• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Zouden mensen zin hebben om in febru naar een belgisch brawl toernooi te gaan?
hoeveel mensen zouden kunnen komen schatten jullie (eind febru)
mss zou ik beter een zaal afhuren xD
Zoudne jullie geintresserd zijn?
Als je een melee toernooi bedoelt... ik zou zeker willen komen. Ligt er een beetje aan waar in Belgie, maar een plek die vanuit Antwerpen goed bereikbaar is, zou mooi zijn. Een ruwe schatting van hoeveel mensen zouden willen komen: 25.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
ik heb een japanse wii en brawl is besteld btw -_- als jullie zouden twijfelen :p
zou in gent zijn ...
Gent! Dichterbij kan bijna niet voor mij. Een vriend van mij woont sinds kort in Gent en is ook een smasher, misschien kan hij helpen met het toernooi? Als je zn msn ofzo wilt, moet je me maar ff pmen. En misschien is het leuk als je zowel Brawl als melee doet, want het zou lastig kunnen zijn om aan meerdere japanse wiis te komen. Als je ook Brawl gaat doen, kom ik zeker, ook al speel ik het dan voor de eerste keer :).
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Als ik niet in Frankrijk zit tijdens dat Brawl toernooi in België, en het valt in het weekend, ga ik zeker proberen te komen :p
 

duo014

Smash Cadet
Joined
Oct 25, 2007
Messages
28
Location
Belgium Europe
Ja 1 Wii met brawl op een beamer.
Ja ik woon in gent. :)
Er zouden ook +10 Tv's +7 hdtv's komen met andere games, mss andere toernooien, (Ikaruga, melee, en of andere voorstellen? halo3, mariokart...)
tzou een nacht zijn enzo...
De zaal is al geen probleem :) eig. kwil gewoon weten hoeveel mensen ongeveer zouden komen...


double edit: natuurlijk is het niet zeker allemaal moet nog eens gaan praten met vrienden dat ze zouden meehelpen voor food en dergelijke :)
En als het nioet lukt voor velen, kan ik het opschuiven naar maart :)

(msn me anders als je van gent bent om wat extra info ofzo :) duo014@manga-online.be)
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Lol, dan ga je ownen zoals op dat slechte toernooi, dat zootje ongeregeld xD.
Ik kan me herinneren dat er iets was met jou met DKonga, je had het niet gespeeld, of je had het spel niet, of je speelde niet met de bongos en toch ownde je XD.
Kan het mis hebben.

Tijdens SSBM was er ook zo'n debiel die continu raketten aan het schieten was in MP mode, godver wat was dat irritant xD.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
prachtig toernooi was dat toch

nee met Donkey Konga toernooi was het zo dat ik vet voorstond maar dat tijdens de eindroffel mn bongos van mn schoot vielen dus ik verloor. Heb wel de eerste prijs gekregen van de sportieve winnaar ^^ (of hij wou gewoon ruilen).

die jigglypuff die heel de tijd boven in ging zweven dat was pas irritant
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
prachtig toernooi was dat toch

nee met Donkey Konga toernooi was het zo dat ik vet voorstond maar dat tijdens de eindroffel mn bongos van mn schoot vielen dus ik verloor. Heb wel de eerste prijs gekregen van de sportieve winnaar ^^ (of hij wou gewoon ruilen).

die jigglypuff die heel de tijd boven in ging zweven dat was pas irritant
Oja, dat was het. Haha x'D

Omg Halo 3 I'm In !!!!!!!!!!!
Halo 3!? Ga eens dood ofzo.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
echt vandaag veelsteveel brawl info bekend gemaakt. ik ken alle characters nu , (nee dave jij niet ik heb er nog meer gezien :D ). 3 STAR FOX CHARACTERS

voor meer spoilers kijk op youtube :D
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Allemaal naar stefan dit weeken :p.
Een van de lecturers op me school gaat een gesprek houden met sakurai op gdc. Niet over brawl though , andersoort research, maar ik wou proberen of ik em een lijstje kan meegeven met vragen die we altijd al hebben willen weten over smash. Niet vragen als waarom niet die char en waarom heeft peach een jurk enzo maar intelligente vragen aangaande de design van de game. Iemand hier nog ideeen?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Hm, een paar vragen die me dan zo te binnen schieten:

-Weet hij dat smash competitief gespeeld wordt en zoja, in hoeverre heeft hij beslissingen daarop gebaseerd?
-Was het weghalen van dingen als wavedashen in Brawl een bewuste keuze? (sluit beetje aan op de vorige vraag)
-Hoe ziet hij de toekomst van smash? Volgens mij is al min of meer bekend dat hij er zelf wel klaar mee is, maar Nintendo laat zo'n succesvolle franchise niet zomaar stoppen.

O, en ik wil z'n handtekening. >_>
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Op die vragen ben ik ook gekomen maar ik weet niet of ie uberhaupt weet wat wavedashen is ofc. Me lecturer kent het wel maar heeft er een beetje scrubby stelling tegen dus kweet nie of ie die vraag zou willen stellen:p.

Toekomst van smash vind ik een goede alleen wel heel algemeen. Kan nu al voorspellen dat ie zegt kan geen uitspraken doen over een nieuwe smash ,anders krijgt ie later de pers er weer over zich heen, dus denk dat die vraag iets anders geformuleerd moet worden of wat specifieker.
Nog vragen specifiek over het vecht systeem van smash, en de veranderingen die in brawl zijn ingevoerd(intelligent ofc)?

