• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch Smash Awards: Jeffz0r wins!

Wie faalt het hardst? *namens de smash community*

  • Jeffz0r

    Votes: 11 44.0%
  • Jeffz0r

    Votes: 5 20.0%
  • Jeffz0r

    Votes: 4 16.0%
  • Z-N_Freak

    Votes: 5 20.0%

  • Total voters
    25
  • Poll closed .
Status
Not open for further replies.

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
@ Jeffz0r, Joey faalt erger dan mij ;) maarjah, ik ken jullie allebei niet, maar ik ben meestal voor antwoord C bij a/b/c/d ;)

ROFL, haha wob-wob, wat een grappenmaker ben jij. o_O
jij wordt 253286036 keer ge4stockt door JP.. ik maar 1 keer, en dan vooral omdat ik smashte op een lege maag.

Iedere idioot weet toch dat het de derde jeffz0r is :| echt.. de lui die op de 2e stemmen zitten er duidelijk naast, ga je schamen jullie. -.-'
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
maar ik ben joey, ik kan niet smashen op een lege maag :p en jij wordt dus 2 van de 2 potjes ge4stockt.. ik 1 van de 10 (of nog meer?). Conclusie: jij faalt harder dan ik ooit heb gefaald, en nu stfu. ;)
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
weet ik veel t_t zoek de datum maar op van losthost.. al best wel een tijdje geleden. Eens falend, altijd falend. :) en ik weet vrij zeker dat je nu nog steeds door hem (en uiteraard ook door mij) gepwnz0rt wordt.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhh >__<~
****it, gaan ze discussieren wie harder door mij geraped is >_>.

jonge, ik ben 2x geviertsotckt dat bij 1 ding hoorde :p
Je bedoelt tournament-matches.


Dudes jullie worden ge4stockt door een gozer dat zwaar zuigt, dat betekent dus dat jullie beiden KK hard zuigen. Now STFU jullie alle 2~!


Jonge houd nou op met die discussie over wie het meest faalt. Jullie winnen et toch niet van mij >_>
...
I'm Speechless.. lol
So true..
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Uchiha, wie van ons denk je dat beter is?
btw, Jeffz0r is tog eigenlijk niet goed :p ? (ben niet zo goed in sarcasme opsporen)
Moneymatch volgende toernooi waar we allebij zijn?
onze foodmatch IS onze moneymatch -_-'

En zelfs ik win van jeffz0r :p 2x z'n sheik 1x z'n pika en 1x z'n sheik.
Blijf je toch niet eeuwig vastklampen aan die nutteloze friendlies. Yuna is toch ook niet beste van Europa omdat hij Amsah een keer ge4stockt heeft XD (okee Amsah was toen ook nog niet beste van Europa, maar goed)
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
ik zou hem accepteren wob-wob.. je vindt jezelf toch zooveel beter dan mij? en ik win van jeffz0r. ;)

Jawel dat issie jeffz0r :) en ik ben nummer 9 van europa omdat ik van jou heb gewonnen \o/
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Moneymatch volgende toernooi waar we allebij zijn?

Blijf je toch niet eeuwig vastklampen aan die nutteloze friendlies. Yuna is toch ook niet beste van Europa omdat hij Amsah een keer ge4stockt heeft XD (okee Amsah was toen ook nog niet beste van Europa, maar goed)
lol zoals ik ook al eerder heb gezegd... ik heb amsah ook een keer ge 4 stocked.... young link.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom