Sinister Slush
Joined
Likes
3,443

Profile posts Latest activity Postings About

  • Y
    ▉▉▉▉▉◤┳◥▉▉▉▉▉▉ You have been visited by the Loominati.
    ▉▉▉▉▉◤┳┻┳◥▉▉▉▉▉
    ▉▉▉▉◤┳┻┳┻┳◥▉▉▉▉ Copy and paste this on the walls of the 5
    ▉▉▉◤┳━┳━┳━┳◥▉▉▉
    ▉▉◤┳┃┈╰━╯┈┃┳◥▉▉most MLG m80s you know or you
    ▉◤┳┻╰━━━━━╯┻┳◥▉
    ◤┳┻┳┻┳┻┳┻┳┻┳┻┳◥ will be qu1cksc0p3d by #FaZe Clan
    Why are people from San Antonio generally so down on their characters? Like KPrime thinking that Pikachu is only a counterpick character.
    SolidSense
    SolidSense
    His reaction time is insane, but you can probably outplay him in neutral. Seems to love using n-air (it's a good Fox move), Fox's horizontal drift speed is poor so you might be able to pivot f-tilt as an anti-air against the n-air?
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    Maybe another tilt, I don't really like using ftilt cause of the horrible endlag it has.
    Otherwise if I'm focused and playing at my best I use next to no laggy moves. Against an opponent like Megafox you honestly can't make any mistakes, it'll result in death if you do. I forget where I've stated it but the only safe moves I feel like tossing out against his Fox is jab dtilt nair and Uair.
    SolidSense
    SolidSense
    Yoshi is not really safe in neutral, but he does get out of Fox's traps pretty well. Well, I'm no Yoshi expert, so I'll trust you on the moves to use.

    The "Fox" part of Megafox is the key I think. Fox has some key weaknesses like approaching. Really hard to exploit against a player as technically on point as Megafox though. He'll just makeshift a perfectly spaced approach using n-air or fastfall jab.
    If you stream I will throw money at you.
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    Stream me playing league?
    I been meaning to do ranked eventually lol
    Cheerilee
    Cheerilee
    Anything! Send me a link when you decide to do something. I'm actually running off to work after I finish this post.
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    http://www.twitch.tv/sinister_slush
    I might tackle the ranked woes in a few days or after my smash weekly Thursday, follow I guess whenever I do.

    I sometimes post in league thread when I stram cuz y not, others did back then.
    Hi Slush. :) I just sent you a friend request from my wii u.
    DragN
    DragN
    Ok. :)
    DragN
    DragN
    Hello Slush. :) its about 3:25 here in Cali. Wanna play Smash in an hour and a half? Like 5pm Pacific time?
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    sorry about that, my sleep schedule is backwards. didn't sleep till 1 pm my time, it's 9:30 now.
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    I'm ok, just think it was my nose acting up and all the blood just built up in the back of my throat so was just spitting that all out for like 20 mins before it stopped.
    Nails longer than usual and nose was itching inside so prolly ripped it a new one for reasoning on why it bled.
    Teran
    Teran
    Wow you don't **** around lol
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    NOPE
    metal as ****
    "leddit"

    Man finally someone said it
    Plino
    Plino
    That always happened, unless you mean regional socials then yeah. Not that it matters for me tho cause my scene prefers fbookster

    Tbh I wish I could lock my post count at 3000 or 5000, 6000 looks ugly.
    Plino
    Plino
    Nah for some reason I wouldnt be surprised if you were really the first, despite all of the 4chints *********** that went on in 2009-2011
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    I wanna lock mine at 15k like sosuke sorta when he hit 25k.
    My region is still smashboards, but we of course use FB or twitter to spread the word for our tournaments and such.
    But most discussions happen on snoreboreds, mostly houston thread.
    I get flattered when I post something informational somewhere, and then I see you lurking in that same thread.
    S-senpai's noticing me! :o
    Sunnysunny
    Sunnysunny
    S-senpai's so modest too~ owo Bwahhh I dunno, when I think about it you are kinda sweet and senpai-ish. Maybe it's your honest demeanor, but you've always seemed like a really respectable dude to me. Ha I'm getting sappy. OH! Also your names just really fun to say. Slussshy = w= I pretty much gave up on league btw. ;w;
    Sunnysunny
    Sunnysunny
    Sh--shh~ You are totes senpai material tho. :3
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    Urk I not a senpai, don't have a degree in smash knowledge like most people that write 30+ minute long walls of texts. I just the guy that gets videos of mostly losing recorded a lot...

