• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch Power Rankings

Status
Not open for further replies.

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Dat was een waarschuwing geen infraction.
Het heeft verder geen gevolgen dus maak je niet druk, maar nu weet je in iedergeval dat ik op je let, ne ^_^
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
"En dan zeggen ze dat ik spam..."

JP maakt één keer een nutteloze comment over iets wat ook daadwerkelijk grappig was, voor de rest zijn posts van JP over het algemeen zeldzaam, en nuttig, zoals hij bijvoorbeeld probeert nieuwe smashers te werven. Jij daarentegen hebt binnen een paar maanden enorm veel posts gemaakt waar er, voor zover ik me kan herinneren, weinig tot geen bruikbare tussen zaten.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
AAAAAH nee Amsah zet alsjeblieft geen "ne" achter je zin... Om twee redenen:

- Het is iets voor vrouwen
- Tijmen doet het ook XD

Het is niet altijd vrouwlijk hoor en et was een uitzondering >_> ~Amsah


Edit: Ja maar over het algemeen wel ^^.. Wel op die manier :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Na ZEST2 is qua tijd wel een goed moment voor een nieuwe lijst, het is alleen jammer dat er dan in feite maar één echt toernooi extra is geweest t.o.v. de vorige keer. Er is op zich wel genoeg stof voor verandering, maar het is wel enigszins schadelijk voor de accuracy.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
"En dan zeggen ze dat ik spam..."

JP maakt één keer een nutteloze comment over iets wat ook daadwerkelijk grappig was, voor de rest zijn posts van JP over het algemeen zeldzaam, en nuttig, zoals hij bijvoorbeeld probeert nieuwe smashers te werven. Jij daarentegen hebt binnen een paar maanden enorm veel posts gemaakt waar er, voor zover ik me kan herinneren, weinig tot geen bruikbare tussen zaten.
Mijn allerbeste Shoe, heel erg bedankt voor je zeer uitstekende ownende woorden.
Je hebt Joey132 zo hard geowned, dat ik hier helaas niks aan heb toe te voegen.
 

TiRune

Smash Ace
Joined
Nov 18, 2003
Messages
527
Location
Leiden, Netherlands
AAAAAH nee Amsah zet alsjeblieft geen "ne" achter je zin... Om twee redenen:

- Het is iets voor vrouwen
- Tijmen doet het ook XD

Het is niet altijd vrouwlijk hoor en et was een uitzondering >_> ~Amsah


Edit: Ja maar over het algemeen wel ^^.. Wel op die manier :p
Ne, met een hoge pitch is inderdaad vrouwlijk. maar als je het normaal zegt is het ook gewoon door jongens gebruikt en duid het een klein beetje een vragende toon aan. Neeeeeee word eigenlijk uitsluitend door vrouwen gebruikt op een overdreven manier, maar zelfs nee is normaal voor mannen.
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
Dag mietjes ;),

Er zijn vast veel mensen die mij totaal niet kennen, ik ben Reffie(ik heet eigenlijk Robert, maar ik ben niet die Beunhaasgast die ook Robert heet) en kom wel eens naar toernooien maar haal niet echt goede resultaten en speel het spel ook nauwelijks, ik had ooit een toernooi gewonnen ergens in de steentijd(DT5) en verder komen er steeds meer goede spelers bij terwijl ik steeds verder wegzak.

De reden dat ik niet zo vaak naar toernooien ga komt door mijn werk, ik werk in een klotemagazijn elke zaterdag van 06:00 tot 15:00 en dat is heel erg naar. Omdat ik elke zaterdag en alleen maar op zaterdag werk is het moeilijk voor mij om steeds vrij te vragen voor elk toernooi(aangezien elk toernooi op een zaterdag wordt gehouden).
Nu heb ik de oplossing: ontslag nemen. Ik heb vorige week zaterdag mijn ontslag ingediend
zodat ik weer een weekend heb en zodat ik vaker naar toernooien kan gaan(en omdat het een kutbaan was).

