• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Ac0

Smash Rookie
Joined
Aug 5, 2006
Messages
2
hoi, ik zal maar ook eens vrolijk mee gaan doen. Ofzo...

Jullie komen dus gewoon bij elkaar om te spelen? :O respect daarvoor. Kennen jullie elkaar in rl via dit forum of daarvoor ook al?
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Dan moet ik voor vervoer regelen, misschien dat Sander iedereen kan ophalen die met de trein komt :), maar dat hoor ik morgen dan wel, en btw het liefst contact met me opnemen voor 16:30, anders zul je me op me mobiel moeten bellen aangezien ik om 17:00 begin met werken.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Is het vreemd dan dat we bij elkaar komen om te spelen?
en ja via dit forum ken ik hun een beetje en anderen van toernooien.

Linkje, hoe kun je eigenlijk je naam veranderen?
kan volgens mij niet maar omdat je spamt word je naam alleen nog maar irritanterdus please alleen nuttige posts :p of 1s per dag of vaker maar maak een nieuwe account aan ^^

en wie zegt dat jullie dave dave mogen noemen :p je moet toestemming krijgen XD
dat gebeurt de laatstee tijd vet vaak das lachen mensen die dave helemaal niet kent spreken hem aan met dave :p.
op Sotf
random gast: Dave zijn de pools al gemaakt ?
dave : ja
random gast:ok dave zijn ze goed gemaakt ?
dave: nee jeffz0r maakte ze
random gast: jammer
Dave: WIE DE **** WAS DAT
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
kan volgens mij niet maar omdat je spamt word je naam alleen nog maar irritanterdus please alleen nuttige posts :p of 1s per dag of vaker maar maak een nieuwe account aan ^^

en wie zegt dat jullie dave dave mogen noemen :p je moet toestemming krijgen XD
dat gebeurt de laatstee tijd vet vaak das lachen mensen die dave helemaal niet kent spreken hem aan met dave :p.
op Sotf
random gast: Dave zijn de pools al gemaakt ?
dave : ja
random gast:ok dave zijn ze goed gemaakt ?
dave: nee jeffz0r maakte ze
random gast: jammer
Dave: WIE DE **** WAS DAT
lolll too good :p
*must get spam award back*
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Ik had em best willen veranderen, maar dat gaat nu eenmaal niet dust zul je ermee moeten leren leven, of je doet je oogjes dicht wanneer het voorbij flitst, en je bent ook de eerste die er een probleem mee heeft, voor de rest heb ik er nooit klachten over gehad.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
het is eigenlijk heel simpel, omdat ik heel veel roleplay overal op het internet gebruik ik die nick zodat iedereen weet wie ik ben, al heb ik al weer bijna 30.000 keer gepost dus moet weer een nieuwe naam verzinnen die ik ga gebruiken, tot die tijd blijft het dit.

Roy (dat is om mijn EIGEN naam te representeren, tja ik heet nu eenmaal zo <,<,...) Were- (als in were-wolf/were-tiger) For (Forgotten) Uni (Universal) Mare (Nightmare), ik rp veel fantasie verhalen, vandaar dat ik die naam heb gekozen.
Khoop dat het nu een beetje duideljker is, en dat dit geen spam is >.<;;...
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
lol beunhaas, ik heb alternatief schuttersfeest :psycho:

lol dat zegt jullie waarschijnlijk niks, maar een schuttersfeest is iets Limburgs (of misschien ook wel op andere plaatsen, maar een vriend van me zegt van niet) het levert iig dit soort taferelen op
http://cor-n-ans.punt.nl/upload/Schuttersfeest13.jpg
Maar nu is dat dus in ons dorp, en op zaterdag hebben ze een feest georganiseerd waar andere random idioten zelf een soort eenmalige debielengroep bij elkaar kunnen zoeken en dan een soort schutterij voor de grap nadoen. Dat hebben een vriend van me en ik dus gedaan, en dat is dus op zaterdag. Aangezien daar het nodige bier genuttigd zal worden kom ik zondag waarschijnlijk ook niet op tijd uit mn nest om naar de new order te komen.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Je **** je nickname wel veranderen, je krijgt namelijk één nick change bij een premium account. Je **** ook de nick change van iemand anders gebruiken, of is iedereen Perfect Vegetto soms vergeten (thnx MrSilver voor de nick change)? =p
 
Top Bottom