    And that's fine, I been out of commission on League for awhile since my laptop broke until just a week ago when I got it fixed, so I haven't been playing league anyways.

    Nuu I notz
    hey i heard that theres a skype group on the yoshi social page, wondered if you could add me, skype name is Isidro Vidal ibarra, the image is the same as my profile here in SM
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    there's 3 results that're the exact same and all say mexico. Not sure which to add so you add me, GreenGlaciers
    i guess there is no pm here haha. email is jlcmndza@gmail.com
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    the version of private message for some reason on this board is Conversation.
    Also need a skype name, not email to add you.
    FlutteringYosh
    FlutteringYosh
    It's either jlcmndza or Larissa M :) (sorry, I am not sure which one >_>)
    Help how do I beat yoshi as kirby? Is it hopeless?
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    i could help?
    or do you thanks for the help

    Either way srry I didn't help much, I'd play some matches with you to help more since I'm a mediocre Yoshi for now until I actually play the game so maybe I'd be a bit of practice. But right now my wii u is out of the house fer a party since my brother wanted it.
    Asdioh
    Asdioh
    it's from Half Life: Full Life Consequences :x
    Don't worry i've been bodied by enough yoshis on ladder sites. I even met some guy on For Glory named BSME who seemed to main Yoshi and reminded me why the matchup is so miserable.
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    oh that silly thing lol
    alright then gl with Yoshi's and other matchups
    You're still on the ride?
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    Yeah I did, was pretty cool. Felt like end of Avatar cartoon, along with too actiony for me in a pony cartoon show.
    Zatchiel
    Zatchiel
    Lol, I was especially entertained by the fighting scene. All the action certainly did feel out of MLP's element, but I appreciate it. Thought it was a great finale overall, though. But...now we wait for 2015.
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    yah pretty much, or unless we get it last October or something.
    Oh, it's so strange! Every sense I started playing league, i'm finding out literally all my friends play it. Like, everyone. It's kinda nice to know I always have someone to play with~

    Um anywho, my username on there is "Osiris Sun" if ya ever wanna add me dude. I'll be glad to play with you sometime Slush~ :> Ya know, once I actually get enough experience n such.
    Sunnysunny
    Sunnysunny
    Ha, I suppose. That and just learning the opposing characters are capable of. I feel like just flat out knowledge of what to build and what to look out for against certain MU's made a huge difference.

    And god. The grind to ranked is really painful man. How longed it take you if ya don't mind me askin?
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    Was also gonna say determining the enemies cooldowns in lane and knowing when to go in, making sure where jungler is when you're gonna go wild. etc.

    I didn't really "grind for ranked"I just played league a lot back in the day, dunno about now but for level 1-30 back in mid/late S1 I got level 30 pretty fast. I think they've been nerfing IP/XP gains so it's a tad harder now.
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    It certainly doesn't help the first 5 levels is bots only. Even then when I hit level 30 I didn't play ranked seriously till S3. S1/2 I only played 1-3 games, not enough to be placed anywhere. So like... 800 or so normal "Wins" before I started doing ranked seriously.
    Question. Do you still live in Kerrville?
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    No I moved two years ago. I live in SA now.
    Bohemian
    Bohemian
    Well, that sucks. Thought I got lucky and found a fellow smasher right here in my hometown. Guess I'll have to try and get involved with the SA crowd. There has to be a few there, right?
    Sinister Slush
    Sinister Slush
    When I lived in Kerrville I came to SA all the time.
    The scene was active back in 2010, hell BRAWL was active.
    But now it's slow and dead, we mostly just play league but we have a tournament in San Japan August 23rd. Otherwise you know about WHOBO 5 already.
    "late or not better late then never."

    That's damn good thing considering i'm a month late.
    For what it's worth, happy birthday dooders. <3
    Happy Birthday Slush! or if not happy, a slightly better day than usual, try to remember to eat something proper.
    (I do realise I could say hello on skype but ts easier here)
    I name searched into your post. I have problems with my life starting from Tuesday. Nothing smash related caused this. I'm just letting you know, since you are a nice guy and all and I don't want you thinking I'm that selfish.
    I gotta take my moms truck for a wax at that car place by the walmart. It'll take a few hours. Is it possible I could come over while I wait?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top