• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
id really like to go, but my mom would kill me ( she has a pretty good reason for not letting me go :p )

[spam] yaaaaaaaaay morgen uchihajp naar brasje in harderwijk, en ik ben daar ook. :D [/spam]
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
Waarom reis jij zelf niet naar mensen, ik denk niet dat iemand zit te wachten om te reizen naar groningen om te smashen met iemand die ze neit kennen >_>
ik zou wel willen maar het probleem is het geld. en ik heb ook geen OV dus daarom vraag ik of ze bij mij kunnen komen snap je?
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
ik zou wel willen maar het probleem is het geld. en ik heb ook geen OV dus daarom vraag ik of ze bij mij kunnen komen snap je?
Zo duur kan de trein niet zijn toch >_>?
Besides als je iemand goeds uit kiest om mee te smashen zal het dat geld vast wel waard zijn :D
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
haha, tegen jou zeker :p
enne, het is iets van 30 euro retourtje naar utrecht uit groningen + nog strippen voor de bus om uiteindelijk naar je eindebestemming te komen en weer terug. Zit je al snel op 50 á 60 euro. Ksnap best dat ie liever heeft dat iemand met een ov naar hem toe komt :)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Jeffrey meer een kenner van SSBM? Die is nieuw voor me. :S

Hm, maar goed dat ik gisteren (of eigenlijk eergisteren) niet in Den Haag was, al dat gamertuig in de stad. =p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Niet mijn schuld, lag aan de tv's. Als Johnny niet van Exalador verloren had, was UchihaJP nooit 5e geworden :p
En het was geen 30 Hz, kheb wel es ergere gezien... Kdenk eerder 55 ofzo XD
 
Top Bottom