• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Ushost 3 - Results in First Post!

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Yeah sure the man who one handedly killed manbearpig .

No one will believe me but I'm super serial

we will always remember the names of those kids , kid 1 , kid 2, kid 3, and finally kid 4.

Ik word ziek van die aflevering. hij is 2 keer grappig en daarna wil je de tv eruit gooien
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Yeah sure the man who one handedly killed manbearpig .

No one will believe me but I'm super serial

we will always remember the names of those kids , kid 1 , kid 2, kid 3, and finally kid 4.

Ik word ziek van die aflevering. hij is 2 keer grappig en daarna wil je de tv eruit gooien
Southpark ftw hè :p
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
P.S.: Ik vind de poster toch wel weer een meesterwerk van jewelste en een hoogtepunt in mijn artistieke carrière. Zeg allemaal even hoe cool je hem vindt. Oh, en sorry Marc, ik had geen ander hoofd meer voor je, maar we willen je toch ook niet weglaten ;)
Vette poster. Tof hoe je Dave in een vrouw hebt gemaakt x'D. Dave, keertje daten? >_O
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Yeah sure the man who one handedly killed manbearpig .

No one will believe me but I'm super serial

we will always remember the names of those kids , kid 1 , kid 2, kid 3, and finally kid 4.

Ik word ziek van die aflevering. hij is 2 keer grappig en daarna wil je de tv eruit gooien
Ik vond em eigenlijk de 1e keer al niet grappig, en dat terwijl ik een ontzettend SP fanboy ben.

Alleen het stukje dat Cartman schat ging schijten was geniaal.

"Dude.. Did Cartman just crap treasure?" ^_^
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Wat ben je toch heerlijk rebels Coen. Neem je mijn anime dan ook mee??? De vorige keer was met Zest2, maar toen was ik het vergeten mee te nemen :p. Of wie had al die dvd's nou ook alweer.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Adam belde me net. cool ik sta op de lijst ^^
denk wel dak kom ja ;)
deze keer een andere chick op bezoek. :p
don't worry over de ruimte, Utto. waarschijnlijk ga ik daarheen na singles en anders is ze dr maar ff. ok? :)

edit: cool idee om iedereen te bannen op yoshi na. oeh teh carnage!!
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Is goed Dave, ik zal het niet vergeten. *uiterste concentratie vereist*

Ik zal echt 's morgens vroeg uit huis moeten sneaken zaterdag :p En dan 2 uur op Johnny wachten bij de metro xD
 

d0rk

Smash Journeyman
Joined
Oct 29, 2003
Messages
215
hij heeft t over racoon en peterpan speedrock

o ja en tegen Linkje

mongooltje
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Nog even een kleine update over een paar zaken:

1. Eten: Dit heb ik al een paar keer veranderd in de beginpost, maar het ziet er naar uit dat het voor mij lastig wordt om echt iets te regelen van eten of drinken. Drinken gaat misschien wel lukken, maar eten moeten jullie zelf meenemen of bij de supermarkt kopen. Echter, voor het avondeten wordt wel gezorgd, maar hoe mag ik nog niet zeggen. En voor diegene die dat niet willen, zit er ook altijd nog een snackbar in de buurt.
2. Onder overig heb ik dit stukje geplaatst: Daarnaast geldt ook voor deze keer weer dat godslastering en al te ernstige scheldwoorden niet op prijs worden gesteld ivm de aanwezigheid van gelovige mensen. Unlike veel andere onzin die in deze thread staat, is dit geen grap! Iedereen die zich niet in kan houden, trap ik er dan ook uit.
3. Player Pink komt helaas toch niet, dus die update is helemaal voor niets gemaakt :(