Verder ben ik ook wat meer gaan trainen(dat lijkt mij wel handig aangezien ik ook naar dat Zweedse toernooi ga in de zomervakantie) maar kan helaas niet naar ZEST op 28 april. Ik moet die dag nog werken(ik weet niet precies wanneer ik definitief klaar ben met werken maar het kan niet langer duren dan 2 maanden) en ik ga daarna gelijk op vakantie(naar Ijsland, dat bestaat uit Ijs, land en...natuur ofzo, het is daar lekker cool voor de mensen die niet van warmte maar van coolte houden).

Het is jammer want dit toernooi zorgt waarschijnlijk voor wat veranderingen in de power ranking, geen goede veranderingen voor mij. Ik wou alleen vragen of ik nog op dezelfde rang mag blijven staan tot na Zweden(tenzij er een eerder toernooi komt waar ik ook zal zijn). Want ik speel het spel weer en vind het lullig als ik lager word gezet omdat ik geen tijd vrij kan maken.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Tegen mij speelde je goed gister, (duidelijk verbeterd ten opzichte van losthost) dus ik zal m'n best doen. Weet alleen niet wat de andere panelleden ervan denken.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
voor zover ik weet gaat de powerranking onder andere uit van aanwezigheid op toernooien.
mss lullig maar de reden waarom je niet op een toernooi bent is je eigen zaak en zou niets met de rankings te maken moeten hebben.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ok p_s stel jij eindigt (OOIT) in de top 7 . iedereen is aanwezig (alle top spelers) en jij hebt een fokking makkelijk bracket gehad (jeffrey op de gv party's) . je komt 3 jaar later weer op duiken. dnek jij dat je nog steeds plaats 7 waardig bent ?
wij iniedergeval niet wij zien je als z-n freak of joey. falend.

dit is ook zo met zeta. zeta kan het wel. maar komt nooit op dagen. hij is al 5 keer geconfirmed geweest voor een toernooi en kwam vervolgens niet.

ztevie boy komt ook nooit meer, en silver ook niet. zullen we ze dan toch op de rankings zetten ?

laat je brein ff werken voor je post.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Iets wat ik eerder gepost heb...

Ik denk dat we voor die tijd wel wat meer duidelijkheid moeten scheppen over een aantal zaken, zoals bijvoorbeeld aanwezigheid. (bijv: In hoeverre word je beloond als je één keer komt en het redelijk goed doet en er verder bijna nooit bent? In hoeverre levert het veel kleine toernooitjes afgaan strafpunten op als er daar wat dingen misgaan?). De results van teams en crews zullen niet echt meegewogen worden, maar ze zullen wel een rol spelen in de indrukken van de panel leden, dat is niet te vermijden en is iets wat mijns insziens beter openlijk kan gebeuren. Tot slot denk ik dat we nog meer moeten kijken naar wie de mensen die de lijst halen tegen zijn gekomen in toernooien, wie ze verslagen hebben en van wie ze verloren. Voor de hosts is het dus zaak om brackets te bewaren en online te zetten, maar dat gebeurt over het algemeen wel.
Veel hiervan heeft betrekking op jou, Reffie. Aanwezigheid is wel een vereiste, dat is iets wat je wel tegen je hebt imo. Als mijn punt over prestatie in teams en crews doorgevoerd wordt, is dat wel gunstig voor jou, omdat je daarin nog steeds behoorlijk aanwezig bent. Ook ben je de laatste keer (de huidige lijst) erg hard aangepakt en is het panel er niet om statistieken te presenteren, er zit ook een subjectief waardeoordeel aan vast. We zullen ook moeten nagaan van wie je de laatste tijd verloren hebt, maar volgens mij was dat alleen van mensen die al boven je stonden. Ik kan je niet beloven dat je je plek houdt, maar in alle redelijkheid bekeken zou je niet veel moeten zakken. Verder heb ik het plan om de lijst te verhogen naar 20 man, dus je zult er sowieso wel op blijven staan.

