• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Veel, want hier zit geen grote organisatie achter, maar gewoon een gamesite. Kdenk dat het eerder te vergelijken is met de GV Party's, maar dan kleiner. Maar kzeg al, kweet et ook nie precies hoor, ik kom nooit op die site.
Alleen jij bent nooit op een GV Party geweest, dus dan weet je nog niks XD
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
ok jeffzor, maar kan iemand anders f checken in dat nintendo forum topic, ik kom er niet op en wil weten wat dat in Roermond is, woon daar maar 30 minuten vanaf dus..
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
ok jeffzor, maar kan iemand anders f checken in dat nintendo forum topic, ik kom er niet op en wil weten wat dat in Roermond is, woon daar maar 30 minuten vanaf dus..
Ik heb het niet over dat toernooi in Roermond, lees de vorige pagina es >_>


@Marc: Wat wil je daar nou weer mee zeggen, je begrijpt toch zeker wat ik bedoel... doe dan ff normaal en niet zo achterlijk sarcastisch >_>
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Het is zow GVD oneerlijk!!! =(
Je kan daar vette prijzen winnen, en aangezien alleen noobs komen, zijn het gratis prijzen LOL~!

but!! Ik heb dus naar info gezocht wat die Gamersdag zown beetje inhoudt.
Blijkt die F~k-ing SSBM toernooi al vol te ziten -______-

Maarja, ik ipdv naar de locale mini ssbm toernooi @ the Gamevillage party 25 februari ^^
lol er zijn idd best veel n00bs. ZNfreak kennen we daarvandaan :p

vorig jaar waren dave, ivo, tirune, piisuke, coen en ik er ook. maar het zat idd al vol dit jaar. :/
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Alleen jij bent nooit op een GV Party geweest, dus dan weet je nog niks XD
Dus nu heb ik een IQ van 0 omdat ik nog nooit op een GV Party geweest ben. Geeft gelijk wel weer de arrogantie van dat forum weer.
Jij vindt de GV Parties wel cool, omdat je daar wel cool bent en hier niet.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Luister eikel, je weet best wat ik bedoel. Tering je lijkt Marc wel zeg >_>
Met ''dan weet je nog niks'' bedoel ik natuurlijk dat je niet precies kan weten wat ik bedoel, niet dat je een IQ van 0 hebt. Ooit van context gehoord? -_-

En godverdekanker, wat is er in godsnaam arrogant aan gamevillage? >_>
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Luister eikel, je weet best wat ik bedoel. Tering je lijkt Marc wel zeg >_>
Lekker, Justin. ^^

En godverdekanker, wat is er in godsnaam arrogant aan gamevillage? >_>
Wil je echt dat we hier over Gamevillage gaan beginnen? =X Dat is jaren geleden al afgeschreven als kutzooi.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Wil je echt dat we hier over Gamevillage gaan beginnen? =X Dat is jaren geleden al afgeschreven als kutzooi.
Ik maakte alleen een vergelijking, Justin begint zelf over te zeiken, en jij nu dus ook. Wtf vinden jullie kut aan gv?:confused:
Zeg niet de hoeveelheid n00bs, want die kom je overal tegen, hier ook.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Ik heb het niet over dat toernooi in Roermond, lees de vorige pagina es >_>
Ik heb het wel over dat toernooitje in Roermond, ik kom niet op dat nintendoforum ding en ik wil weten wat daar stond over dat toernooitje. Wat wil jij mij leren over lezen? Wat jij hier voor domme discussies voert boeit me geen ene flikker man, heb je niet door dat Justin je gewoon wat uit de tent lokt, dom aars.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ok terug naar boeiende zaken, denk...

DAVE! als je al een gif bestand van je banner kan maken, moet het toch ook mogelijk zijn echte buttons van die dingen te maken? ;)
een link naar een filmpje van de desbetreffende dude?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik heb het wel over dat toernooitje in Roermond, ik kom niet op dat nintendoforum ding en ik wil weten wat daar stond over dat toernooitje. Wat wil jij mij leren over lezen?
Gast, jij spreekt mij aan over dat toernooitje in Roermond, terwijl ik er niks vanaf weet...

