• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik denk niet dat er ooit een gemaakt is. Misschien een paar probeersels, maar echt dichtbij een werkelijke team tier lijst is men nooit gekomen, simpelweg omdat het veel te moeilijk is om die nauwkeurig te bepalen en omdat het mensen lang niet zo veel interesseert als de normale tier list.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Zal ook niet zo veel afwijken van de gewone tier list, alleen sommige high tiers (bijv. Ganondorf) gaan wel wat omhoog.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
De drie hoogste charachters (sheik fox falco) hebben minder voordeel, en peach en marth gaan juist weer wat omhoog.

Verder hangt het ook heel erg van het team af, een goed team heeft ook een goede combinatie. Peach is bijvoorbeeld uitstekend in teams maar om nou met Peach-Peach te gaan spelen...
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
lol Marc, ik kon er wel om lachen, ook post ik redelijk vaak iets onnodigs, maar om nu aan te komen zetten met een post als 'XD 10characters" :p .
 

vinnieminnie

Smash Cadet
Joined
Mar 5, 2007
Messages
27
Zal ook niet zo veel afwijken van de gewone tier list, alleen sommige high tiers (bijv. Ganondorf) gaan wel wat omhoog.

kirby is anders een heel stuk beter in teams dan hij in zijn eentje is...

en sephiroth is altijd vet :)
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Als je een teamtier list zou maken zou je geen 24 characters hebben maar 24 x 24 team-combinaties. Zou misschien in een tabel kunnen, van hoe goed een character het samen met een andere character doet. Stages enzo heb je ook bij de normale tier list, dus daar gaat het niet om.

Ik denk dat jigglypuff ook veel beter is in teams. Die kan goed een teamgenoot redden, en rest kun je veel vaker gebruiken.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Als je een teamtier list zou maken zou je geen 24 characters hebben maar 24 x 24 team-combinaties. Zou misschien in een tabel kunnen, van hoe goed een character het samen met een andere character doet. Stages enzo heb je ook bij de normale tier list, dus daar gaat het niet om.
Gast, er zijn 26 characters >_>
En dat wordt voor teams niet 26x26, want bijvoorbeeld doc met luigi is hetzelfde als luigi met doc >_>
*rekent uit*
Er zijn 351 combinaties mogelijk, alsnog een lange lijst :p
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Als je een teamtier list zou maken zou je geen 24 characters hebben maar 24 x 24 team-combinaties. Zou misschien in een tabel kunnen, van hoe goed een character het samen met een andere character doet. Stages enzo heb je ook bij de normale tier list, dus daar gaat het niet om.

Ik denk dat jigglypuff ook veel beter is in teams. Die kan goed een teamgenoot redden, en rest kun je veel vaker gebruiken.
Als het gemiddelde van de stages niet is meegerekend in de normale tier list, op basis van welke stage hebben ze dan die lijst gemaakt? Er is geen echt neutrale stage en met gemiddelde van de stages, heeft het dus wel met stages te maken. (Complete onzin post?)

Dit shiet niet op, laten we er maar gewoon over ophouden of iemand/zelf een teamup chart (laten) maken.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
@ Exalador

Fixed ^^
Moet je volgende keer wel "Show your signature" aan vinken -_-'
ah ok :p ik kan me niet herinneren dat ik die ooit uit heb gezet :p maja

anyway:

ik denk dat ik voetenmatches ga verbieden bij ZEST3... no offence, maar ik vind het zelf ook best belachelijk. Daarnaast nemen die matches tijd in beslag die we hard nodig hebben... vooral als ZEST3 weer een 1dags event wordt... Als je een voetenmatch wil doen dan spreek je maar bij elkaar thuis af >_>

sorry dat ik een tijdje weg ben geweest... bijna een week ofzo >_> maar had het druk

over de uitslag van de logo competitie: ik zal deze week ff drie logos uitzoeken en deze via een pole neerzetten zodat jullie kunnen stemmen.... :p denk wel dat ik amsah nodig heb om die pole te maken (of kan ik die ook gewoon maken?).