Helaas zal de lijst voor pak hem beet 70% door ZEST2 bepaald worden, aangezien we verder alleen (redelijk) compleet waren op kleine smashfests etc. Het begint wel een beetje problematisch te worden dat we weinig echt grote toernooien meer hebben. Ik zal zelf in ieder geval goed nadenken over mijn lijst en hoop natuurlijk dat de rest van het panel dat ook doet.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Je stond er niet eens in, maar zoals ik al zei moeten we die gegevens nog nagaan. Ook is van belang waar en wanneer je hem verslagen hebt.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ok p_s stel jij eindigt (OOIT) in de top 7 . iedereen is aanwezig (alle top spelers) en jij hebt een fokking makkelijk bracket gehad (jeffrey op de gv party's) . je komt 3 jaar later weer op duiken. dnek jij dat je nog steeds plaats 7 waardig bent ?
wij iniedergeval niet wij zien je als z-n freak of joey. falend.

dit is ook zo met zeta. zeta kan het wel. maar komt nooit op dagen. hij is al 5 keer geconfirmed geweest voor een toernooi en kwam vervolgens niet.

ztevie boy komt ook nooit meer, en silver ook niet. zullen we ze dan toch op de rankings zetten ?

laat je brein ff werken voor je post.
baka linkje, ik zeg toch juist niet dat ie z'n plek moet houden. >_<
wat ik zei is dat z'n argument om z'n plek te behouden niet deugt. it's just like you said: je denkt toch niet dat je na zo'n lange tijd kan verwachten dat je je plek houdt?

lees eerst voordat je wat tegen me post.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
baka linkje, ik zeg toch juist niet dat ie z'n plek moet houden. >_<
wat ik zei is dat z'n argument om z'n plek te behouden niet deugt. it's just like you said: je denkt toch niet dat je na zo'n lange tijd kan verwachten dat je je plek houdt?

lees eerst voordat je wat tegen me post.
sorry ik las het verkeerd kan je me vergeven ?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Hoezo? Ten eerste heb ik het niet gepost, ten tweede is het prima dat hij dit openlijk vraagt. Anders komen er weer Zweden met waterhoofden janken dat we zo biased zijn.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Ach, het maakt niet uit, op een forum staan jullie misschien, maar de krant vind mij top 10 xP

Hmm, in het algemeen vind ik wel dat mensen hier hun mening kunnen posten en extra informatie wat ze misschien helpt in het debat der top van nederlandse smashers. Het zou mij persoonlijk worst wezen, of ik nou top 10, 100, of 1000 zou zijn, ik speel het spel voor de lol, niet om me naam in een topic te krijgen die als die niet net of bijna geupdate wordt zo ver naar achter geschoven is door andere topics dat toch niemand het leest.

Wel vind ik dat buitenlanders zich buiten de Nederlandse Power Rankings moeten blijven.

Ik vind zoiezo dat het heel moeilijk is om te bepalen dat sommige spelers beter zijn dan een ander, bijv, dat ik rens een keer versloeg toen op ATM heeft niks te maken met of ik nou beter ben, dat ligt naast skills ook aan de characters die beide spelen en hoe je dag is.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Uiteraard, mening geven = good, antwoord geven = bad voor iedereen behalve het panel.

Er wordt gelinkt naar de power rankings in Amsah's sticky algemene info topic, het is niet te doen om alle power ranking topics sticky te maken, denk ik. Ben het uiteraard eens met je buitenlander statement.

Verder is er juist een panel omdat toernooiresultaten niet alles zeggen, dus breek me de bek niet open over moeilijkheid. =p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik vind dat we iemand uit het panel moeten gooien en utto erin. de enige die meer van spelers weet dan utto zijn dave en marc.en utto kan heel veel bij brengen.