Wat jij hier voor domme discussies voert boeit me geen ene flikker man, heb je niet door dat Justin je gewoon wat uit de tent lokt, dom aars.
Hij en Marc beginnen zonder reden te kankeren over GV, is het zo gek dan dat ik daar een beetje pissig op reageer? Uit de tent lokken of niet, daar gaat et niet om.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik zit helemaal niet te kankeren op Gamevillage, ik zeg je alleen dat je er beter niet zo over **** beginnen. Aangezien sommige mensen het één en ander vergeten zijn...

Er zijn vroeger meerdere malen aanvaringen geweest tussen mensen van Smashboards en mensen daar. Voorbeeldje: Mensen mochten daar geen termen als wavedashen enz gebruiken om het voor iedereen toegankelijk te maken. Er is toen een gigantisch discussietopic geweest waarin Rune iedereen geownd heeft en een emo moderator is zelfs weggegaan daarna. Ook was er een keer gezeik dat er geen mensen van Smashboards naar hun toernooien mochten komen omdat ze te goed waren (alleen MrSilver mocht toen, als ik het me goed herinner). Over het geheel genomen deden al die mensen ontzettend uit de hoogte, terwijl ze niks konden, en op het moment dat iemand ze een keer in het echt zag en ze ownde, dan was dat meteen een kankernerd die geen leven had.

Misschien is het nu COMPLEET anders, maar ik heb er in ieder geval het geduld niet meer voor. En met mij vele anderen. Wat de n00bs betreft, er is een reden dat ik hier vrijwel nooit in Melee Discussion kom, dus waarom zou ik ze daar wel opzoeken? Heel fijn dat jullie het zo leuk hebben op die GV parties, maar is dat echt waar het nu om gaat? Justin heeft gewoon Jeffz0r weer eens uit de tent gelokt, met veel succes.

Ja...Marc... Ik kan me maar een echt kutforum verzinnen en dat is dat Franse smashforum... Omdat ze daar allemaal Frans spreken XD
Als groot romanticus moet je toch weten dat Frans de taal van de liefde is? Als je het niet verstaat, is dat niet hun fout. :3
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
ok terug naar boeiende zaken, denk...

DAVE! als je al een gif bestand van je banner kan maken, moet het toch ook mogelijk zijn echte buttons van die dingen te maken? ;)
een link naar een filmpje van de desbetreffende dude?
Haha kon ik dat maar :p ... Een gifje is gewoon plaatjes achter elkaar plakken in image ready... Maar als ik met links zou gaan werken moet ik volgens mij een heel flash bestand van maken :p
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Luister eikel, je weet best wat ik bedoel. Tering je lijkt Marc wel zeg >_>
Met ''dan weet je nog niks'' bedoel ik natuurlijk dat je niet precies kan weten wat ik bedoel, niet dat je een IQ van 0 hebt. Ooit van context gehoord? -_-

En godverdekanker, wat is er in godsnaam arrogant aan gamevillage? >_>
Yeeessss, yeessss~! Cry Me A River!

Lekker, Justin. ^^.
^_^

Ik maakte alleen een vergelijking, Justin begint zelf over te zeiken, en jij nu dus ook. Wtf vinden jullie kut aan gv?:confused:
Zeg niet de hoeveelheid n00bs, want die kom je overal tegen, hier ook.
Noem je dat vergelijken tegenwoordig? Zeggen "Dit is een kut gamersdag en dit is een kut gamersdag, maar achter deze kut gamersdag zit heel veel organisatie, omdat ik dat zeg."

Als jij meedoet aan de organisatie van GV Party dan is het alleen maar bewijs dat het kansloos is, net zoals al die andere gamersdagen.

Hij en Marc beginnen zonder reden te kankeren over GV, is het zo gek dan dat ik daar een beetje pissig op reageer? Uit de tent lokken of niet, daar gaat et niet om.
Boohoo...
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
misschien kan het als je de plaatjes los naast elkaar 'post' in je banner als gif plaatjes.
als je dan het plaatje laat linken naar een filmpje. moet te doen zijn denk ik. je zou zelfs nog die witte flashes kunnen timen op elkaar door ze op elk plaatje later te laten beginnen.
^_^
alleen dan is wel heel het plaatje de button
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Ik zit helemaal niet te kankeren op Gamevillage, ik zeg je alleen dat je er beter niet zo over **** beginnen. Aangezien sommige mensen het één en ander vergeten zijn...

Er zijn vroeger meerdere malen aanvaringen geweest tussen mensen van Smashboards en mensen daar. Voorbeeldje: Mensen mochten daar geen termen als wavedashen enz gebruiken om het voor iedereen toegankelijk te maken. Er is toen een gigantisch discussietopic geweest waarin Rune iedereen geownd heeft en een emo moderator is zelfs weggegaan daarna. Ook was er een keer gezeik dat er geen mensen van Smashboards naar hun toernooien mochten komen omdat ze te goed waren (alleen MrSilver mocht toen, als ik het me goed herinner). Over het geheel genomen deden al die mensen ontzettend uit de hoogte, terwijl ze niks konden, en op het moment dat iemand ze een keer in het echt zag en ze ownde, dan was dat meteen een kankernerd die geen leven had.

Misschien is het nu COMPLEET anders, maar ik heb er in ieder geval het geduld niet meer voor. En met mij vele anderen. Wat de n00bs betreft, er is een reden dat ik hier vrijwel nooit in Melee Discussion kom, dus waarom zou ik ze daar wel opzoeken? Heel fijn dat jullie het zo leuk hebben op die GV parties, maar is dat echt waar het nu om gaat? Justin heeft gewoon Jeffz0r weer eens uit de tent gelokt, met veel succes.
Yup, ben het met Marc eens, ik moest nota bene nog m'n best doen op een goed woordje te doen voor Rune geloof ik. XD

