• The new bonus episode of the Smash Brothers Documentary Metagame, Godslayer, is now available on Vimeo

  • Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Recent content by dablackpacman

  1. dablackpacman

    Q&A Link's Take Over - Q&A and General Link Discussion

    Malvm- Whats suicide DI? Not gonna lie, me n my teammate got 6 stocked in doubles against S2J and Lovage, didnt have much fun wit it lol. Does dsmash cancel most attacks?
  2. dablackpacman

    Smash to the Future on hiatus for the summer!

    ay whos all driving from MI, I need a lift
  3. dablackpacman

    yall goin to the IL tourney on the 26?

    yall goin to the IL tourney on the 26?
  4. dablackpacman

    "thought you'd might enjoy this (video) haha :D http://www.youtube.com/watch?v=g66ll9hoTHY

    "thought you'd might enjoy this (video) haha :D http://www.youtube.com/watch?v=g66ll9hoTHY
  5. dablackpacman

    Ay, when's the next tourney?

    Ay, when's the next tourney?
  6. dablackpacman

    u alrdy kno. gotta bring that Link status back up to date. told me to lemme kno wen yall playin...

    u alrdy kno. gotta bring that Link status back up to date. told me to lemme kno wen yall playin, i work most days which means im usually right down the street
  7. dablackpacman

    Q&A Link's Take Over - Q&A and General Link Discussion

    ay is Link's fully charged dsmash, is it stronger in the front of him then in the back. and have we gotten a better punish for rest miss then rang-charge fsmash-rang-fsmash?
  8. dablackpacman

    "Approaching with Link" A Boy Scouts Questions About Camping.

    ^^ Right, pro status on ya girl on point wit her smash game As for Link's approach, dont rely on his bomb to approach. more as a utility to keep ur opponent from approaching. Nair's are effective given that the hit box grows as the character is in. But kno wat moves have priority. Niar beats...
  9. dablackpacman

    Wheres my invite? ay yall gettn it in this friday?

    Wheres my invite? ay yall gettn it in this friday?
  10. dablackpacman

    wheres all the love been bro? aint seen ya since dat brawl tourney

    wheres all the love been bro? aint seen ya since dat brawl tourney
  11. dablackpacman

    ay hit me up so we can chill. ****ed up in teams but we bout it on da next run. i have sum ****...

    ay hit me up so we can chill. ****ed up in teams but we bout it on da next run. i have sum **** for Halloween if u bout it
  12. dablackpacman

    HomeMadeRage: The Return of Junglefever

    ay yo, wens da next tourney? i aint finna be on dis one but i'll be bout the next one? and get at me bout sum smashfest so i can dust of the sticks no homo
  13. dablackpacman

    The Big MI Discussion Topic

    Wat it do smash community. aint been bout none of this really for a min, so wats been goin down? Gun Bros, simple app dats actually kinda legit. Get at me on facebook for those who bout it
  14. dablackpacman

    UM Triweekly 4 Results [7/23/11 - Ann Arbor, MI]

    Ya sry that i didnt take the matches too serious at the end. after kail said he had to go, figured id jus mess around. dats y i didnt even stay fo the LF, seemed like everyone was pretty much done n trying to leave. GG's to everyone I played. Given that I havent played really since GSS, I think...
  15. dablackpacman

    UM Triweekly 5: series complete!

    ay im still comin thru. been a lot of last min second guesses, but i aint found ms pacman n im still chasing ghost. so count me in for da reverse mains too, holla
Top Bottom