• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Ik waarschijnlijk ook als ik direct uit school ga zou ik er rond 6 uur moeten zijn.... maar het "dilema" is..

Smash > school....

Dus misschien kan school morgen ff aids krijgen.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
@JP: sgoed man. tot dan!
@Wingz: moet je maar even kijken, de vroegsten komen rond 4 uur ongeveer. Als je om 6 uur kan komen heb je nog tijd genoeg denk ik, als je nog gewoon thuis kan komen tenminste.
Toby/veen ik weet niet hoe jullie m noemen zij dat hij sochtends ergens ging dus nu heb ik met hem rond 10:25 op rotterdam centraal afgesproken, maar ik was van plan om als avondeten in de stad wat friet te halen ofzo zodat ik savonds ook nog ff tegen uchihaJP kan, deste meer mensen mij kunnen ownen morgen deste meer ik aan mn tripje heb gehad :p
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Haha Wingz35, heb ik ooit tegen jou gespeeld? =o
Althans, ik herken je nickname niet xP.
But yesh, gewoon komen vanaaf =]

Laurens!! Ik ben men phone vergeten dammit, daarin stond de routebeschrijving naar ur place =p.
Welke tram was het? 21? 23?
Meer hoef ik niet te weten =p Verder vind ik het wel.

Greetz.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Veen zouom 10:25 op het station staan maar ik heb tot half 12 gewacht en toen was er nog niemand, toen ben ik maar terug gegaan om ff te checken of er iets aan de hand was o.O
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Het was niet echt duidelijk want ik vroeg hoelaat we op Rotterdam CS zouden afspreken en toen zei hij 10:25 en ik had nog geen ja gezegd en hij was offline. Dacht dat hij niet meer kwam maarja spijtig dat je moest wachten man, sorry. ;)

EDIT: was leuk laurens ty voor smashfest en wanneer is de volgende? :p
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Was weer leuk gasten, moeten we vaker doen. :)

Uhhuh!! Laten we dit elke week doen ofzo.. ;p


ohw en over dat msnshi.. KK SCHEIT =D
dit staat toch bekend als de DutchSpamWhoreThread. =P

We just keeping the SSBM community alive lah!!



KANKERLIJER WANNABE-EMO COEN =D!
Ik kom er nu pas achter dat je me ooit een warning hebt gegeven als de Biscuit-Squad ***** dat je bent! =p
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Het was zeer gaaf, heb 't heel erg naar mn zin gehad, vooral de doubles en de 2 vs JP aan het einde van de avond waren cool ^^.

@ Coen l2 SHDL :p ik heb het namelijk wel 2 keer gedaan die dag >;D
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Was gezellig bij Laurens van de week. Ik vind Melee eigenlijk toch leuker dan Brawl, wat een kutspel is het eigenlijk. Echt no-skill.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Was gezellig bij Laurens van de week. Ik vind Melee eigenlijk toch leuker dan Brawl, wat een kutspel is het eigenlijk. Echt no-skill.
Dus zelfs met in je achterhoofd dat je melee knetter saai vind omdat je het hebt gespeeld, vind je het nogsteeds leuker dan brawl? :OOOO
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Het valt atm ook gewoon nog niet te ontkennen dat het zo is, er zijn alleen mensen die in een heerlijke ontkenning zijn gevallen, of melee niet goed kennen
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
OK laat ik iets duidelijk maken, omdat sommige mensen hier zinloos spammen.
JA MELEE IS BETER QUA GAMEPLAY.
hopelijk is dat nu duidelijk.

de hoofd reden waarom melee minder gespeeld gaat worden dan brawl is gewoon omdat ik melee schijt vervelend vindt worden.
6 jaar lang elke week minsten 20 potjes melee begint je wel je strot uit te komen.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
In tegenstelling tot jou, die Melee als geen ander kent? -_-
Dat is niet eens wat ik zeg, en het is ook niet alsof ik vol serieusheid loop te posten <_<

Tuurlijk kan iemand die pro is in melee en alle hoekjes kent overstappen naar brawl en het leuk vinden ^^;
En dan laat ik nu maar mn bek houden over brawl vs melee anders word mn hoofd eraf gebeten :x
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Als je Brawl niet vergelijkt met melee is er niks mis met Brawl hoor ;)

Ik heb eigenlijk wel zin om voor de verandering eens een Brawl toernooi te organiseren, maar met al die melee-fans hier kan ik het toch beter bij melee houden. Zaterdag kan ik misschien weer een smashfest houden, maar hopelijk met meer tv's dan, en als er dan meer mensen komen kan ik er misschien een toernooitje van maken. Wie heeft er zaterdag tijd om te smashen?
 
Top Bottom