• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Yay. :')

Eh, wat denken jullie voor m'n Weeklies zondagnamiddag te doen? Als er meer dan 8 man komt, doen we een toernooi, anders gewoon een Smashfest. 'k Heb wel maar 1 tv en 1 Wii, dus als iemand anders dan ook nog altijd voor een tv en een Wii kan zorgen zou dat meer dan welkom zijn. Het zou dan in Leuven te doen zijn, op mijn kot. Vanaf oktober, denk ik. Graag dus een lijst van mensen die wekelijks zouden kunnen komen (het zal wel niet ELKE week kunnen, zeker niet tijdens de blok en andere speciale dingen (verjaardag, familiefeest, etc.).
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Ok, ik heb er wel zin in, 'k heb nu toch niets anders te doen
btw, yesterday was great, although not everyone knew where they had to be or not everyone found the place (especially you ynnek: going wrong with the bus 4times, it's something you can laugh with later)
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
yeah lol i walked like 4km, i had to walk 333m... just to get beat by a canadian mk vs cf T.T but at least i have glasses johns, age johns and no sleep johns xD i love johns en jarri, ik kan wsl niet komen, ik mag enkel tot 7u weg wanneer het school is
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
een euhm, persoonlijke update: ik heb de wii opgegeven. vindt dat er geen leuke games voor uitkomen etc. (kga mijn argumenten achterwegen laten).
Klink: Je mag dus mijn FC van de lijst halen. Ik ga me wel nog wat amuseren op de gamecube (en melee), dus mijn naam mag wel blijven.
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
't is niet dat ik brawl zo slecht vind, beste spel dat er is voor de wii. maar voor de rest heb ik al tientallen spellen geprobeerd, en mij lijken ze alleen maar er op zijn achteruitgegaan ten op zichte van vroeger. Dus dan kan ik al even goed terug naar de gamecube gaan.

@jarri: komt voor mekaar. maar ik heb wat oefentijd nodig voor melee. ik heb er weinig tot geen ervaring mee. voor brawl kan ik wel eens naar de weeklies komen. cool initiatief trouwens.
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
doet iemand van onze vriendelijke onder-buren eigelijk mee aan het gamemania/nintendo-brawl toernooi waarvan 30 aug de finale van wordt gespeelt?
Ik in ieder geval al niet, misschien andere Belgen.
EDIT, bedankt dat je ons vriendelijk vond, ik ben vandaag naar de Efteling geweest (jeugdherrineringen ophalen)
En ik moet toegeven dat Nederlanders veel socialer zijn dan belgen (dat viel mij toch wel tenminste)
 

SH4D0W

Smash Rookie
Joined
Mar 24, 2008
Messages
16
Location
Belgium (Overpelt, Limburg)
FAWAKA BRADA'S!
WEST-SIDE REPRESENT!

Alles cool, swaatjes? Met mij wel man.
Ik wil jullie vertellen over een avontuur dat ik vandaag heb beleefd. Ok, komt ie dan he:
Weet je wel, ik liep zo over straat he, weet je wel, toen kwam er zo'n gast, die zegt: ey swa, brada alles flex je weet tog. Dus ik zo van: Ja man, alles knar geak, wanneer weer chillen in de club. Dus hij ging helemaal los in de club even later en ikw as er ook bij he. Was echt gaaf man, had je echt bij moeten zijn.

maarja ok, ik moet nu gaan van mijn moeder.
Later swaatjes.

(papi papi, papichulo)
WTF moest dat voorstellen??? :dizzy:
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
hey, just nieuw op smashboards, heeft er iemand een idee wanneer er een volgend toernooi is in Antwerpen?
Een volgend? is er dan ooit één geweest?:laugh:
btw, kan je je andere gegevens eventueel ook posten (moet niet als je niet wilt)
als je enkel melee speelt/ hebt is de locatie alleen ook goed. (Ik veronderstel provincie Antwerpen, misschien Antwerpen stad?)
 

Pitariolink

Smash Apprentice
Joined
Apr 11, 2008
Messages
118
Location
Belgium, Antwerp
Een volgend? is er dan ooit één geweest?:laugh:
btw, kan je je andere gegevens eventueel ook posten (moet niet als je niet wilt)
als je enkel melee speelt/ hebt is de locatie alleen ook goed. (Ik veronderstel provincie Antwerpen, misschien Antwerpen stad?)
ja er was er eens een in merksem.... ni 100% zeker maar 'k dacht van wel
wii-nummer zal'k straks is zoeken
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
Ok :) Ik mis brawl al. Zeker nu dat het hier in België actief begint te worden. Zet me er maar terug bij, FC: 4296 4489 2718. Sorry voor het gedoe.
 
Top Bottom