• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
was da laatste tege mij of klnk? want ik ben me de router vd bure bezig maar ik weet i wa die hebbe... tege vanavond ben iktoch terug thuis :p
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
interessant deze thread, zo'n 5 paginas hoe gelle online matchen regelt..
gebruik chat/pm.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Over wie hebt je het dan, shadow?

Klink, ik vermoed link ook als melee main?
k heb het over CBT+, Zato, Le Pims en andere smashers die ik in brussel heb leren kennen.
deze waren ook te vinden op de 2 grote epita toernooien in parijs waar k ook ben geweest.

maar tis alleen de taal. meerdendeel van de post hier gaat alleen over online brawl.

"en ptario, waar blijf je!!!!!
opnieuw disconnect..."

"**** ge nu dan? iedereen is on... "

en een argument als "niet zo makkelijk om me 3/4 tegelijk op msn te kome of te comminiceren met 3/4 met PMs... " slaat gewoon nergens op.
maargoed tis jullie kleine groepje. maar vraag dan ook niet af of jullie de enigste "pro" smashers zijn in belgië. duidelijk niet
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
k heb het over CBT+, Zato, Le Pims en andere smashers die ik in brussel heb leren kennen.
deze waren ook te vinden op de 2 grote epita toernooien in parijs waar k ook ben geweest.

maar tis alleen de taal. meerdendeel van de post hier gaat alleen over online brawl.

"en ptario, waar blijf je!!!!!
opnieuw disconnect..."

"**** ge nu dan? iedereen is on... "

en een argument als "niet zo makkelijk om me 3/4 tegelijk op msn te kome of te comminiceren met 3/4 met PMs... " slaat gewoon nergens op.
maargoed tis jullie kleine groepje. maar vraag dan ook niet af of jullie de enigste "pro" smashers zijn in belgië. duidelijk niet
wie van ons heeft ooit gezegd dat we "pro zij"? oO_O
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
email dan.

bedankt voor de namen, shadow. ik ga eens kijken of ze nog actief zijn.
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Misschien moeten we ook in't Frans gaan posten, kwestie van volk te trekken.
-Peut-être on doit commencer à écrire en français, on pourrait attirer plus de gens.
Waarschijnlijk zitten er keiveel fouten in die zin
-Probablement, il y a beaucoup de fautes dans cette phrase.
 

Pitariolink

Smash Apprentice
Joined
Apr 11, 2008
Messages
118
Location
Belgium, Antwerp
Misschien moeten we ook in't Frans gaan posten, kwestie van volk te trekken.
-Peut-être on doit commencer à écrire en français, on pourrait attirer plus de gens.
Waarschijnlijk zitten er keiveel fouten in die zin
-Probablement, il y a beaucoup de fautes dans cette phrase.
as we int frans gaan beginnen dan gaan we problemen krijgen dat niemand elkaar meer verstaat, + wij zijn zeker geen pro's xD
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
Zolang er in de eerste post van de thread staat dat franstalige belgen hier ook welkom zijn, kunnen we overschakelen naar engels wanneer ze opduiken.
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Misschien in't Engels dan?
-Peut-être l'anglais?
--Perhaps English?
Mijn Frans suckt hard xD... maar Engels is goe, maar toch, dan is het niet echt meer de Belgian thread :p
Mon français n'est pas bon xD... Mais l'Anglais est bon, mais comme ça ce n'est pas un ... nvm xD
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
Tegen Pitario gespeeld, heb er geen kunne recorden want ze waren allemaal te lang denkk, behalve Ike match... :p
Als er iemand morgen of woensdagmiddag tijd heeft?..
 

Pitariolink

Smash Apprentice
Joined
Apr 11, 2008
Messages
118
Location
Belgium, Antwerp
ja, ik had ff gechekt, ma 'k was denk ik iets te snel weg
+ volges mij suck ik echt wel in brawl, op één na alle matchen afgedroogd door ken
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
Ik ben net thuis, lol :p
Eum ik ga morgen online proberen te komen zo rond 4, en ik zal deze topic ook in de gaten houden voor eventueel is een 2vs2 af te spreken .
Msn zou ook wel handig zijn, iedereen wie wil mag die sturen in een pm, de mijne is ldb_thecollector@hotmail.com iig.

@ Pitariolink, ik denk dat wario wel men beste karakter is, en daar deed je het vrij goed tegen :) Offstage play is belangrijk met pit .. ik kon altijd free recoveren ;) Als je daar aan werkt zit het wel goed ze
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Ik ben net thuis, lol :p
Eum ik ga morgen online proberen te komen zo rond 4, en ik zal deze topic ook in de gaten houden voor eventueel is een 2vs2 af te spreken .
Msn zou ook wel handig zijn, iedereen wie wil mag die sturen in een pm, de mijne is ldb_thecollector@hotmail.com iig.

@ Pitariolink, ik denk dat wario wel men beste karakter is, en daar deed je het vrij goed tegen :) Offstage play is belangrijk met pit .. ik kon altijd free recoveren ;) Als je daar aan werkt zit het wel goed ze
lol je bent nu ook online :p

en klink, je mag mijn msn toevoegen en ik heb jou toegevoegd ken
 

KenTheSinister

Smash Cadet
Joined
Jan 9, 2008
Messages
26
Location
Belgium
theeft nix met men verbinding te maken want tegen andere mense hebk er geen last van :p..
Volgende keer proberen met pc af ofzo xD.
En je hebt me toch vaak geraped met falco chaingrab en metaknight :p
Al onze games waren wel lang.. heb er 2 kunne recorden denkk.
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Maar meteen daarna speelde ik met klink en een amerikaan en er was bijna niets van lag....en pc stond<af :p ergste is nog je bent de enige in mijn lijst met een blauw bolletje(= perfecte connectie) en toch hebbe we zoveel lag xD ps ik kan vandaag en morgen geen brawl spele voor 8 uur 's avonds ofzo =( (ze zijn hier chauf***e aant legge)

edit- late we over melee prate =)
 

Pitariolink

Smash Apprentice
Joined
Apr 11, 2008
Messages
118
Location
Belgium, Antwerp
@ Pitariolink, ik denk dat wario wel men beste karakter is, en daar deed je het vrij goed tegen :) Offstage play is belangrijk met pit .. ik kon altijd free recoveren ;) Als je daar aan werkt zit het wel goed ze
ja, ma as'k aan edgueguarding wou doen werd 'k gwn zwaar gescrewed door u ! :laugh:
+ ja idd wario waswel moeilijk, die moto was zoo irritant ! :psycho:
 
Top Bottom