I rest my case.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Iemand eruit gooien is niet echt een optie. Daarnaast is er een bewuste keuze gemaakt voor een oneven aantal panel leden, i.v.m. gelijkspel voorkomen bij stemmingen. =p
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
o_0

WTF

Ik ken echt superveel smashers, bijna iedereen die ik een keer gezien heb weet ik van naam en main charachter. Ik heb ook met heel veel verschillende smashers gepraat op toernooien, en ze adviezen gegeven, dus ook over de wat mindere spelers weet ik vrij veel. Daar bovenop heb ik best wel intensief gespeeld tegen iedereen die nu op de ranking staat, en de mensen die er net buiten vallen. Voor zover ik weet heb ik die mensen allemaal minstens 1x en de meesten wel 2x of 3x getroffen in toernooien het afgelopen jaar. Ik ben immers op bijna alle toernooien geweest en ben altijd minimaal 5de geworden via de losersbracket, wat standaard al een stuk meer matches oplevert. (jst5 uitgezonderd)

De enige smasher die ik niet ben tegengekomen is zeta, maar de enige die nog iets van zeta weet is amsah. Verder zijn er nog 2 andere smashers waartegen ik niet heb gespeeld in een toernooi maar waarvan ik wel weet hoe goed ze nu zijn, dat zijn reffie (geen uitleg nodig) en ryuker, waarvan ik ook nog wel zicht heb op zijn prestaties.

Conclusie, ik denk dat het onzin is om te zeggen dat utto op nr3 staat met verstand hebben van nederlandse smashers. (Hou je daar een ranking van bij? :S) Ik wil eventueel ook wel een pleidooi houden voor amsah en remen als je het echt graag wilt. Of je kan er morgen naar informeren bij de spelers zelf. (denk ik)

Verder denk ik dat het huidige panel prima een nieuwe ranking kan maken. We weten dat er veel commentaar op de oude lijst is gekomen maar we hebben dit allemaal goed doorgenomen en zullen het meenemen in de bespreking voor de volgende lijst. Ik zeg niet dat Utto helemaal niet geschikt is om in het panel te zitten, ik weet van Utto dat hij ook wel vrij veel weet in de smash community. Ik zeg alleen dat het goed zal gaan zoals het nu is.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Nee ik denk het niet, 1 keer goed presteren is niet genoeg. Als hij het echter goed blijft doen, heeft hij wel kans er de volgende keer op te komen.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Niet voor je beurt spreken, Jeffz0r. Ik ga er op dit moment ook van uit dat biscuit er wel in zal komen, maar dat moeten we nog bespreken. Ik wilde zo snel mogelijk bepalen welke mensen er op de lijst komen en dan heeft het panel een week of zo om een individuele lijst te maken en daarna te bespreken.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
...als die biscuit-gozer er nu al inkomt dan zuigt het panel. 1 win zegt niets. het lijkt me duidelijk dat nnja hem onderschat heeft en misschien had hij ook wel een slechte dag maar op beide ATMs (de vorige twee toernooien) was nnja nog beter dan faab en zgetto die biscuit allebei verslagen hebben dus nnja zal het vast ook kunnen. een enkele set zegt niks.
ik zou niet durven zeggen of ik zelf op zou moeten komen in het geval van een top 20, maar coen heeft iig meer recht op een plaats dan ik. thats all. ^^
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hmm, ik dacht dat hij 9de was maar hij is 13de. Ik ben nu wel aan twijfelen. Choco had hem inderdaad onderschat en jiggly komt ook wel onverwacht uit de hoek maar het blijft toch wel een indrukwekkende prestatie.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Coen werd dan wel geen 9e maar hij heeft het goed gedaan in frankrijk, wat wel minder meetelt dachtik, maar hij heeft het wel goed gedaan daar :p

Oja, Nnja heeft inderdaad de jig's onderschat, en zelfs faab verloor een match van hem, die wins zouden niks moeten uitmaken.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom