• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Noita on nähty!
Hienoa settiä, Ijuka tosin perinteisesti itsareita tärkeissä paikoissa. Kanacombot kompensoi niitäki.
Hyvää settiä molemmilta.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Uusi tiedote:

Tulen myös 17.11 Marraskuuta n. klo 18:00 Helsinkiin ja lähden maanantai aamuna.
Sunnuntai menee muissa hommissa mutta esim lauantai-iltana olen vapaa että jos järkätään pikku biweekly tai jopa turnee? alustavasti mene WMK.n luokse yöksi.

Rockenroll!

Niin ja tosiaan sitä ennen toi 27-28.10 biweekly ilmeisesti Masan luona.
Ilmoittautujia?

VilNess
Masa/Nenä
 

lamperi

Smash Rookie
Joined
Jun 10, 2006
Messages
12
Location
Kankaanpää, Finland
Masa/Vilness

Mä oon paikalla ens viikon viikonloppun. Tosin mulla on tentti lauantaiaamuna, ja maanantaiaamuna. Katotaan mikä on panos. Luultavasti suuri ainakin lauantaina tentin jälkeen.

Joten ilmottaudun *_*

Marraskuussa en oo paikalla, sori, ei voi mitään. Saatan tulla sunnuntai-iltana, mutta tuskin sitten on mitään muutenkaan.
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
minä voin varmaan tulla ens vkl. Olisko jotain ohjeita miten paikan päälle pääsis?
 

matta-from-subid

Smash Apprentice
Joined
Feb 6, 2005
Messages
78
Location
Finland
ohje, jos olet kampissa niin yleensä sieltä lähtee bussi otaniemelle. bussin päätepysäkki on suht koht lähellä kotiani: osoite: otaranta 8 b 35/2

mene toiseen suuntaan kuin mistä bussi tuli, ja kun tulet jämeräntaipaleen risteykseen niin jatka vielä pari taloa eteenpäin ja kääny vasemmalle. talon takana on varoituskyltti "varoitus, teekkarien autokerho". jos näet sen, tiedät olevasi lähellä. Jatka alas ja näet oikealla kerrostaloja. Mene ensimmäisten kahden välistä ja minun soluasuntoni on sitten se vasemmanpuolimmainen. ensimmäisessä kerroksessa kaikkein eteläisin eli kauin.

Koska selittelytaitoni on huonot, kerron vähän pitemmän ja selvemmän reitin: menkää eteenpäin kunnes näette dipolin (tai luolamiehentien) ja kääntykää vasemmalle luolamiehentielle. Menkää sen päähän ja kääntykää uudestaan vasemmalle ja taas päähän. siellä pitäis olla kyltti missä nakyy mikä on B asunto. minun asunto on sen eteläisimmässä solussa ensimmäisessä kerroksessa.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Nonii! tulostin itelle kartat tonne Matin kämpille. Olen siellä siis (näillä näkymin) n. 9:15 Lauantai aamuna 27.10. Itse helsinkiin saavun jo. 7:30 Lentokentälle.

jos WMK tai muu helsingin ajokortillinen tai sellanen joka saa auton käyttöön kehtaa hakea lentokentältä aamulla, niin maksan tietysti kuluja ja pääset sit samalla masan luo pelaan smashia. jepujee! Näillä näkymin tulen silti bussilla jos ei muuta ilmaannu.

EDIT: eli ilmoittautuneet:
VilNess
Masa
Lamperi

ja Varmaan tulevat:
Atheist

Eli ehkä jopa 4, hyvä! entäs WMK.t sun muut? asuuko Tai hesassa?

Miten muuten teeveiden määrä? Masalla on yks ja jos joku tulee pk-seudulta niin toinen ei olis pahaksi. Onko Lamperilla? Ja tietysti toinen Cube/Wii.
 

matta-from-subid

Smash Apprentice
Joined
Feb 6, 2005
Messages
78
Location
Finland
minun mielestä lamperin luona olisi parempi olla kun sillä on vähän isompi kämppä (täällä on toisaalta enemmän istumapaikkoja, mutta voitahan noita tuolia sinne sadan metrin päähän viedä)
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
No jos sitä eroa on reilut sata metriä niin se on yks hiton sama missä se on O_o. :D
Mutta kamat vien masan luo ja sieltä sit lähretään alustavasti.
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Ilmoittaudun Espoon biweeklyyn, mutta olen paikalla luultavasti vain lauantaina johtuen tenttikaudesta. Uchikin puhui tulevansa, muttei ollut vielä ihan varma asiasta.
 

Tolkkiz

Smash Rookie
Joined
Oct 23, 2007
Messages
7
Tällanen nyyppä tässä, eli missähän sitä kehtais pelailla, pari vuotta tullu hakattua meleetä ja sitä ennen 64:sta. Mutta ko aina pelaa samoja nyyppiä vastaan nii eihän ne taidot kehity, mistään advanced tekniikoista oo muuta hajua kun just ja just ehkä nimet...:laugh:(No ok, oon koittanu jostain videoista opetella, ja vaikka joku trikki onnistuiski välillä nii ei se tarkota että osaisin matsissa hyödyntää) Mut johonki pitäis päästä taitoja kehittämään, vaikka sitte ottamaan 100-0 turpaan joltain kunnon pelaajalta. Pk seudulla kun asustelen nii kait sitä jotain löytyy..?
 

Ltax

Smash Cadet
Joined
Oct 26, 2006
Messages
26
Mäki ilmottaudun mukaan viikonlopun peleihin, tosin alustavasti vaan lauantaille.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Noniin:
Elikkä Lauantai:
Vilness
Masa
Lamperi
Ltax
Atheist
Tolkkiz?
Neutral
uchi?

Sunnuntai:
Vilness
Masa
Lamperi?
Tolkkiz?
Atheist
Uchi?
 

Tolkkiz

Smash Rookie
Joined
Oct 23, 2007
Messages
7
Joopajoo, voisin ilmaantua tonne nyt varmaa lauantaina ainaki jos ei kummempaa satu, mihinköhä kellonaikaan ois hyvä..?
 

matta-from-subid

Smash Apprentice
Joined
Feb 6, 2005
Messages
78
Location
Finland
minä heräilen lauantaina varmaan joskus kello yhden maissa joten kahdelta ois hyvä...
...ellei ville pakota heräämään jotta avaisin hänelle oven. Mutta vois kai sitä vähän aikasemmin mennä nukkuun
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
varmaan olen paikan päällä joskus viiden maissa,soitan sit vaikka villelle jos en löydä paikalle.
ja muistaahan uudet pelaajat sit tuoda ohjaimet.
 

matta-from-subid

Smash Apprentice
Joined
Feb 6, 2005
Messages
78
Location
Finland
singles turnauksen tulokset:
1. vilness
2. WMK
3. neutral
4. lamberi
5. ateisti
5. ltax
7. nenä

Woot! jopa singles turnauksen seitsemäs!
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
niin koskas sit olis se seuraava turnaus tai edes joku juttu?onko kukaan suunitellu mitään?
meikä vois ehkä pitää jonkin laisen jutun taas jos olis tulijoita. mietin jotain 16-18
tai 23-25 marraskuuta.
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
Tulijoita löytyy varmasti aina. Itellenikin sopii päivämäärät useimmiten paremmin kuin hyvin, joten ei niilläkään niin väliä. Raha vaan yleensä on se ongelma, noina päivämäärinä sitä jälleen kerran olis ihan riittämiin.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
ota mielummin se 23 tai jotain (se myöhempi) ku ehdin sopia jo WMKn kanssa että menen sinne se 17-19 Marraskuuta käväseen. En varmaan sit tulis turnaukseen kuiten jos pidät sen sillon jälkeen.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
On se meikällekkin semi tavanmukaista tulla paikalla hillumaan mutta pitää kattoa mikä on tilanne marraskuun tuolla puoliskolla.

niin ja se on varmaa että ainakaan tuolloin 16-18.11 (vai mikä se aikaasempi viikonloppu lienikään) en ole paikalla

-joo sori tuplat mutta tuo Editti kusoo kiitettävästi >_>-
 
Top Bottom