• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The New Order Tournament 2

Status
Not open for further replies.

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Kramer wij zouden ook eens wat moeten spelen aangezien je zin heb in brawl.

Misschien kank dan ook wat beter worden en daadwerkelijk winnen van je ike was wel lache om tegen je te spelen iig.


Edit: Oow trouwens kwas magnum die zss ook uit zoetermeervoor de duidelijkheid
Haha, ja daar gokte ik al op. Ik wist niet dat je ook een Smashboards account hebt. Maar is goed man, ik pm m'n msn wel ff enzo.

@Ace, ja Stabman en jij weet ik, tegen Stabman ging ik eruit. Ik had graag wat meer tegenstand willen bieden enzo ik liet hem tot veel te hoge % leven.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
@marc bedankt voor je shoutout doet me goed :) volgende keer weer wat drinken?
Sure. ^^

Aan de mensen die iets aardigs over m'n vader gezegd hebben: Thanks! Hij mag nog niet naar huis, maar het gaat waarschijnlijk goed komen allemaal. ^^
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
zo nu ben ik weer beter

Allereerst iedereen bedankt die op kwamen dagen, de rest: sterf ofzo. :p

t toernooi was naar mijn mening goed verlopen, op de seeding van de singles na dan.
ik was deze aan het maken tijdens de finale van teams.
op dit moment was marc aan het spelen en utto deed commentaar voor ryukers video.
ik wou eigelijk al om 3u met singles beginnen. dus k heb de bracket gemaakt en gekeken of goede spelers niet gelijk tegen elkaar kwamen.
maar zoals iedereen al zag, was het ook heel moeilijk te zien wie tegen wie moest in de eerste ronde omdat er zoveel spelers in de bracket waren.

maar goed, de rest was perfect.
zelfs de sneeuw maakte het nog beter ^^ (op het reizen na dan :p )

k heb wel flink lopen stresse heel de dag. het viel me nog mee dat ik pas een bloedneus kreeg toen we naar huis reden.

ook wel grappig na de finale van singles: "zouden jullie mee willen helpen met het.... in... pakken va.. de...... nee dus :("

maar ik zat om 11u weer op de bank thuis. dat kunnen de meeste niet zeggen denk :p

De crew EN LINKJE bedankt voor het helpen
Ryuker voor het opnemen van matches.
marc en utto voor het seeden van teams.
elke speler die gekomen is.

jammer dat ik niet veel heb kunnen spelen. maar dat verwachte ik al.

results staan op de eerste pagina.



oja!



er wordt nog 1 wiimote vermist. deze is van onze belg Klink. dus mocht je er een te veel hebben in je tas, wees geen zak en laat het even weten ;)

ook wordt en nog een philips afstandsbediening vermist.




tot slot:



zo moet een goed toernooi verlopen. nu mag jij het doen ;)
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
zo nu ben ik weer beter

het viel me nog mee dat ik pas een bloedneus kreeg toen we naar huis reden.

er wordt nog 1 wiimote vermist. deze is van onze belg Klink. dus mocht je er een te veel hebben in je tas, wees geen zak en laat het even weten ;)

QUOTE]

bedankt om't te melden (sommigen kennen me mss beter als bink :laugh:)
ik heb ook een bloedneus gehad, algoed lag ik toen al wel uit't toernooi

bedankt iedereen voor zo'n geweldige dag

en proficiat aan al diegenen die hoger zijn geplaatst dan ze dachten (of even hoog)

Hmm, heeft gommaar chance gehad met zijn byes: hij staat even hoog als mij terwijl hij niets heeft gewonnen

btw, wie had ik uit dat toernooi gekegeld :p suusje of suus?
 

ssj5goten

Smash Cadet
Joined
Jan 30, 2006
Messages
68
mooi ik ben nog 9de in teams en 7de in singles maar ik ga de volgende keer toch echt voor hogere resultaten xD
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
lol

Ken er maar twee die naar toernooien gaan.


En @ Marc: veel sterkte man.
Is maar goed ook want ik heb het echt zwaar tegen Warios ( NEEDS MOAR PRACTICE ). Vooral die van jou.

Edit: 17de Teams en 33ste Singles. MWUAH in ieder geval hoger dan me buddy Valif lol.
 

Royta

Smash Journeyman
Joined
Sep 9, 2006
Messages
284
Location
Netherlands, Bilthoven
25ste in singels, niet slecht voor eerste keer Ike ;p

Moet echt oefenen tegen Falco's, of zoals de Ike boards zeiden "don't use Ike against a falco xD".

