• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch Power Rankings

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ik zei toch al dat ik off topic zat amsah ;) daarom schreef ik ook in de post dat ze het antwoord maar moeten PMen...

Over de ranking: een perfecte ranking ga je toch niet krijgen in het begin... ik zou zeggen: laat em zo, en laat hem over de tijd veranderen door de toernooien die nog gespeeld gaan worden...
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
laten er toevallig weer eens heel wat mensen niet kunnen dan krijg je mensen die niet eens bekend zijn op de power ranking LOL
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Zo werkt het niet. Als er ergens een n00btoernooi is waar niemand naartoe gaat uit deze lijst, wil het niet meteen zeggen dat de winnaar van dat toernooi op de rankings komt.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
sorry dat ik off topic ben.

Exalador kan je niet proberen het toernooi gewoon in 1 dag te runnen op die zaal van zaterdag.
Het is al bewezen dat het te doen is als mensen maar luisteren naar de host en op tijd hun matches spelen.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
The fear for Amsah.... XD

Voor alle geinterresseerden; Zoals het er nu uitziet, zal Goat/Matthijs op 21 Januari thuiskomen (zoals gepland), maar heel misschien maar 2 weken blijven in Nederland voordat hij op een boot naar Singapore moet. Dit hangt allemaal af van de jongen waarmee hij samen stage loopt.. Dus het is niet zeker.. Maar de kans is er wel.
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Amsah:

Ook al heb je deze keer niet meebeslist, lijkt het me vrij duidelijk dat je als lid van de panel volledig achter deze lijst moet staan. Dit hadden we je nog duidelijk gemaakt, sterker nog, je zei zelfs dat het vanzelfsprekend was.
Ik begrijp dat je het niet eens bent met deze lijst, we hadden je nog de kans gegeven om het te veranderen, maar jij gaf ons de toestemming om de lijst te posten. Dan lijkt het mij vrij achterbaks om dit dan nu openbaar dit te bespreken, hiermee zul je alleen maar de andere panelleden tegen je op zetten.

Ik raad je dus aan om met deze zinloze discussie te stoppen. We hebben je de kans gegeven om je punten door te krijgen, maar dat weigerde je, dus sta jij nu, als panellid, automatisch achter de rankings.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Dan heeft hij pech.
Tuurlijk is het niet vanzelfspreken dat hij niet automatisch achter de lijst staat als hij niet heeft meebeslist. Maar aan de andere kant heeft Remen wel gelijk, dat als Amsah toestemming heeft gegeven de ranking te posten, hij in principe nu geen recht van spreken heeft om alsnog tegen bepaalde punten in te gaan.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Amsah:

Ook al heb je deze keer niet meebeslist, lijkt het me vrij duidelijk dat je als lid van de panel volledig achter deze lijst moet staan. Dit hadden we je nog duidelijk gemaakt, sterker nog, je zei zelfs dat het vanzelfsprekend was.
Een panel lid is ook aanwezig bij de discussie en helpt met het maken van de lijst, je kan niet van me verwachten dat ik achter iets sta waar ik niet aan mee heb geholpen.
Anders kunnen we deze discussie thread gelijk dumpen.

Ik begrijp dat je het niet eens bent met deze lijst, we hadden je nog de kans gegeven om het te veranderen, maar jij gaf ons de toestemming om de lijst te posten. Dan lijkt het mij vrij achterbaks om dit dan nu openbaar dit te bespreken, hiermee zul je alleen maar de andere panelleden tegen je op zetten.
Als je begrijpt dat ik het niet eens ben met deze lijst dan kun je toch niet van me verwachten dat iets waar ik het niet mee eens ben mijn mening vertegenwoordigt.
Zoals ik het nu zie was ik geen panel member voor deze lijst omdat ik er geen invloed op gehad heb, dus snap ik niet wat er precies zo achterbaks als ik mijn mening post.

Ik raad je dus aan om met deze zinloze discussie te stoppen. We hebben je de kans gegeven om je punten door te krijgen, maar dat weigerde je, dus sta jij nu, als panellid, automatisch achter de rankings.
Zinloze discussie?
Wat is er zo erg aan als ik mijn mening hier post omdat ik het niet tijdens de meeting kon doen?
Als ik bij die meeting was was de discussie nu waarschijnlijk nog steeds niet klaar en daarom gaf ik jullie toestemming om de lijst te posten, niet omdat ik er 100% achter stond.
Reageer op wat ik gezegd heb in plaats van op het feit DAT ik iets gezegd heb.
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
Dan heeft hij pech.
Tuurlijk is het niet vanzelfspreken dat hij niet automatisch achter de lijst staat als hij niet heeft meebeslist. Maar aan de andere kant heeft Remen wel gelijk, dat als Amsah toestemming heeft gegeven de ranking te posten, hij in principe nu geen recht van spreken heeft om alsnog tegen bepaalde punten in te gaan.
Oh sorry ik was vergeten dat amsah ze ziel had verkocht aan het panel lid zijn en geen normale mening meer mag hebben omdat hij een panellid is >_>

En waarom zou hij geen recht van spreken heeft het enige wat ik amsah heb zien zeggen dat hij vind dat choco hoger moet staan ik heb amsah niet zien zeggen "ZET CHOCO HOGER OP DIE LIJST OMDAT IK ER NIET WAS OM TE BESLISSEN WIE WAAR HOORT" Hij geeft slechts ze mening en geeft daarvoor de argumenten.

Ik bedoel ik ben ook geen panel lid geeft het mij dan opeens wel het recht om te klagen over die rankings ? en omdat Amsah wel eentje is en hij er niet was en toch toestemming heeft gegeven om te posten is meteen zijn eigen mening ook verloren gegaan.

Ik vind dat raar.

Die dan heeft hij pech deed het em XD

PS: Amsah word gesandbagged door computer level 1 XD GEEF MAAR TOE!!!!!
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
iedereen hou maar op met discuseren tot het volgende toernooi waar ik op ga zuigen waardoor ik nog erger op de lijst ga zakken skills!!!!

(school ftw hier heb je tenminste internet
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Zo jammer dat de twee pro's uit Almere gestopt zijn :( De een vanwege Wow en de andere vanwege een of andere kutboot... Anders was Almere 3,4,5 en 16 (linkje :p) XD
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Verslaafd aan een computerspel is altijd nog beter dan verslaafd een jointjes :p (denk ik)

Btw, Ams je meot deze ff stickieën denk k ;)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
We zijn het er over eens geworden om na ZEST 2 met nieuwe rankings te komen. Er zijn dan wat toernooitjes geweest die wel wat dingen verhelderd hebben.

Ik denk dat we voor die tijd wel wat meer duidelijkheid moeten scheppen over een aantal zaken, zoals bijvoorbeeld aanwezigheid. (bijv: In hoeverre word je beloond als je één keer komt en het redelijk goed doet en er verder bijna nooit bent? In hoeverre levert het veel kleine toernooitjes afgaan strafpunten op als er daar wat dingen misgaan?). De results van teams en crews zullen niet echt meegewogen worden, maar ze zullen wel een rol spelen in de indrukken van de panel leden, dat is niet te vermijden en is iets wat mijns insziens beter openlijk kan gebeuren. Tot slot denk ik dat we nog meer moeten kijken naar wie de mensen die de lijst halen tegen zijn gekomen in toernooien, wie ze verslagen hebben en van wie ze verloren. Voor de hosts is het dus zaak om brackets te bewaren en online te zetten, maar dat gebeurt over het algemeen wel.

Andere suggesties zijn zeker welkom.
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
Ik ben het eens met Marc voor de verandering :p

Respect goes out to :

Marc ( puur en alleen omdat hij te bang was om sheik te spelen :p )
Dave ( ze doc is belachelijk goed )
Johnnyboy ( Captain falcon )
Linkje ( the almighty ganondorf )
Faab ( Ik hou ervan om tegen zijn space animals te spelen :p )
Nnja ( ****ing goed gewoon )
Amsah ( omdat hij van winnen niet genoeg kan krijgen :p )

Respect doesnt go out to :

ELKE PEACH DIE ER GESPEELD WORD :p JULLIE D SMASH *******S :p

Tot zest 2 peoples good luck en al die troep * rolls eyes *
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik moet op die rankings verdomme ik eindigde hoger als C&B en Ryuker :p en ik was eerste in teams :p THOG 2 Ownt



Joey gelukkig kan ik veel meer spelen als alleen g-dorf :p
mijn pikachu ***** je :p
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Rond zest 2 vind ik een mooie tijd om met een nieuwe ranking te komen want dan zal er best wel weer wat gebeurd zijn en behaald zijn ^^. En het geeft motivatie om te spelen ^^.

Weer es creatief geweest met banners dave ^^. Jammer dat die links nie werken XD.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom