• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Daarbij komt dat rest vanuit bepaalde combo's (en vaak bij bepaalde DI's) gegararandeerd is met heel goede knockback, counter heeft kutknockback en blijft een guessing game.
 

Royta

Smash Journeyman
Joined
Sep 9, 2006
Messages
284
Location
Netherlands, Bilthoven
Eigenlijk zijn de counters van roy en marth even goed, ligt eraan waar je voorkeur ligt

Roy's counter:
Doet ziek schade:psycho:
Heeft een flinke knockback

Het nadeel is van Roy's counter is dat hij kort duurt, je moet de counter dus goed timen wat soms tegen goede menselijke spelers best moeilijk is.

Marth's counter:
Doet standaart 7% schade
Is raar genoeg een spike:confused: Dit zie je het best als de tegenstander wat schade heeft (rond de 40-90%), als je dan een aanval counterd zal de tegenstander eerst schuin omhoog vliegen en dan ineens als een spike/ meteor smash naar beneden vliegen.

Verder duurt Marth's counter langer, wat timen minder belangrijk maakt.:)

Sorry voor de lange post:psycho:

Als er iets niet klopt aan wat ik hier zeg (staat denk ik wel vast :p), then please correct me:)
kben toch nieuw, kmoet nog wel wat leren over ssbm:)
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
De Counter is geen spike, het stuurt je gewoon een rare kant op, volgens mij komt dat ook door een soort van Ceiling Glitch.

Maare, Utrecht? Dan kan je misschien straks eens met Down-A (Jip) afspreken. ^^
 

Royta

Smash Journeyman
Joined
Sep 9, 2006
Messages
284
Location
Netherlands, Bilthoven
@ bornfidelity.com: lol^^, kweesnie eens dat De Bilt, Utrecht in monopoly voor kwam, nja kheb het ook LANG niet meer gespeelt :b

@Thomaz: Dat van die ceiling glitch klinkt wat duidelijker dan mijn spike verklaring jah:D :p
Heb daarentegen geen idee nog wie Down-A(Jip) is, maar tis pas mn eerste dag hier dus...dat komt nog wel:)
In iedergeval bedankt voor de tip:)
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
Dat ben ik!!! Mhuahaha!!!

Ik woon sinds kort op kamers in Utrecht en speel ondertussen een best redelijke peach(al zeg ik het zelf).
Je hebt geluk, zgetto(woont ook in utrecht, speelt fox) wou ook binnenkort smashen en daar heb ik nu net dinsdagmiddag mee afgesproken.
Je kan ook wel komen maar dan moet je maar effe pm'en.
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
OMG!!! :eek:
http://www.theneworder.org/

Ik denk dat de andere The New Order (ik, Cypher, Zellos, Adam en Tuomas) maar eens op zoek gaan naar een nieuwe crew naam
.....HAHAHAHAHAHAAHAHAHA
That's pure gold XD
"The New Order, taking Smash to the extreme! And with extreme I mean extremist! Right wing extremist that is!" XD

Amsah en z'n vrienden moeten maar uit gaan kijken voor je crew, Shadow :p
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
25,970
Switch FC
SW-1597-979602774
Yo ik heb gehoort dat dr misschien een toernooi in almere komt... Iemand weet of dit waar is???
 

Rinda

Smash Cadet
Joined
Aug 26, 2006
Messages
28
Location
Apeldoorn, the Netherlands
>_> Ohnoez, ik ben voorgelogen. Ik moet Utto niet meer op z'n woord geloven. Die fout maak ik keer op keer.

edit: die posts maakte ik trouwens omdat deze thread DOOD is. RIP. Tweede pagina? kom op nou.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
hey, ik vraag me af.... is er geen toernooi of een SSBM'er in de buurt van Hengelo / Enschede (overijssel)???? kheb nie zo heel veel human vs human ervaring... wil wel een keer mee doen aan een toernooi... is er geen klein toernooi in de buurt ofzo? of iig een SSBM'er?
 

Sjeele

Smash Apprentice
Joined
Aug 20, 2005
Messages
84
Location
Maastricht, The Netherlands
Is het nog mogelijk om terug te komen op iets wat op Pagina 34 gebeurde..

Want ik en een vriend zoeken uitdaging en aangezien 'The Soft G-Unit' kortste bij is, willen wij hun uitdagen..
Ik hoor het graag of het nog mogelijk is!!
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
hmm is er ook iemand die een keer naar friesland wil komen om met mij te smashen? ik kan de oefening goed gebruiken.
Waarom reis jij zelf niet naar mensen, ik denk niet dat iemand zit te wachten om te reizen naar groningen om te smashen met iemand die ze neit kennen >_>
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
rofl

Iemand (*kijkt naar Down a en Zgetto*) die nog wil smashen komende vrijdag/zaterdag bij mij? Of iemand anders die nog in de buurt van Utrecht woont? (fietsafstand van maximaal een half uur)
 
Top Bottom