wat vantevoren niet bekend was gemaakt >_>
En sommige poules waren ook gaar volgens mij xD
Nog steeds niet slechter dan een internationaal toernooi met 5 uur vertraging en een finale om 11 uur 's avonds op de tweede dag, die ook al begon met vertraging. Wat een blamage. En dan hebben we het nog niet eens over inhoudelijke zaken als de bracket die gecorrigeerd moest worden. Of het gebrek aan een internationaal crew toernooi, terwijl dit een mooie kans was.

Bij mij thuis zei ik toch...
My point exactly.

Rens, gefeliciteerd met je verjaardag. Practig statement over bier ook trouwens. :''
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Nog steeds niet slechter dan een internationaal toernooi met 5 uur vertraging en een finale om 11 uur 's avonds op de tweede dag, die ook al begon met vertraging. Wat een blamage. En dan hebben we het nog niet eens over inhoudelijke zaken als de bracket die gecorrigeerd moest worden. Of het gebrek aan een internationaal crew toernooi, terwijl dit een mooie kans was.
De bracket moet bij elk toernooi gecorrigeerd worden >_>
En een internationaal crewtoernooi zou tijd voor zijn geweest als Amsah en co op tijd waren geweest, dat is niet mijn schuld.


Congratz btw Rens.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
De bracket moet bij elk toernooi gecorrigeerd worden >_>
Niet op toernooien met een capabele host, of de correcties zijn echt minimaal.

En een internationaal crewtoernooi zou tijd voor zijn geweest als Amsah en co op tijd waren geweest, dat is niet mijn schuld.
En dan ook nog een beetje Amsah zwart maken? Tssk.
 

TiRune

Smash Ace
Joined
Nov 18, 2003
Messages
527
Location
Leiden, Netherlands
Nice, ik heb in twee categorieen gewonnen! :O Bedankt voor de stemmen!

wel kanker dat mijn quote 'Ik heb je geownd zoals ik had moeten doen.' niet heeft geownd... zoals ie had moeten doen.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Een post om 3:33. Dat doe je netjes, Thomazzz.

Jeffz0r, volgend jaar weer een kans.

Gelukkig nieuwjaar! =]
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Dat zou eerder Ragnar0ck’s toernooi in Zoetermeer zijn (sep. ’05), iedereen moest verplicht om 6 uur weg, wat vantevoren niet bekend was gemaakt >_>
En sommige poules waren ook gaar volgens mij xD
Hmm, Silver maakte daar de pools ;)

Maar dat toernooi zoog eigenlijk wel een beetje kont. Vooral omdat ik in mn eerste toernooimatch ooit tegen Dave moest op FD. :p

En omdat jeffz0r z'n Donkey Kong me versloeg in de eerste friendly die ik ooit speelde. Maar z'n Sheik versloeg ik wel weer! Mindgames!

Wullennieweej.

Heb ik toch maar weer mooi twee awards gewonnen. Yeaahhhhh ^^
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
[size=+2] Uitslagen![/size]​

Meest Ownende Smasher

Winnaar: GOAT
Runner-up: MrSilver

Als GOAT nu niet op zijn BOAT zat, was deze verkiezing waarschijnlijk een stuk minder spannend geworden. Maar ja, dat zit hij wel, en door dat spetterende emotionele afSgeit dat hij in augustus kreeg, verwierf hij een legendarische status. Nu is hij verkozen tot meest ownende smasher, en daarmee passeert hij MrSilver. Wie is er nu de echte Matthijs?
We weten allemaal nog dat ruige feest in augustus toen mensen wisten dat 5 kilo kaas makkelijk binnen 2 uur op was.... vervolgens was die 2 uur nog niet gegeven aan het eind maar het ownt . marc hahahahahahaha goed voor je ik heb die nootjes lekker opgegeten.
Ook de cd overhandiging was zeer emotioneel. ik hoor jullie denken welke cd ? jaaaaa..... de cd met de beste liedjes ooit je kan hem bij utto bestellen voor 19,95 je moet alleen wel zelf een cd en hoesje geven.

mijn shout outs zuigen dat weten we wel

Aardigste Smasher

Winnaar: Dave
Runner-up: Rens

Dave’s populariteit bereikt een recordhoogte. Zoals Ivo al terecht opmerkte, wordt dat ooit nog eens zijn ondergang. Advies aan Dave: er passen niet meer dan vijf man in die auto van je, en soms moet je ook een keer nee zeggen.

Ik vermoed trouwens ook dat Dionysia hier een ‘handje’ in heeft gehad.
Als ze wisten wat voor een leven dave had hadden ze niet op hem gestemd. klootzak leeft in een paradijselijke wereld.

Dionysia ownt het is te makkelijk maar alleen zij kan het. (Hou hem goed onder de duim meid)

Beste Smasher

Winnaar: Amsah
Runner-up: Remen

Eigenlijk moet hier Linkje staan, maar toch sportief van hem om Amsah de hele tijd te laten winnen.
volgende keer hou ik op met sandbaggen amsah het is nu wel genoeg geweest je hebt je duizend euro die je me schuldig was van al dat wiet er nu wel uitgehaald.



Beste Nickname

Winnaar: Player Pink
Runner-up: Utto

Eerst was het Slayer Link. Dat was kut. Toen werd het Gayer Bink. Iedereen moest lachen. Toen maakte hij er Player Pink van, en werd het legendarisch. Zo legendarisch zelfs, dat hij mij wist te verslaan. Hoe kan dat? Ik own. Nu heb ik verloren van een Vin Diesel look-a-like. Bovendien stemde Player Pink op zichzelf, en wou Remen eigenlijk op mij stemmen, dus ik verdiende het om te winnen. Wat een eikel is die Player Pink ook…
Jezus de enige reden waarom we deze award verzonnen hadden was omdat we winnen dat Utto ging winnen wat voor sukkels stemmen hier ga jullie schamen diep schamen.
Utto is het meest origineelst wie word er nog steeds utto genoemd en geen rutger????
micheal word gewoon micheal genoemd . schandelijk.

Slechtste Nickname

Winnaar: Z-N_Freak
Runner-up: Perfect Vegetto (aka Marc)

Zeno the Nintendo Freak? Zere Neus Freak? Zielige Nerd Freak? Zuid-Nederland Freak? Zorgverzekeraars Nederland Freak? Zwemclub Nijlen Freak? De variaties zijn eindeloos. Blijkbaar post hij niet meer, maar hij moet zich niet zo aanstellen. Hoe serieuzer hij reageerde, hoe grappiger het werd om hem op de kast te jagen. “Wees een man”, werd hem een aantal keer impliciet verteld, maar hij snapte de boodschap niet helemaal.

Die andere nicknames verdienen trouwens ook een compliment, omdat ze zo ontzettend kut zijn.
QFT

Beste Teampartner

Winnaar: Reffie
Runner-up: MrSilver

‘Ik verlies elke award waar ik voor genomineerd ben. Emo maakt mij niet uit maar Beste teampartner Mr.Silver? Wat the hell? Ik heb bijna alle teamwedstrijden tegen zijn team gewonnen’. Dat claimde Reffie en blijkbaar hielp het, want uiteindelijk heeft hij deze award met ruime voorsprong gewonnen. Ook niet zo’n wonder als je het voor elkaar krijgt om geen teampartner te regelen voor DT10, toevalligerwijs alsnog aan CJ gekoppeld te worden en het toernooi vervolgens te winnen. Reffie ownt, en het zou te weinig eer zijn als hij niet tenminste 1 award gewonnen had.
Ik heb op je gestemd utto jij ownt die klote edenaar .... reffie wel verdient gewonnen btw

Slechtste Teampartner

Winnaar: Jeffz0r
Runner-up: Ivo

We hadden allemaal verwacht dat Ivo deze award zou winnen, maar blijkbaar zuigt Jeffz0r zo hard in het spel dat hij deze award mee naar huis neemt zonder ook maar ooit enigszins op te vallen in teams. Of misschien komt het door die fantastische combinatie met Analias op JST5?
Sotf jezus jeffrey ik krijg nog 10 euro van je ......