Een vraag die ik heb is waarom ie die smashbal zo belangrijk vind waarom chars zo hoog kunnnen springen nu en waarom er zoveel nadruk licht op interruptie door het spel in een gevecht ( hoewel ik dat wel kan raden ..). Verder heb ik er nog een paar maar die weet ik niet precies te formuleren. Kweet ook nie zeker of de lecturer het wel wil doen maar niet geschoten altijd mis I guess:p
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Hij werkt niet op Gemodde Wii's. Blijkbaar is de brawl disc een ''dual layer disc'' Ik weet niet echt wat dat inhoud maar blijkbaar kan je daar ISO's niet van rippen. En het is tegen gemodde Wii's zovan beschermt enzo... Kweet niet welke modchip je hebt. Je kan altijd de Orginele bestellen en met de goeie modchip kan je het spel spelen.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Hij werkt niet op Gemodde Wii's. Blijkbaar is de brawl disc een ''dual layer disc'' Ik weet niet echt wat dat inhoud maar blijkbaar kan je daar ISO's niet van rippen. En het is tegen gemodde Wii's zovan beschermt enzo... Kweet niet welke modchip je hebt. Je kan altijd de Orginele bestellen en met de goeie modchip kan je het spel spelen.
Jammer dat het origineel het ook niet schijnt te doen.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Een vriend van me heeft een gemodde wii, daarop werkt de single layer iso.
Het spel werkt echter maar voor de helft. (Alleen Versus mode werkt)
Tot nu toe heeft hij Ness, Snake en Marth kunnen unlocken erop. (morgen unlocken we falco door 300 vs matches te spelen als het goed is).

Btw een Japanse vriend/smasher heeft een paar vids opgenomen:
http://smash.or.tp/ssbb.zip
Match 1: Sheik vs Pokemon trainer
Match 2: Zero suit Samus vs Ike
Match 3: Zelda/Sheik vs Meta Knight

Dit zijn de 1e matches ooit van hem. Dus nog zeer houterig en hij speelt met zen broertje(n00b)~.

Ik zet het ook op youtube.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik heb brawl al gespeeld ^_^!
No joke xD srsly ^^
muhawhawhaw O_O
Gaaf. Ik moet zeggen dat mijn handen nu ook wel beginnen te jeuken. JP, probeer Snake voor me uit, ik moet gewoon weten hoe hard hij ownt.

Maar ik heb nog wel even geduld. Eerst nog verhuizen.
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Ik heb Brawl ook gespeeld :) Marc en ik hebben er al best wat tijd in zitten, als iemand het wil, kan ik wel uitgebreide impressions geven morgen.

Over het algemeen ben ik niet zo tevreden met het spel, het lijkt erop dat het geworden is wat altijd al de bedoeling van de serie was, een chaotische en onoverzichtelijke party-game. De besturing is gewoon afschuwelijk.

Geen enkele character is ook meer hetzelfde.
Sheik: zuigt :dizzy: Zelda is veel beter
Marth: leek mij beste character van het spel tot nu toe(nog niet alles unlocked), maar dat kan ook komen doordat we het als melee speelden en hij het minst veranderd was.
Olimar: Mijn main :bee: Broken :ohwell: als je begint met pikmin spammen aan het begin, begint je tegenstander al met 60% of zo, sommige aanvallen komen dan ook nog eens onverwacht hard aan.
Mario: Kankerflok laat het spel crashen :(

Nu maar slapen :dizzy: Te lang doorgespeeld
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Hmk, dan quote ik maar de post die ik net in de MBR gegooid heb:

I've spent the past hours playing Brawl with another competitive smasher, most of the time on FD and Battlefield with no items. Here are some character impressions, for who's interested (don't expect new stuff though):

My first impressions are that Marth is still among the best characters. He's fast, strong and hasn't changed that much from Melee. That does mean he's easier to play at the moment than most other characters, so we'll see if he can stay this good. His range isn't as impressive as it used to be. Meta Knight seems really good too. Lots of combo potential and a few good options for finishing opponents of. I'd also like to mention that Ike is definitely usable, despite being really slow. His tilts are enough for relatively early KO's.

Sheik has been nerfed a LOT, most of her moves hardly have knockback. Her forward smash is surprisingly strong now though, for what it's worth. Playing Zelda seems like a more viable option, she's really pretty good (surprisingly fast and easy kills). Peach has been nerfed somewhat too, but she's quick and her forward smash has become her main killing move. The knockback of her forward throw has become laughable though. Downsmash still does a decent amount of damage. Haven't been playing around with Fox and Falco much. Fox still seems pretty solid, but he can't use his reflector for combo's anymore. Still good at killing people upwards. It's pretty clear that they have been nerfed as well though. Mario has clearly improved, some nice combo options.

Pokémon Trainer seems decent enough, although Charizard currently seems to be the best out of the three by far. I've heard that Ivysaur actually has some decent combo potential, but I'd have to play him some more before I could confirm that. Squirtle is fast, but weak and lacks range. Dedede and Olimar both look good, but especially for the latter it's too early to draw major conclusions. Dedede seems to have some trouble getting close against characters like Marth and Meta Knight.

Killing on top seems to have become the way to go, it appears to be much easier than before. Most characters feel really floaty. The game's fun, but I don't know if it can become as good competitively as Melee. Time will tell. I haven't unlocked all characters yet, and I haven't spent much time with everyone (I didn't mention many of them for a reason).
Nederlandse toevoeging: Olimar is een kankerhomo en Ness en Lucas zijn zo hatelijk als je verwacht dat ze zijn.
 
Top Bottom