Oh well, was erg leuk^^ Hopelijk is er snel weer een toernooi, kan ik weer voor mn vrienden vechten (eerst was het gay en grappig .. nu is het eigenlijk alleen maar gay die zin xD)

@marc, sterkte man. Hopelijk komt alles goed =]
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
zo nu ben ik weer beter

Allereerst iedereen bedankt die op kwamen dagen, de rest: sterf ofzo. :p
je zeurt wel veel over die mensen die niet op kwamen dagen,
zorg volgende keer voor beter beveiliging ofzo, en betere tv's xD

serieus, een of andere kanker idioot heeft mijn brawl disc gebost en iemand heeft boku's wii gemold, stop met zeuren en zorg eerst voor de mensen die wel komen xD
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
je zeurt wel veel over die mensen die niet op kwamen dagen,
zorg volgende keer voor beter beveiliging ofzo, en betere tv's xD

serieus, een of andere kanker idioot heeft mijn brawl disc gebost en iemand heeft boku's wii gemold, stop met zeuren en zorg eerst voor de mensen die wel komen xD
Waren ook van die grappige mensen die dachten dat het leuk was om Wii's te resetten wat resulteerde in SensorBar op nieuw aan te sluiten en weer Brawl booten.

Stickertje plakken op Wii's was wel leuk idee maarja als iedereen hem daarna gewoon meeneemt heb je er ook niks aan.

Dat Shadow klaagt over mensen die niet komen opdagen geef ik em volkome gelijk in. Maar de mensen die hier dingen hossele of mollen kunnen maar beter thuis blijven.

Thanks voor het hosten van dit lipa tourney :3
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
I did what I could.
ik zou het volgende keer ook zo doen.
mensen mogen ook op elkaars spullen letten en daarna komen melden als er iets aan de hand is. niet pas al je er achter komt dat er iets kapot is. dan kan ik ook niets meer doen.
en wat wat er mis met de tv's? :dizzy:

ik zag dat er ook nog mensen waren die foto's hebben genomen.
volgend mij zag ik romano met een dikke fotocamera rondlopen ^^
zou iedereen die foto's heeft genomen die naar mij willen sturen: ed_dopper@hotmail.com

alvast bedankt :)
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
I did what I could.
ik zou het volgende keer ook zo doen.
mensen mogen ook op elkaars spullen letten en daarna komen melden als er iets aan de hand is. niet pas al je er achter komt dat er iets kapot is. dan kan ik ook niets meer doen.
en wat wat er mis met de tv's? :dizzy:

ik zag dat er ook nog mensen waren die foto's hebben genomen.
volgend mij zag ik romano met een dikke fotocamera rondlopen ^^
zou iedereen die foto's heeft genomen die naar mij willen sturen: ed_dopper@hotmail.com

alvast bedankt :)
zou jij mij 60 euro geven, als ik zou melden dat iemand mijn brawl disc heeft gemold?
nee, zelfde resultaat, ik dacht ik zeg er niets over xD maar het kwam er toch uit.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
dan is het alsnog naderhand.
ik bedoel als je iemand leip ziet doen met een wii oid, dat je het dan komt melden. dat je de persoon kan aanwijzen.
dan kan er mogelijk wat aan gedaan worden.
nu kan ik alleen zeggen, jammer voor je.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Er was iemand voor de trein gesprongen omdat ie had verloren op dit toernooi?!?! Wat is er met hem gebeurt?
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
dan is het alsnog naderhand.
ik bedoel als je iemand leip ziet doen met een wii oid, dat je het dan komt melden. dat je de persoon kan aanwijzen.
dan kan er mogelijk wat aan gedaan worden.
nu kan ik alleen zeggen, jammer voor je.

als ik wist wie het had gedaan had ik diegene op zijn kaak geslagen,denk ik kan me eigen problemen niet oplossen? de punt is dat je beter moet opletten, want is jou verantwoordelijkheid. en niet zeggen dat het niet zo is, want jij hebt het die hele tourney georganizeerd.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
wat ik jou nog niet zie doen.
ik heb een hele crew daar rondlopen voor ongeveer honderd man.
maar best raar, je kan je eige problemen wel oplossen, maar ik moet ze voorkomen.
what ever.. ik ga er verder niet meer op in. jammer voor je brawl, maar ik kan er niets aan doen voor je.

iemand is trouwens z'n family guy-star wars dvd vergeten mee te nemen. Dave, again?
is best leuke film, alleen wel erg letterlijk overgenomen :p
 

JeremiahZijler

Smash Rookie
Joined
Jul 28, 2008
Messages
7
Location
Netherlands
Yaaay!
Ik ben vijfde in de singles. o:
Ik dacht dat ik iets van... 30e zou eindigen of zo, maar ja, het was wel leuk.
Zeker toen ik tegen Tenzo moest, dat vond ik echt moeilijk.
Ik vind wel zelf dat ik het goed heb gedaan, voor mijn eerste toernooi tenminste, maar ja, dat ben ik. =/

JIZ
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
wtf k krijg net die rekening binnen, willen ze nog ff 200 extra dr bij.
die btw die ik zogenaamd niet hoefde te betalen. en voor die lcd tv die ik niet bestelt had.
plus dat mn auto weer keuren heeft en voor dik geld betaald moet worden.

i wanna kill someone:mad:
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
nee klopt ;)
ik ben inmiddels al weer wat afgekoelt ^^

die lcd tv ga ik duidelijk niet betalen. ik vroeg om een beamer en die is niet geleverd. ik kreeg een lcd tv waar ik niet om vroeg en niemand heeft me dat gevraagt..
en op een vorige offerte stond al dat ie geen btw zou rekenen. dus die duw ik onder z'n neus.

vrijdag lekker ruzie maken ^^
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom