• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
lol hier is het ook al melee vs brawl discussie :p

hey ivo ik weet nog da ik u ooit heb gevraagd hoe ik die ene event me die pokeballs moest verslaan :p /random
 

Egitor

Smash Cadet
Joined
Jan 8, 2009
Messages
32
Location
Netherlands
Ik ben mogelijk ook wel in voor een beetje rondmeppen. Brawl is mijn game tho...
Waar in Nederland kan me ongelofelijk weinig schelen, heb een OV studentenkaart en een goed boek ;)
 

Chileno4Live

Smash Ace
Joined
Feb 21, 2008
Messages
661
Location
Almere, The Netherlands
NNID
Xyronith
3DS FC
0731-5336-4808
Ik had een vraag.

Op dit moment twijfel ik tussen wie ik zal mainen. Fox was altijd mijn beste poppetje maar hij doet 't gewoon niet zo goed meer. Tegen al mijn vrienden niet. Ik ben dus een keertje met Wolf gegaan, en ik ownde mijn vriend helemaal. Hij speelt Olimar en met Fox won ik net net. Met Wolf 3 Stockte ik hem meteen. Daarna was ik VS IStudying online gegaan. Hij speelde Peach, hij traint ermee :p Ik ging eerst met Wolf, pleegde wat zelfmoord. Maar daarna nog een keer haalde ik gewoon 2 stocks weg met rond de 60% die hij had. Met Fox, haalde ik met moeite 1 Stock weg. Ik ben trouwens ook erg goed met Zelda, maar als je Zelda maint, moet je dan ook Sheik mainen? Ik ben egt super slecht met Sheik X_X
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Ik had een vraag.

Op dit moment twijfel ik tussen wie ik zal mainen. Fox was altijd mijn beste poppetje maar hij doet 't gewoon niet zo goed meer. Tegen al mijn vrienden niet. Ik ben dus een keertje met Wolf gegaan, en ik ownde mijn vriend helemaal. Hij speelt Olimar en met Fox won ik net net. Met Wolf 3 Stockte ik hem meteen. Daarna was ik VS IStudying online gegaan. Hij speelde Peach, hij traint ermee :p Ik ging eerst met Wolf, pleegde wat zelfmoord. Maar daarna nog een keer haalde ik gewoon 2 stocks weg met rond de 60% die hij had. Met Fox, haalde ik met moeite 1 Stock weg. Ik ben trouwens ook erg goed met Zelda, maar als je Zelda maint, moet je dan ook Sheik mainen? Ik ben egt super slecht met Sheik X_X
Kies dan wolf. Je moet het character mainen waarmee je het prettigst speelt.
 

Egitor

Smash Cadet
Joined
Jan 8, 2009
Messages
32
Location
Netherlands
Ik had een vraag.

Op dit moment twijfel ik tussen wie ik zal mainen. Fox was altijd mijn beste poppetje maar hij doet 't gewoon niet zo goed meer. Tegen al mijn vrienden niet. Ik ben dus een keertje met Wolf gegaan, en ik ownde mijn vriend helemaal. Hij speelt Olimar en met Fox won ik net net. Met Wolf 3 Stockte ik hem meteen. Daarna was ik VS IStudying online gegaan. Hij speelde Peach, hij traint ermee :p Ik ging eerst met Wolf, pleegde wat zelfmoord. Maar daarna nog een keer haalde ik gewoon 2 stocks weg met rond de 60% die hij had. Met Fox, haalde ik met moeite 1 Stock weg. Ik ben trouwens ook erg goed met Zelda, maar als je Zelda maint, moet je dan ook Sheik mainen? Ik ben egt super slecht met Sheik X_X
Ga inderdaad eerst een beetje rondproberen wie je fijn vind spelen!
That said, als je Zelda maint hoef je Sheik niet te mainen. De meeste mensen die ik heb zien spelen kiezen Zelda OF Sheik en laten de ander links liggen (Sheiks kom je niet veel tegen trouwens).
Als je nog problemen hebt met het kiezen zou ik adviseren om http://www.smashboards.com/showthread.php?t=189623 door te lezen.
Succes ermee!
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ik had een vraag.

Op dit moment twijfel ik tussen wie ik zal mainen. Fox was altijd mijn beste poppetje maar hij doet 't gewoon niet zo goed meer. Tegen al mijn vrienden niet. Ik ben dus een keertje met Wolf gegaan, en ik ownde mijn vriend helemaal. Hij speelt Olimar en met Fox won ik net net. Met Wolf 3 Stockte ik hem meteen. Daarna was ik VS IStudying online gegaan. Hij speelde Peach, hij traint ermee :p Ik ging eerst met Wolf, pleegde wat zelfmoord. Maar daarna nog een keer haalde ik gewoon 2 stocks weg met rond de 60% die hij had. Met Fox, haalde ik met moeite 1 Stock weg. Ik ben trouwens ook erg goed met Zelda, maar als je Zelda maint, moet je dan ook Sheik mainen? Ik ben egt super slecht met Sheik X_X
aahhwww noob zo schattig

lol @ istud waar twee stocks van word geroofd met 60%

Ik wil smashen behalve de mensen die me kennen voeg maar toe op msn niet dit weekend though dit weekend smash ik al.

okirogaki@gmail.com

en kappie is kanker goed met lucario he will kill you and ur family.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ga inderdaad eerst een beetje rondproberen wie je fijn vind spelen!
That said, als je Zelda maint hoef je Sheik niet te mainen. De meeste mensen die ik heb zien spelen kiezen Zelda OF Sheik en laten de ander links liggen (Sheiks kom je niet veel tegen trouwens).
Als je nog problemen hebt met het kiezen zou ik adviseren om http://www.smashboards.com/showthread.php?t=189623 door te lezen.
Succes ermee!
wie ben jij eigenlijk?

en @ paprika killer voeg me toe op msn ik wil keertje brawl+ doen.

heerlijke double post.

edit : mijn sig is awesome.
en @ marc wanneer gaan wij melee en brawl doen dan en wtfzorz smashnl is down ?
 

Chileno4Live

Smash Ace
Joined
Feb 21, 2008
Messages
661
Location
Almere, The Netherlands
NNID
Xyronith
3DS FC
0731-5336-4808
aahhwww noob zo schattig

lol @ istud waar twee stocks van word geroofd met 60%

Ik wil smashen behalve de mensen die me kennen voeg maar toe op msn niet dit weekend though dit weekend smash ik al.

okirogaki@gmail.com

en kappie is kanker goed met lucario he will kill you and ur family.
Hij was met Peach en het was online :p Als ie weer een keer offline friendlies doet word ik toch weer ge-ownt :p On a side note he 3 Stock'd me with Diddy when he was at my house with Fox so yeah i'm a newb.

Dit weekend ga ik volgens mij brawlen met ene Patricia, IStud en Jumpman als ik me niet vergis.

Wolf speelt idd wel beter, maar is wel ff wennen. Hij is lang niet zo snel als Fox maar wel een stuk beter, en ik kan ook beter Spacen met Wolf, najah, Beter leren Spacen :p Het enige is dat Wolf zo een kut recovery heeft x.x
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Hij was met Peach en het was online :p Als ie weer een keer offline friendlies doet word ik toch weer ge-ownt :p On a side note he 3 Stock'd me with Diddy when he was at my house with Fox so yeah i'm a newb.

Dit weekend ga ik volgens mij brawlen met ene Patricia, IStud en Jumpman als ik me niet vergis.

Wolf speelt idd wel beter, maar is wel ff wennen. Hij is lang niet zo snel als Fox maar wel een stuk beter, en ik kan ook beter Spacen met Wolf, najah, Beter leren Spacen :p Het enige is dat Wolf zo een kut recovery heeft x.x
Je bent nog niet op de hoogte dat gaat niet meer door volgens mij.
Ik zal maar even informeren met wie jij afspraken hebt gemaakt.
En dat istud je verslaat offline weet ik ook al hoor hij is denk ik wel top 10 speler van nl.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
wie ben jij eigenlijk?

en @ paprika killer voeg me toe op msn ik wil keertje brawl+ doen.

heerlijke double post.

edit : mijn sig is awesome.
en @ marc wanneer gaan wij melee en brawl doen dan en wtfzorz smashnl is down ?
Ik ga zometeen naar Utto om Eternal Sonata te spelen. Er is ook wel tijd om even smash te doen, denk ik? Zal m'n Gamecube controller meenemen, bel hem maar als je dit nog leest.
 
D

Deleted member

Guest
wie ben jij eigenlijk?

en @ paprika killer voeg me toe op msn ik wil keertje brawl+ doen.

heerlijke double post.

edit : mijn sig is awesome.
en @ marc wanneer gaan wij melee en brawl doen dan en wtfzorz smashnl is down ?
sure, kan ik ook eindelijk tegen wat meer dan mijn beperkte vriendenkring spelen :p
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Ik had een vraag.

Op dit moment twijfel ik tussen wie ik zal mainen. Fox was altijd mijn beste poppetje maar hij doet 't gewoon niet zo goed meer. Tegen al mijn vrienden niet. Ik ben dus een keertje met


Wolf gegaan, en ik ownde mijn vriend helemaal. Hij speelt Olimar en met Fox won ik net net. Met Wolf 3 Stockte ik hem meteen. Daarna was ik VS IStudying online gegaan. Hij speelde Peach, hij traint ermee :p Ik ging eerst met Wolf, pleegde wat zelfmoord. Maar daarna nog een keer haalde ik gewoon 2 stocks weg met rond de 60% die hij had. Met Fox, haalde ik met moeite 1 Stock weg. Ik ben trouwens ook erg goed met Zelda, maar als je Zelda maint, moet je dan ook Sheik mainen? Ik ben egt super slecht met Sheik X_X
daar stopte ik met lezen :)
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
aahhwww noob zo schattig

lol @ istud waar twee stocks van word geroofd met 60%

Ik wil smashen behalve de mensen die me kennen voeg maar toe op msn niet dit weekend though dit weekend smash ik al.

okirogaki@gmail.com

en kappie is kanker goed met lucario he will kill you and ur family.

Kijk waar slaat dit nou weer op... met je jack sparrow kop.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
"Fail", iets vergeten is fail? Je hebt een verkeerd beeld. Trouwens, iedereen, ben ik gehaat atm? Vertel gewoon, boeit me niet. Kappie denkt namelijk dat iedereen mij haat.
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
"Fail", iets vergeten is fail? Je hebt een verkeerd beeld. Trouwens, iedereen, ben ik gehaat atm? Vertel gewoon, boeit me niet. Kappie denkt namelijk dat iedereen mij haat.

Je was even 'vergeten' dat ik mijn post niet geedit had... Dat vind ik nogal!

En ja, ik denk inderdaad dat zowel door je forumgedrag als door je meeloperij (nooit eigen mening) sommige mensen een hekel aan je hebben.
 
D

Deleted member

Guest
laten we hier niet een flamewar beginnen en het gewoon over smash houden
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Werk? Zal ik jullie jaloers maken? Nee?

Oke... =)

Nah, mijn werk is niet zo boeiend. Moet de hele dag games spelen <_<. Echt kut man. Moest in december de hele dag Prince of Persia spelen =(.
Eerst op de X360, toen op de PC... iemand ruilen?
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
Ook beweert Kappie dat ik geen eigen mening heb, is iemand hier het daarmee eens?
Humor, andere mensen vragen of je een eigen mening hebt.


Werk? Zal ik jullie jaloers maken? Nee?

Oke... =)

Nah, mijn werk is niet zo boeiend. Moet de hele dag games spelen <_<. Echt kut man. Moest in december de hele dag Prince of Persia spelen =(.
Eerst op de X360, toen op de PC... iemand ruilen?
Die game valt al zo dodelijk snel in herhaling en dan ook nog 2x moeten spelen. Hoe hou je het toch vol op je werk.
 

wisl

Smash Journeyman
Joined
Nov 25, 2008
Messages
283
Location
Leuven, Belgium
Werk? Zal ik jullie jaloers maken? Nee?