Oh, en Magikarp? I think not. Die evolueert in Gyarados, dus dat zou raar zijn.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Mjah, nadat ik het gepost had, bedacht ik me dat Magikarp te 1337 is voor een simpele vergelijking met Jeffz0r.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Veel, want hier zit geen grote organisatie achter, maar gewoon een gamesite. Kdenk dat het eerder te vergelijken is met de GV Party's, maar dan kleiner. Maar kzeg al, kweet et ook nie precies hoor, ik kom nooit op die site.
Alleen jij bent nooit op een GV Party geweest, dus dan weet je nog niks XD
ok jeffzor, maar kan iemand anders f checken in dat nintendo forum topic, ik kom er niet op en wil weten wat dat in Roermond is, woon daar maar 30 minuten vanaf dus..
Ik zei ok jeffzor omdat je iets zegt en daarna zegt dat je het ook niet weet. Weer eens een post die barstte van de boeiende informatie dus van jouw kant. Daarna vroeg ik of IEMAND even kon kijken in dat topic idioot.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Voorbeeldje: Mensen mochten daar geen termen als wavedashen enz gebruiken om het voor iedereen toegankelijk te maken. Er is toen een gigantisch discussietopic geweest waarin Rune iedereen geownd heeft en een emo moderator is zelfs weggegaan daarna. Ook was er een keer gezeik dat er geen mensen van Smashboards naar hun toernooien mochten komen omdat ze te goed waren (alleen MrSilver mocht toen, als ik het me goed herinner). Over het geheel genomen deden al die mensen ontzettend uit de hoogte, terwijl ze niks konden, en op het moment dat iemand ze een keer in het echt zag en ze ownde, dan was dat meteen een kankernerd die geen leven had.
Whahaha, lol, nu wordt ie helemaal mooi zeg. Nou ik zal je vertellen, ik zat toen ook al op NGF (nog niet gefuseerd met GV destijds). Nou het is dus duidelijk dat je niet alle details hebt gehoord, dus kzal je ff inlichten. Dat termen destijds niet gebruikt mochten worden, was eigenlijk simpelweg omdat niemand daar de betekenis wist. Klinkt aan de ene kant raar, maar aan de andere kant ook wel weer logisch. Mensen daar speelden het immers niet zo serieus en kenden de termen niet. nu zijn de termen wat algemeen bekender en weten ook n00bs soms wat standaardtermen als wavedashen en l-cancelen betekenen. Dat toernooi waar niet iedereen heen mocht was, geloof het of niet, JST3 (het had destijds alleen nog niet de naam gekregen). De reden is simpel, het limiet lag op slechts 16 deelnemers, dus wilde ik zelf mensen uitnodigen (kijk naar Ushost, daar klaag je toch ook niet over omdat niet iedereen mag/mocht komen?). Ik was ook nog maar net nieuw in de smashscene en had geen zin in allemaal mensen over de vloer die ik niet kende, de meesten had ik ook al eerder ontmoet. MrSilver was overigens niet de enige ''toernooispeler'' die er was hoor, ook Ivo, Justin, Beunhaas, C&B, Thomaz, shoe en Exalador waren er (en ook LPU, Nielske en Gluttony trouwens).
Misschien is het nu COMPLEET anders, maar ik heb er in ieder geval het geduld niet meer voor. En met mij vele anderen.
Het is ook anders, het beleid is behoorlijk omgegooid sinds ik (en later ook Dave) mods zijn.
Wat de n00bs betreft, er is een reden dat ik hier vrijwel nooit in Melee Discussion kom, dus waarom zou ik ze daar wel opzoeken?
Ik zeg ook niet dat je naar GV moet komen voor de n00bs, maar dat het geen reden is om er weg te blijven.
Heel fijn dat jullie het zo leuk hebben op die GV parties, maar is dat echt waar het nu om gaat?
Nee, heb ik of iemand anders dat ooit gezegd dan? Het is gewoon voor de lol, niks mis mee lijkt me...
Noem je dat vergelijken tegenwoordig? Zeggen "Dit is een kut gamersdag en dit is een kut gamersdag, maar achter deze kut gamersdag zit heel veel organisatie, omdat ik dat zeg."
Wil jij zeggen dat er achter de HCC dagen niet veel organisatie zit dan? De regels mogen misschien kut zijn en er komen veel n00bs, maar er zit wel veel organisatie achter, dat valt niet te ontkennen
Als jij meedoet aan de organisatie van GV Party dan is het alleen maar bewijs dat het kansloos is, net zoals al die andere gamersdagen.
Houd je bek daarover tot je er zelf een keer geweest bent, vriendelijk bedankt :ohwell:
Ik zei ok jeffzor omdat je iets zegt en daarna zegt dat je het ook niet weet. Weer eens een post die barstte van de boeiende informatie dus van jouw kant. Daarna vroeg ik of IEMAND even kon kijken in dat topic idioot.
Oeh sorry ik had je post verkeerd gelezen zie ik, excuses :confused:
He wat leuk, zijn ook mesnen van IG hier. word er nog wat georganiseerd? ben ontzettend fan van smash maar hier in Noord Brabant heb ik nog nooit wat gezien.
Ah Rosmalen zie ik, das echt naast de deur, fiets een keer hier langs zou ik zeggen ^_^
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Whahaha, lol, nu wordt ie helemaal mooi zeg. Nou ik zal je vertellen, ik zat toen ook al op NGF (nog niet gefuseerd met GV destijds). Nou het is dus duidelijk dat je niet alle details hebt gehoord, dus kzal je ff inlichten. Dat termen destijds niet gebruikt mochten worden, was eigenlijk simpelweg omdat niemand daar de betekenis wist. Klinkt aan de ene kant raar, maar aan de andere kant ook wel weer logisch. Mensen daar speelden het immers niet zo serieus en kenden de termen niet. nu zijn de termen wat algemeen bekender en weten ook n00bs soms wat standaardtermen als wavedashen en l-cancelen betekenen. Dat toernooi waar niet iedereen heen mocht was, geloof het of niet, JST3 (het had destijds alleen nog niet de naam gekregen). De reden is simpel, het limiet lag op slechts 16 deelnemers, dus wilde ik zelf mensen uitnodigen (kijk naar Ushost, daar klaag je toch ook niet over omdat niet iedereen mag/mocht komen?). Ik was ook nog maar net nieuw in de smashscene en had geen zin in allemaal mensen over de vloer die ik niet kende, de meesten had ik ook al eerder ontmoet. MrSilver was overigens niet de enige ''toernooispeler'' die er was hoor, ook Ivo, Justin, Beunhaas, C&B, Thomaz, shoe en Exalador waren er (en ook LPU, Nielske en Gluttony trouwens).
Ik heb zelf al verklaard wat de logica achter die achterlijke termenregel is, your point? Dat er over nagedacht is, maakt het nog triester. Hoe het precies zat met dat toernooi weet ik niet, ik herinner me alleen een hoop gezeik en boze smashers.

Wat je andere GV punten betreft, het heeft voor mij geen meerwaarde anyway. Ik ben sowieso geen type dat veel op fora rondhangt.

Nee, heb ik of iemand anders dat ooit gezegd dan? Het is gewoon voor de lol, niks mis mee lijkt me...
Het punt is dat je weer ontzettend uit de tent gelokt bent.
 
Top Bottom