Daarnaast heb ik nog zes mensen die niet geconfirmed zijn, namelijk Reffie, Rens, Nnja, Down A, BF en Zeta. Van Reffie en BF weet ik vrij zeker dat ze komen, dus ik zet hen wel als confirmed. Van Choco weet ik dat hij nooit op Smashboards kijkt, dus misschien dat iemand die hem wel op MSN heeft hem kan vragen of hij komt? Rens en Jip heb ik wel op msn, maar die zijn niet zo vaak online (en ik ben niet zo vaak online), dus reageer hier zelf even aub. Amsah moet Tyrone maar confirmen (of misschien zie ik hem wel als ik over de Nieuwendijk loop ;) )

Let op: Vrijdag niet geconfirmed = niet meer op de lijst. De komende twee dagen heb ik veel school en zo, dus je zult me niet veel zien op msn. Wie nog vragen heeft; stuur een PM.

@ Prince Shadow: Is goed, als ze er maar niet te lang is :p Anyway, kun jij nog een TV meenemen denk je?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Kortom: een waardig einde. Nu tijd voor echte informatie:

Datum: 8 september
Plaats: Apeldoorn, mijn huis (PM me voor het adres)
Tijd: 11:00

Ik weet het; het is wat kort dag, maar om eerlijk te zijn hoop ik dat er nog een aantal mensen af zeggen omdat mijn huis niet zo groot is ;) Oh ja, wie later is dan 12 uur zonder goede reden of zonder het mij te laten weten, laat ik niet meedoen aan een toernooi dat dan al begonnen is.
Kan ik hieruit opmaken dat het de bedoeling is om 11 uur te beginnen? Zo ja, vanaf hoelaat is men welkom?
En nog een vraagje, zal ik m'n cube enzo weer meenemen zoals gewoonlijk of zijn er al genoeg?

Ik wil trouwens ddr mm revange... niet meer gedaan sinds die party, maar goed :p
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Kut Choco.

@ Jeffrey: Het is de bedoeling dat mensen rond 11 uur komen. De bus die om 10:45 van het station vertrekt, komt om 11:00 bij de halte aan, dus het zou ideaal zijn als iedereen die bus heeft. Dan hoop ik dat alles goed en wel geregeld is tegen 12:00 en dat we dan het toernooi kunnen beginnen, zoals Dave al zei dus. Als je eerder wilt komen vind ik dat ook prima, maar voor 10 uur word ik niet vrolijk van ;)

Verder zou het relaxed zijn als je je cube en smash mee kon nemen. Ik moet er dan nog één. Als nou twee mensen nog een cube en smash meenemen als voorzorgsmaatregel, is dat ook weer geregeld. Dus...wie meldt zich daarvoor?

Ik had ook nog zo'n mooie update voor jullie, maar mijn zusje is te lui om hem te maken (dus die komt binnenkort nog).
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
@ Jeffrey: Het is de bedoeling dat mensen rond 11 uur komen. De bus die om 10:45 van het station vertrekt, komt om 11:00 bij de halte aan, dus het zou ideaal zijn als iedereen die bus heeft. Dan hoop ik dat alles goed en wel geregeld is tegen 12:00 en dat we dan het toernooi kunnen beginnen, zoals Dave al zei dus. Als je eerder wilt komen vind ik dat ook prima, maar voor 10 uur word ik niet vrolijk van ;)
Ik kom met de auto, daarom vraag ik et.
Verder zou het relaxed zijn als je je cube en smash mee kon nemen.
No problem.
Ik had ook nog zo'n mooie update voor jullie, maar mijn zusje is te lui om hem te maken (dus die komt binnenkort nog).
Jij hebt een update, maar zij moet hem maken? Mooie boel XD
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
UTTO! mag ik alsjeblieeeeft komen? ik kom erachter dat ik vrij ben o_0. en ik wil supergraag!


pleaaase :(

ik wil ook wel een wii meenemen :D

yo jp, bf, adam, zgetto, coen, trained noob.

zeg even dat jullie vet graag willen dat ik kom:p (A)


Edit je post volgende keer ~Amsah
 
Top Bottom