• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
kan ik eindelijk (serieuze) doubles doen (34 stock 2vs 2 waarbij 1iem met cpu lv9 in team speelt vind ik niet echt serieus)
Lol die vond ik eigenlijk wel leuk :p zeker omda snake ni eens mijn main is en we waren nog bija gewonne xD

ps als iemand vandaag wil spelen ik denk da ik er heel de dag zal zijn tot 8 uur ofzo
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
@klink: WTF is er mis me u connectie o_O er was massive lag(vandaar al die sd's >_>) en je dissconnecte op het einde. msn werkt ook ff ni dus ik kan daar niks zegge...
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
@klink: WTF is er mis me u connectie o_O er was massive lag(vandaar al die sd's >_>) en je dissconnecte op het einde. msn werkt ook ff ni dus ik kan daar niks zegge...
geen idee wat er mis was, bij mij stopte 't toen ik een up-b wou doen en ik denk dat ik nog juist de ledge zou gehaald hebben.
werkt msn niet, of ligt 't aan jou verbinding?
 

Pitariolink

Smash Apprentice
Joined
Apr 11, 2008
Messages
118
Location
Belgium, Antwerp
amaai ynnek, goei matchen, allez vond ik toch, gij zult vast denken da'k zone noob ben. xD
tja wat wil je, ik vecht alleen tegen CPU's, 'k zou eens meer onine tege jullie moete spelen
ik heb vooral met pit gespeeld omdat ik de laatste weken echt met pit bezig ben geweest. (dat zag je met ike en TL , lol)
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
ik weet het, ik was je campen beu dis ik koos een grote stage waar ik je kon outcampen xD
btw, pitario, het waren leuke matchen xD
µ
edit, heb juist je post gelezen xD ja ik speel ook heel veel tegen cpu's, ik ben er op het moment trouwens mee bezig :p het is even wennen aan de online lag lol. en ik heb like 13 mains en secondaries ofzo xD heb je zeker gemerkt. Ik ben ook me falco bezig sinds eergistere :p
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
Is er iemand hier die ook nog met Melee bezig is?
Of kent iemand belgen-melee spelers die niet (meer) op swf zitten?
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
Ik ben er nog maar pas mee bezig. Maar als de gelegenheid ooit voordoet, zullen we eens spelen. Goed om te weten.

Hebt ge een melee main?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
k ken zat belgen die melee spelen en op SWF zitten. en goed ook.
heb ook al es gezegt dat ze hier moesten kijken. maar vinden er hier niets aan. onderandere omdat het hier vooral om brawl gaat.
en dat ze frans praten
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
^zijn melee main is idd link, mijne de spacies xD
is er al iemad online, dan kan ik mijn 1-uur oude pit uittesten xD ik zal al een room make in brawl

edit: ahja, en wie zijn mijn beste 2 characters klink en pitaro? voor mijn avatar en main afbeeldingen :p ik denk dat pitario het best ka antwoorden, want ik heb tegen hem met al mij characters een gelijk aantal gespeeld xD
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
toen ik with anyone dee werkte da perfect >_> er sta op google dat da door een firewall komt(zit momenteel op andere router omdat ik bij mijn pa ben dit weekend -___-') maar probeer toch maar is :p
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
gistere had ik e andere connectie
er staat als het enkel gebeurt waneer ik een bepaalde persoon disconnct dat het aan jouw firewall zou kunnen ligge. er sta da gge diemoet uitschakelen bij u router

edit: with anyone werkt opnieuw...

en ptario, waar blijf je!!!!!
opnieuw disconnect...

zeker jou connectie, iemand anders werkt
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
er staan hier nergens knoppen om die via mijn router af te zetten, ben je zeker dat het die van jou niet is ? (with anyone werkt bij mij ook)
Het is JOUW firewall die iets van MIJN connectie blokkeert. ik heb met iemand uit mijn friend list gespeeld en het werkte zonder probleem
 

Pitariolink

Smash Apprentice
Joined
Apr 11, 2008
Messages
118
Location
Belgium, Antwerp
^zijn melee main is idd link, mijne de spacies xD
is er al iemad online, dan kan ik mijn 1-uur oude pit uittesten xD ik zal al een room make in brawl

edit: ahja, en wie zijn mijn beste 2 characters klink en pitaro? voor mijn avatar en main afbeeldingen :p ik denk dat pitario het best ka antwoorden, want ik heb tegen hem met al mij characters een gelijk aantal gespeeld xD
uw fox & falco was wel, goe , zeker ni ike en marth, die hadk zwaar gewonnen !! xd
TL ook goe, ma soms wa voorspelbaar
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Ik wil wel opnieuw proberen, maar mijn router werkt tegen andere mensen (behalve pitariolink, ynnek123 en zwabber) toch normaal, bij de vooraf genoemde komt er bij mij een disconnect op, volgens zwabber had 't iets te maken met internetproviders (ik Belgacom, pitario versatel, rest weet ik niet)
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
ok dan... maar zorg egt dat je er bent deze keer he :p en mijn fox was eigelijk ni zo goe, t was gewoon da ike zo traag is xD en ja ik was wel heel vel aan het overdrijven met Dair bij toon link, maar je valde mij nooit aan wanneer ik het deed dus ik bleef het gewoon doen xD

en ik ben telenet bij mij thuis, hier weet ik ni(ik ben en zouter van de buren hier aant gebruike xD)
 

Pitariolink

Smash Apprentice
Joined
Apr 11, 2008
Messages
118
Location
Belgium, Antwerp
ok dan... maar zorg egt dat je er bent deze keer he :p en mijn fox was eigelijk ni zo goe, t was gewoon da ike zo traag is xD en ja ik was wel heel vel aan het overdrijven met Dair bij toon link, maar je valde mij nooit aan wanneer ik het deed dus ik bleef het gewoon doen xD

en ik ben telenet bij mij thuis, hier weet ik ni(ik ben en zouter van de buren hier aant gebruike xD)
jaja, tuurlijk zal ik er zijn + 'k denk eig ook dat belgacom zo'n probleem heeft..., zou je eens kunnen proberen op die van buren ofzo??
 
Top Bottom