Coen zegt: Ik kan tegenwoordig ook polls maken, Exa. Vertel me maar eens wat precies de bedoeling is ;p
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
logo competitie? Heb ik helemaal gemist. Als het nog kan, dan wil ik ook wil proberen iets in elkaar te flatsen. Hoe groot moet het zijn en wat zijn de verdere eisen?
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
het moet er op een groot scherm mooi uitzien, en ook op een 2x3 blaadje, bijv zoiets als het rondje met een + linksonderin erin (Smash teken), maar dan voor ZEST (NIET ZEST 3, gewoon ZEST)

Dat was em wel zo'n beetje
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
idd... het moet er groot goed uit zien, maar klein moet het ook kunnen zoals je logos ziet op brieven... inderdaad voor zest, niet specifiek voor zest 3... in principe is de competitie gesloten... maar vooruit.. ik geef je tot zondag de tijd om nog wat in te leveren.

Je kan het plaatje hier posten of naar zest_tournament@hotmail.com sturen

EDIT: wtf @ edit vorige post :p is coen nu ook forum mod? :/

Coen: ik bespreek de bedoeling wel met je op MSN
 

raphi

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2006
Messages
8
Location
bergen op zoom
heej mister silver; ken je mij nog? ik ben die gast die je 3 jaar of zo geleden hebt verslagen in een tornooi in Bergen op zoom; in de finale tussen danny (samus. octofreak), jij en ik.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
raphi.. Waarschijnlijk ken jij ook.. "dentje" oftwel Dennis.
Hij nam ook deel aan die toernooi.
Een zeer arrogant en onbeleefd gastje.
Woont tevens ook in Bergen op Zoom.

en.. Mister Silver is nogal dood dacht ik, dus je zal hem hier niet bereiken, i think.
 

raphi

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2006
Messages
8
Location
bergen op zoom
Oke thanks, ik weet niet of ik hem ken maar als hij hier woont vast wel; nog een vraagje: is er binnenkort bij mij in de buurt een toernooi, en zo ja waar vind ik topic die dat zegt? Ik heb namelijk geen zin om alle topics door te spitten ;D
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
De kans is klein dat er een toernooi wordt gehouden in Bergen op Zoom.
Ik ben niet al te goed in topografie, maar volgens mij ligt een toernooi als TNOT2 of JST6 wel in de buurt van BoZ. I think?

Hou gewoon de Europe sectie in de gaten, daar komen alle smashtoernooitopics te staan.
Of maak gewoon wat smashcontacten die je up to date kunnen houden over de toernooien.

uhh.. succes. =]
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
De regels zijn ook wel veranderd dan het toernooi van 3 jaar geleden:p Geen random dingen meer waardoor je in de finale kon komen.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
De kans is klein dat er een toernooi wordt gehouden in Bergen op Zoom.
Ik ben niet al te goed in topografie, maar volgens mij ligt een toernooi als TNOT2 of JST6 wel in de buurt van BoZ. I think?
Hij zou naar JST5 komen, hij wist zeker dat hij zou winnen enzo, maar hij kwam niet opdagen. Z'n vrienden zeiden plotseling af en hij wilde niet alleen reizen ofzo XD
JST6 komt er misschien wel ooit, maar misschien is Brawl er al tegen die tijd. TNOT2 zou de beste keuze nu zijn idd.

De regels zijn ook wel veranderd dan het toernooi van 3 jaar geleden:p Geen random dingen meer waardoor je in de finale kon komen.
Hij heeft het over zo'n digicultuur toernooi, dus die regels zijn sowieso kut XD
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Yea idd, de benauwde hitte is niet te harden.
Echt super gay weer >_>.
Naja every1 nog ff studeren de laatste paar weken.
Binnenkort zomervakantie, dan smash 24/7 ^^.
Ik heb al zomervakantie, en nauwelijks gestudeerd:laugh:
Hier is het niet zo warm trouwens, lekkere zeewind af en toe.

@Wob-wob: grote toernooien in een zaal organiseren zou ik niet zomaar even proberen, maar kleine toernooitjes thuis zijn helemaal niet moeilijk.
 
Top Bottom