Beste Quote

Winnaar: '4 Focking suicides!' - MrSilver
Runner-up: 'Mijn steen!' - MrSilver

Deze verkiezing was erg onvoorspelbaar, maar dat MrSilver hem uiteindelijk zou winnen was alles behalve een verrassing. De vraag was alleen, welke van die tientallen legendarische quotes zou het worden? Werd het ‘Mijn steen!’, of misschien ‘Haha, gedood door een tilt!’, of wellicht ‘Die Sheik heeft 100 damage, wat doen jullie?’ Uiteindelijk koos men voor '4 Focking suicides!', en wie er bij was, weet waarom juist deze quote gewonnen heeft. En wie niet snapt waar het over gaat, vraag maar aan Dave…

Opvallend was trouwens dat de legendarische quote 'Maar ondanks mijn fouten was het toch erg close' van Piisuke als enige quote geen enkele stem kreeg. Schande!
Verdient gewonnen waarom ik heb koorts niet 2e staat is mij een raadsel al hoewel te makkelijk duidelijk ownde " iedereen kan het"

Meest Professionele n00b

Winnaar: Linkje
Runner-up: Thomaz

Alhoewel ik het van harte toejuich dat Linkje een award wint, sta ik ook nog steeds een beetje versteld van het feit dat Jeffz0r deze award niet gewonnen heeft. Hij weet inderdaad alles, maar kan helemaal niets. Hij wordt elk toernooi weer uitgeschakeld door de een of andere onbekende n00b. Kom op jongens, dat is toch een echte professionele n00b? Echter, Jeffz0r heeft dan wel weer een keer een 0-to-death combo gemaakt op Ken. Dat kunnen Linkje en Thomaz niet zeggen.
Ik heb er een gewonnen het mongolige gespam en geren van me jong link heeft wat afgeworpen :')


Vervelendste buitenlander

Winnaar: Svampen
Runner-up: Helios

Congratulations Svampen! You have been voted the most annoying foreigner ever to set foot in The Netherlands.

Ik denk dat dit te maken heeft met die vlaggen op JST5. En dan dat hoofd, wat een idioot. Hij kan wel net doen alsof ‘ie goed is, maar mijn Ganondorf lacht hem nog steeds uit. Sterker nog, de Ganondorfs van Linkje, BF, Marc, Xun, FireMan.Exe, Rensie, Johnnyboy (eigenlijk Captain Falcon), GOAT en waarschijnlijk ook wel MrSilver lachen Svampen allemaal uit. Wat een sukkel…

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA ...... svampen your officially a swede now

Grootste nerd

Winnaar: TiRune
Runner-up: Z-N_Freak en Ryuker

Nooit heeft de Smash wereld zo’n grote nerd gekend als Tijmen aka TiRune. Als hij binnenkwam lag de ene helft van het lachen op de grond en zorgde de andere helft vanwege het te grote nerd-gehalte dat zij zich zo snel mogelijk uit de voeten maakten. Ook kwam hij ooit op een belangrijk toernooi waar hij zou teamen met de meest ownende persoon van de smash community, niet opdagen, terwijl ze hadden kunnen winnen! De reden? Het begint met een W en eindigt op orld of Warcraft. I rest my case.
Tijmen was zeer blij met deze award met de onderstaande wat minder trouwens :p

Beste suicider

Winnaar: Bornfidelity.com
Runner-up: MrSilver

Johnnyboy vond het niet eerlijk dat hij niet ging winnen met beste suicider. Echter, Johnnyboy wint bij deze de schoonheidsprijs voor mooiste suicides. BF is er erg goed in, maar zo esthetisch sterk als Johnny het kan, kan niemand het. BF kan alleen maar veel suiciden, heel veel…
QFT Hoewel BF veel suicide is johnnyboy dfe sierlijke wat silver betreft..... vraag maar aan dave

Papzak

Winnaar: Jody
Runner-up: Faab

‘De trein heeft vertraging, want Jody heeft hem opgegeten.’ Een dusdanig citaat levert altijd weer een ‘lachen, gieren, brullen’ situatie op binnen de community. Jody at zoveel dat hij, in de woorden van Marc I. Hagen, ‘eerder een papberg’ was. Helaas lette hij niet altijd op, en daardoor moesten ook mensen als Ztevie-boy, Phuong, Danny en Flok aan zijn rampage geloven. Gelukkig heeft Flok recentelijk weten te ontsnappen. Hij heeft ons nog niet op de hoogte gesteld van hoe het met Ztevie, Phuong en Danny gaat.