Oke... =)

Nah, mijn werk is niet zo boeiend. Moet de hele dag games spelen <_<. Echt kut man. Moest in december de hele dag Prince of Persia spelen =(.
Eerst op de X360, toen op de PC... iemand ruilen?
:)
werk je voor één uitgever? en is het in nederland?
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Kijk waar slaat dit nou weer op... met je jack sparrow kop.
Johnny depp wijven vinden hem hot .

Hij is sarcastisch, daarmee wil hij zeggen dat je niet goed bent.
lol

Ik heb mn post niet geedit kijk maar en ook niet gedelete..... FAIL
Wie heeft het over post edits?

"Fail", iets vergeten is fail? Je hebt een verkeerd beeld. Trouwens, iedereen, ben ik gehaat atm? Vertel gewoon, boeit me niet. Kappie denkt namelijk dat iedereen mij haat.
Ik mag jou wel

Je was even 'vergeten' dat ik mijn post niet geedit had... Dat vind ik nogal!

En ja, ik denk inderdaad dat zowel door je forumgedrag als door je meeloperij (nooit eigen mening) sommige mensen een hekel aan je hebben.
Weer die post edits waar heb je het nou over >_>
Sommige mensen hebben ook hekel aan jou sommige mensen hebben ook hekel aan mij,
Wil je zo graag dat mensen meer een hekel hebben aan jumpman dan aan jou want volgens mij heb jij een gesloten clubje waar mensen een hekel hebben aan jumpman.

Wejow hij heeft geen eigen mening als ik zeg lucario is goed en jij zegt JA VIND IK OOK heb je dan ook geen eigen mening? Want dan moet hij volgens jou dingen zeggen als "eehhh ja ik vind hem wel goed maar ik zeg nee want als ik ja zeg dan heb ik geen eigen mening"
Dat hij geen mening heeft is JOU mening en jou mening maakt iets zeker niet een feit.
, dus om **** te praten als jij hebt geen eigen mening is iets waar jij mischien uitviel ofzow want dat is wel erg dom om te zeggen.

Ik ken niet echt iemand die een hekel heeft aan jumpman ze zijn het niet zo eens met hoe hij dingen soms aanpakt ( en ze kunnen er niet zo goed tegen dat hij best wel vaak gelijk heeft XD ) maar een hekel aan hem nee hoor >_>
Ik had een hekel aan jumpman echt kk erg en dat heb ik allang niet meer sterker nog ik vraag hem met regelmaat of hij komt smashen >_>

Ik weet niet waar je boos of verdrietig over bent maar echt waar.
Jack sparrow is er voor jou...
En over jullie populariteit wil ik het niet hebben want als ik ga vertellen op lucario boards wat ik allemaal met jou doe mag je blij zijn dat ik het hier nog op een manier laat overkomen dat mensen nog vraagtekens zetten jij verraad zelf dat je nep bent door boos te reageren op iets als "kappie`s lucario is kanker goed he will kill you and ur family" jij hebt zojuist aangegeven dat je nep bent en dat niet alleen je hebt jezelf omlaag getrokken je hebt mij gezegd dat ik jack sparrow kop heb alles die mannetje heeft kanker mannelijke baardje weet jij hoe kanker gevaarlijk hij is.

En dan ga je op smashboards posten dat mensen een hekel hebben aan jumpman >_>
Kijk ik zeg niet dat jumpman lieverdje is.
Ik denk dat als jij denkt dat mensen niet een hekel aan jou hebben dat je ze nu wel meer aanleiding hebben om dat wel te hebben.
Dus kop houden en niet vergeten te rollen je weet zelf.
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Ik **** iedereen in Melee en Brawl
Adam heeft steeds muzzel 4 stockjes

Dus ja, begin allemaal jullie bekke- *gets shot*
 
Top Bottom