Ook een eervolle vermelding voor Faab hier trouwens. Hij ownt.
WAT IS ER INGODSNAAM MIS MET JULLIE WIE GAAT EROP EENS BETER SPELEN ALS IE HET WOORD BROOFJE KROKET HOORD ????? PFFFFFFFFT naja ik ben trots op die rare brabander die verdient gewonnen heeft.

Lelijkste Smasher

Winnaar: TiRune
Runner-up: Thomaz

Volgens mij stelde Thomaz deze categorie toch niet helemaal op prijs. Maak je niet druk Thomaz, wij hebben er toch geen verstand van. Je bent immers een danser, en aan dat filmpje dat je me stuurde te zien, omring jij je toch wel dagelijks met vrouwelijk schoon. En je hebt niet eens gewonnen! Wel gewonnen heeft namelijk TiRune, en om dat te verklaren heb ik hieronder een foto van hem gezet. PAS OP! Deze foto kan als schokkend worden ervaren.

Ik kan me nog herrineren dat tijmen feking boos op me werd toen ik deze foto poste :)


****ing Emo’s!

Winnaar: Dave
Runner-up: Piisuke

Veel mensen weten niet dat Piisuke eigenlijk de emoleider is, en dat Dave maar een slap aftreksel van Piisuke probeert te zijn. Echter, Amsah heeft PSIsuck, vroeger bekend als Dark Master (ook een zeer sterke nickname trouwens), weggejaagd van het forum door hem voor een week te bannen, dus nu kreeg Dave alle stemmen. Als al die stemmers eens wisten hoe perfect Dave zijn leven is, hadden ze nooit op hem gestemd.
Verrassend maar waar toen justin op JST 5 weer op kwam dagen hadden daven en justin precies het zelfde aan king of emo's

Beste bierdrinker

Winnaar: Rensie
Runner-up: Shoe

Het leek gelijk op te gaan tussen Rens en Shoe, maar toen Shoe JST5 eenmaal geflaked had wist Rens de overwinning op te eisen. En hij is nog maar (correctie, gefeliciteerd) 17! Proost, Rens.
Rens en ik zijn de jongste deelnemers van de oude GT generatie respect aight je bent me kwa leeftijd voorbij gegroeid :)


De ‘jammer dat ‘ie opgegeten is door Jody’ award

Winnaar: Ztevie-boy
Runner-up: De Mini-cooper

Old-timers deden hun beklag dat er mensen waren die hier niet op Ztevie-boy stemde. Die grap van de Mini-cooper is volgens mij bedacht door Linkje, maar ik zou het niet zeker weten. Wat ik wel zeker weet is dat Ztevie-boy te ownend was. Hij betaalde jouw reis, zodat jij naar smash events kon gaan. Hij was een mentor voor veel mensen die vandaag de dag nog steeds spelen, waaronder voor Reffie en mijzelf. Helaas kwam toen Jody en at hem op. Samen met Phuong trouwens, die eigenlijk even hard ownde. Voor DT10 liet Jody ze er eenmalig uit, maar daarna moesten ze er weer aan geloven. Sindsdien is er niets meer van ze vernomen…
Guilty de minicooper was binnen 2 happen op gelukkig voor Ztevie hoefde Jody niet op hem te kauwen.



Ik wil graag Utto & Dave bedanken Dave omdat Utto in jouw auto zat toen we dit bedachten.
En Utto omdat hij ownt als de mother ****er .
hopelijk blijft de smash community nog intact tot volgend jaar en is er weer een nieuwe DSA.

voor nu een gelukkig nieuw jaar en ik hoop dat jullie hier van genoten hebben
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Sotf jezus jeffrey ik krijg nog 10 euro van je ......
Lol, jij was degene die zoog die match. Als je niet met me wilde teamen, had je gewoon helemaal niet mee moeten doen :/


WAT IS ER INGODSNAAM MIS MET JULLIE WIE GAAT EROP EENS BETER SPELEN ALS IE HET WOORD BROOFJE KROKET HOORD ????? PFFFFFFFFT
Jij tegen Yuna bij ATM3 crewtoernooi, te makkelijk _O_
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ja, toen ik dat schreeuwde ging hij plotseling keihard ownen XD

Good ****, sommige herinneringen zijn gewoon goed

Thomaz met de z gaat weg!!! (vet veel geschreeuw, gejuich en geklap)
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Steven heeft zo zijn momenten dat ie ownt :p

Leuke bijschriften bij elke award Utto ^^ Bij sommige moest ik hardop lachen.. Dionysia vroeg de hele tijd wat ik aan het doen was :p
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Oei, een post van mij.
Hey, jullie moeten oppassen om over het onderwerp "vertraging, trein, amsah" te praten, want hij banned jullie zonder een geldige reden. Echt waar, een wereldmod.

Anyway, happy new year aan alle mensen die het verdienen, oftewel de coole mensen. Nee, jij niet Jeffzor.

En Utto, geweldige bijschriften, waren zeker amusant. Hoe zit het met die Smash kwartet =P.

Ik ben niet eens King of Emo's, LOL. Jij zuigt hard, Dave x'D.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Anyway, happy new year aan alle mensen die het verdienen, oftewel de coole mensen. Nee, jij niet Jeffzor.
Ik heb niet voor niets de award 'meest belachelijk gemaakt' gewonnen ;) (al vind ik nog steeds dat ZN-freak hem meer verdiende)
Maar anderen gelukkig nieuwjaar wensen en mij niet, is wel heel laag. Had ik niet van je verwacht :dizzy:
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Oei, een post van mij.
Hey, jullie moeten oppassen om over het onderwerp "vertraging, trein, amsah" te praten, want hij banned jullie zonder een geldige reden. Echt waar, een wereldmod.

Anyway, happy new year aan alle mensen die het verdienen, oftewel de coole mensen. Nee, jij niet Jeffzor.

En Utto, geweldige bijschriften, waren zeker amusant. Hoe zit het met die Smash kwartet =P.

Ik ben niet eens King of Emo's, LOL. Jij zuigt hard, Dave x'D.
Jij ook een happy new year. ^-^
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Ik denk dat dit te maken heeft met die vlaggen op JST5. En dan dat hoofd, wat een idioot. Hij kan wel net doen alsof ‘ie goed is, maar mijn Ganondorf lacht hem nog steeds uit. Sterker nog, de Ganondorfs van Linkje, BF, Marc, Xun, FireMan.Exe, Rensie, Johnnyboy (eigenlijk Captain Falcon), GOAT en waarschijnlijk ook wel MrSilver lachen Svampen allemaal uit. Wat een sukkel…
Heb ik een Ganondorf? Dat is nieuws :D
Had ik er 1, dan zou ik em zeker ownen, dat staat vast.

En wtf is er mis met m'n nickname! :mad: Ga me nou niet vertellen dat jullie nick's als Bornfidelity.com, Utto, Gluttony of hell, zelfs Jeffz0r mooi vinden? :laugh:
 

Xun

Smash Apprentice
Joined
Sep 17, 2003
Messages
150
Location
Almere (The Netherlands)
Heb ik een Ganondorf? Dat is nieuws :D
Had ik er 1, dan zou ik em zeker ownen, dat staat vast.

En wtf is er mis met m'n nickname! :mad: Ga me nou niet vertellen dat jullie nick's als Bornfidelity.com, Utto, Gluttony of hell, zelfs Jeffz0r mooi vinden? :laugh:

dude.... hij heeft alle stemmers er neergezet... en Utto's nick ownt ! :p
 

Doraki

Smash Lord
Joined
Jul 19, 2004
Messages
1,094
Location
Paris - France
Congratulations Svampen! You have been voted the most annoying foreigner ever to set foot in The Netherlands.
hahaha. I knew there was an award involving foreigners but I had NO IDEA what it was about XD. Go svampen !!

Btw, Fkifi votes Thomaz for the most fox lover dutchie ......
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Ik heb niet voor niets de award 'meest belachelijk gemaakt' gewonnen ;) (al vind ik nog steeds dat ZN-freak hem meer verdiende)
Maar anderen gelukkig nieuwjaar wensen en mij niet, is wel heel laag. Had ik niet van je verwacht :dizzy:
Cry me a river.

Dat jezelf te naïef bent om daarin te trappen, dan ben je wel erg dom hoor.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom