• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
n00bs bij nintendo, vol trots kondigen ze aan dat 4 soorten besturing mogelijk zijn, maar als ze dan zelf een launch toernooi organiseren, mag je deze niet gebruiken?
 

VDZ

Smash Apprentice
Joined
Oct 15, 2007
Messages
130
Location
Netherlands
n00bs bij nintendo, vol trots kondigen ze aan dat 4 soorten besturing mogelijk zijn, maar als ze dan zelf een launch toernooi organiseren, mag je deze niet gebruiken?
Nintendo organiseert het niet...Nintendo helpt alleen wat door het officieel te noemen, te posten op hun website, etc. Het is die gamewinkel die het organiseert.
 

Fiz

Smash Apprentice
Joined
Mar 15, 2006
Messages
92
Location
Israel
UchihaJP , could you give me your MSN adress :)?
oh yeah... and a general question... where can I buy a GC controller in Amsterdam ?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
dacht een leuk feitje in de puntentelling te hebben gevonden.
als iemand mij ko'd krijgt hij +1 en ik -1 (tis timebattle he)
als ik SD krijg ik -1 maar de ander gewoon niets

nu blijk het nog bijna onmogelijk te zijn om, volgens het spel zelf, te SD'en.
meerder pogingen late me zien dat de ander toch een punt krijgt.
zelf eraf springen zonder klap te krijgen van de ander: ander krijgt een punt
zelf de laatse klap aan de tegenstander hebben gegeven en eraf springen: ander krijgt een punt.
aan het begin dr afspringen: yeah een SD!!! maar... nutteloos op 0% ....


wanneer heb je in brawl een echte suicide? :psycho:


help please?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
All-Round Onzin 2008

Het tweede all-round toernooi georganiseerd door Steven en ik is weer achter de rug en we hebben weer geowned zoals we hadden moeten doen. Dit keer hadden we een recordopkomst met maar liefst vijftien man die aanwezig waren. Het was super gezellig en je hebt iets gemist als je er niet was. Vooral Wario’s Woods.

Wario’s Woods is nu al de ontdekking van het jaar. Dat spel ownt. Hard. Iedereen zat constant te kijken bij dat spel en de console was altijd bezet. Halo 3 was ook een succes, vooral wanneer Michael het speelde (zo kennen we hem weer). Voor DDR was het eigenlijk te warm, maar iedereen deed sportief zijn best zodat ik en Jeffrey even punten konden innen. Freek (Happosai) is eigenlijk beter in DDR dan ik, maar hij kent deze versie niet, vandaar dat hij verloor.

Daarnaast moest Jeroen nog zonodig even laten zien hoe goed hij was in PGR, wat voor de rest niemand een ruk kon schelen (grapje toch Jeroen). EA zette zichzelf weer even voor lul door een wanproduct als Fifa 2008 af te leveren. Ongelooflijk wat een AI, te bagger voor woorden. En die keepers zijn ook wonderdoeners in dat spel. Volgende keer wil ik weer Pro Evo. Toen deden we nog Smesj Bros Brol of zo en ik en John wonnen. Hoera.

Al met al was het spannend en gaaf, maar volgende keer moeten er niet nog meer mensen komen, want dan wordt het te druk. Volgend jaar waarschijnlijk weer een editie, dan wellicht met alleen retro games (of misschien zelfs alleen SNES games, wie weet). Ik stel ook voor dat we op korte termijn een toernooi speciaal voor Wario’s Woods uitschrijven, die game is te goed.

Oh ja, en Dave won…weer.

Results

Halo 3

1: Steven & Thomas
2: Dave & Reffie
3: Joey & Michael
4: Jens & Jeroen
5: Willem & Freek
5: Ivo & Jeffrey
7: Stephan & Rutger

Dancing Stage: Hottest Party

1: Rutger
2: Jeffrey
3: Freek
3: Jens
5: Thomas
5: Michael
5: Joey
5: Dave
9: Jeroen
9: Steven
9: Robert
9: Johnny
9: Ivo
9: Willem
9: Stephan

Joey’s Woods

1: Joey
2: Johnny
3: Michael
3: Dave
5: Steven
5: Stephan
5: Jeroen
5: Willem
9: Thomas
9: Jeffrey
9: Rutger
9: Robert
9: Freek
9: Ivo
9: Jens

Fifa 2008

1: Rutger
2: Steven
3: Ivo
3: Dave
5: Joey
5: Jeffrey
5: Robert
5: Jeroen
9: Thomas
9: Freek
9: Willem
9: Jens
9: Johnny
9: Michael
9: Stephan

Project Gotham Racing 4 (Time Trial)

1: Jeroen
2: Dave
3: Steven
4: Joey
5: Jeffrey
6: Ivo
7: Thomas
8: Jens
9: Robert
10: Michael
11: Rutger
12: Freek
13: Johnny

Super Smash Bros. Brawl

1: Rutger & Johnny
2: Robert & Ivo
3: Steven & Michael
4: Joey (6 levens) - ****
5: Thomas & Freek
5: Dave & Jeroen
7: Jeffrey & Jens

Totaal

1: Dave (8400)
2: Rutger (8250)
3: Joey (8150)
4: Steven (7900)
5: Jeroen (7150)
6: Jeffrey (6400)
7: Michael (6300)
8: Ivo (6150)
9: Johnny (5750)
10: Thomas (5650)
11: Jens (5500)
11: Robert (5500)
13: Freek (5300)
14: Willem (4400)
15: Stephan (4250)

Willem is een vriend van Stephan. Zij gingen halverwege weg, vandaar dat ze er bij de laatste toernooien niet bij staan.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Even dingen die opvielen in de toernooien die we gespeeld hebben.

Halo 3.
zoals geplanned teamde de beste mensen met de minder goede.
eerst potje was Jeffrey en Ivo tegen Micheal en Joey. In dit potje zat de mogelijke winnaar voor beste quote.
het stond 0-31 voor Joey en Michael toen Ivo riep "Als ik geen kill maak dit potje ga ik huilen". Waarmee hetpotje met een 10min. time limit op hield met de stand 1-39 met 1 kill voor Ivo en Jeffz0r 0 (Micheal was niet dood gegaan.

Micheal speelt tegen Jeroen en Jens. En deed die harde combo breaker.
zaadlosendehoerenzoon met je kut kanker ***** kop GODVER
*side note Jeroen had hem al 3 keer achter elkaar vermoord meteen hamer zonder dood te gaan.

Thomas heeft het spel nog nooit gespeeld en ***** iedereen met 1 hamer. behalve in de finale toen hij maar 3 kills had, en Steven de rest.

Jens roept tijdens een game dat het spel te gruwelijk is en dreigt het de volgende dag te kopen als hij wint.

Robert ***** met dave door alleen maar stil te staan en iemand het gatin te zien vallen waardoor er stond "Player 1 killed Ryu" wat betekende dat Robert iemand had gedood zonder te bewegen.

Wario's woods

dit liedje zegt het eigenlijk wel allemaal http://www.youtube.com/watch?v=MSCP1NV3D70&feature=related
en dit liedje 12 uur constant. te gruwelijk spel. ik en rutger hebben het spel allebij nog een keergekocht op marktplaats.

DDR

Steven vs Micheal.
eerste liedje ging te snel
2e liedje kwam na 15 seconden Faal Steven liep de kamer uit. (micheal rapede).

Brawl
Naai naai naai , pijl spam.
Joey rapede teams in zijn eentje met wold

Fifa

Rutger pakte chelsea en besloot de laatste 10 minuten campend over te spelen in het strafschop gebied.

PGR4

2: Dave
3: Steven
4: Joey

het was Time Trial en verschil in tijd was 0,1 tussen deze 3.

Het was geweldig en het isdan ook jammer datstephan en willem eerder weggingen.

Alle mensen die hier waren, zijn geweldig. JP **** je ouders jehad erbij moeten zijn.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Alle allround toernooi waren leuk, maar deze keer was het echt tof, ondanks dat ik alle spellen nog nooit eerder had gespeeld was het toch lachen. Wario woods is trouwens geniaal, jammer dat ik 9de ben geworden want ik ben ondertussen toch best goed geworden. Ik heb het ook vandaag gedownload.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
haha nice results dudes, too bad dat ik niet kon komen :/


Hahaha Linkje <333.

Ff serieus, echt super jammer dat ik niet kon komen dudes T__________T
Wanneer is de volgende? xD



Ok nu ff iets randoms. Kmoet van een random kklijer noob hier posten dat ik brawl geweldig vind.
NOU NIET DUS HAHAHA

Kukiraz. says:
dus ga nu naar de dutch topic
Kukiraz. says:
en zeg dat je brawl een goed spel vind
. . ~ * J e a n - P a u l * ~ . . says:
nooit
. . ~ * J e a n - P a u l * ~ . . says:
kanker lijer
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
haha nice results dudes, too bad dat ik niet kon komen :/


Hahaha Linkje <333.

Ff serieus, echt super jammer dat ik niet kon komen dudes T__________T
Wanneer is de volgende? xD

Ok nu ff iets randoms. Kmoet van een random kklijer noob hier posten dat ik brawl geweldig vind.
NOU NIET DUS HAHAHA

Kukiraz. says:
dus ga nu naar de dutch topic
Kukiraz. says:
en zeg dat je brawl een goed spel vind
. . ~ * J e a n - P a u l * ~ . . says:
nooit
. . ~ * J e a n - P a u l * ~ . . says:
kanker lijer
Spoiler tijd voor JP
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
WAUW o_0

ik heb dat vage toernooi met kutregels gewonnen.
Spel naar keuze gewonnen en nog "iets"
die kerel wist niet wat, maar nintendo zou nog contact met me opnemen.
plus dat ik, ik geloof de 20ste, naar leiden kan komen voor de echte finale om de tv te winnen.


en die goodies die je zou krijgen: die sleutelhanger die de meeste al bij balance tournament kregen xD
en een cool brawl stickervel :cool:

zelda smash spam ftw
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Gefeliciteerd ermee! Ik heb ook meegedaan, maar dan in Eindhoven. Helaas verloren in de halve finale. Hadden ze daar dezelfde stages (1e ronde: Final Destination, 2e ronde: Summit, 3e ronde: up-scrolling DK stage waarvan ik de naam kwijt ben en 4e ronde: Mushroomy Kingdom)? Op FD na zijn het stuk voor stuk kutstages voor een serieuze match. De regels waren ook flut. Maargoed, het was gezellig xD
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Trouwens, om even terug te komen op de site waar jullie het een aantal pagina's geleden over hadden: ik vind het een heel goed plan.

Ik zou heel graag tourneys bezoeken, maar doordat ik pas heel laat begon met Melee (en dus een gigantische achterstand had opgebouwd) heb ik daar nooit de moeite voor genomen. Daarom ben ik ook al een tijdje ingeschreven op smashboards, maar ik ben nooit echt actief geweest.

Brawl is een frisse start. Ookal zijn velen van jullie niet blij met deze frisse start, er zijn veel mensen die er wél blij mee zijn, sommige hiervan zouden graag competitieve wedstrijden bezoeken. Maar de Nederlandse smash community (op smashboards) is niet echt makkelijk vindbaar. Ik denk dat er met de nieuwe, grotere doelgroep van de Wii genoeg animo is voor een dergelijk project. Iedereen moet ergens beginnen..

Het enige wat ontbreekt zijn mensen die het project kunnen en willen runnen, wegens het grote aantal spelers dat Brawl kut vindt. Geef het Brawl de tijd om zich te ontwikkelen zou ik zeggen, maar dat terzijde, voordat er hier iets uitbarst ;) Ik heb helaas veel te weinig verstand van zaken om een goed georganiseerde website op te zetten.
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
een sleutelhanger OMG vet, die zou ik wel willen. HEb er nu een van super mario galaxy maar dat spel vind ik niet zo leuk. Als iemand zijn SSBB sleutelhanger wilt ruilen tegen die van mij of wilt verkopen hoor ik graag. Of als jullie weten hoe ik er aan kom is het nog beter :D
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Hehe, ik heb beide sleutelhangers, dus ruilen is van weinig zin.

Als je er echt een wilt hebben denk ik dat je beste gok is om bij een van de GameMania toernooien langs te gaan of even Nintendo een 'ik-ben-je-allergrootste-fan-brief' te schrijven :p
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
'Tis idd zo dat je mee moet doen. Maar er zijn vaak enkele mensen die niet op komen dagen op zo'n toernooitje. Als dat gebeurd vragen ze de eerste de beste mensen in de winkel of ze willen meedoen.
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
lol, dan kan ik wel ff een kijkje nemen. Als iemand hem toch kwijt wilt of wil verkopen ofzo dan zegt ie het maar ik zou er graag een willen hebben.
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Het is wel een leuk dingetje, maar meer dan een SSBB-logo met een kettinkje en een ringetje eraan is het niet: niet het 'grote' geld waard :p (ik zeg trouwens niet dat ik 'm wil verkopen xD)!

Edit: woon je in de buurt van een van de GM stores dan?
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
ik woon in hoofddorp, vlakbij amsterdam en dat is ergens in de aankomende weken de place waar ze zo;n toernooi houden. Anders vraag ik daar wel ff zo'n sleutelhanger met een lieve lach :p
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Weet iemand misschien of er nog met enige regelmaat smash toernooien in nederland gehouden worden? Het liefst in Amsterdam of omstreken.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Weet iemand misschien of er nog met enige regelmaat smash toernooien in nederland gehouden worden? Het liefst in Amsterdam of omstreken.
We zijn druk bezig het hosten van maandelijks smashtoernooien @ Den Haag. Deze zijn met name gefocussed op Melee.

Als het goed is zou Gaki/Moreno ook maandelijkse brawl toernooien houden @ Amsterdam.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Trouwens, om even terug te komen op de site waar jullie het een aantal pagina's geleden over hadden: ik vind het een heel goed plan.

Ik zou heel graag tourneys bezoeken, maar doordat ik pas heel laat begon met Melee (en dus een gigantische achterstand had opgebouwd) heb ik daar nooit de moeite voor genomen. Daarom ben ik ook al een tijdje ingeschreven op smashboards, maar ik ben nooit echt actief geweest.

Brawl is een frisse start. Ookal zijn velen van jullie niet blij met deze frisse start, er zijn veel mensen die er wél blij mee zijn, sommige hiervan zouden graag competitieve wedstrijden bezoeken. Maar de Nederlandse smash community (op smashboards) is niet echt makkelijk vindbaar. Ik denk dat er met de nieuwe, grotere doelgroep van de Wii genoeg animo is voor een dergelijk project. Iedereen moet ergens beginnen..

Het enige wat ontbreekt zijn mensen die het project kunnen en willen runnen, wegens het grote aantal spelers dat Brawl kut vindt. Geef het Brawl de tijd om zich te ontwikkelen zou ik zeggen, maar dat terzijde, voordat er hier iets uitbarst ;) Ik heb helaas veel te weinig verstand van zaken om een goed georganiseerde website op te zetten.
er zijn zat mensen die brawl niet kut vinden >_<
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Tuurlijk zijn die er. Maar negatieve opmerkingen over brawl vallen veel meer op tussen alle positieve, vooral negatieve opmerkingen in het melee gedeelte.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
OK IK WORD HIER NU OFFICIEEL SCHIJTZIEK VAN.

sure brawl is minder goed, maar hou is op met deze zinlose discussie.
begin er gewoon niet meer over. mocht je toch nog de frikking gedachte hebben om te stoken doe dat dan in een kk pm. En val lezers niet meer lastig met deze bullcrap.

WIJ ZIJN 1 DUTCH SMASH COMMUNITY.

Heb je een hekel aan Brawl, word dan iniedergeval beter zodat je het daarna af kan zeiken wanneer je de top hebt bereikt. Of speel het helemaal niet en houd je bek dicht.

Vind je brawl OK, verplaats je dan in de melee spelers. Die rapede je constant in tourney's en speelde een spel met meer vrijheid en mogelijkheden binnen het spel. mindgames, wavedashing,L-cancelen, Crouch cancelen maakte de meuk ubertof en dat is weggehaald.

Brawl heeft toekomst zonder spam en gekk dus houd daar a.u.b. mee op.

Ik zal er maar bij zetten dat ik dit niet persoonlijk bedoel bij mensen, anders krijg ik weer commentaar dat ik dik ben en een leven heb.

~Steven
 

captain mc cloud

Smash Apprentice
Joined
Mar 24, 2007
Messages
193
Location
The Netherlands, Noord - Brabant, Waalwijk
helloooooo ^^
het allround toernooi was echt SUPER stoer. Ik vind het persoonlijk het leukste toernooi waar ik heen ben geweest binnen deze community. Ik hoop dan ook zeker dat ik er volgend jaar weer bij mag zijn xD

En btw, ik heb halo 3 al gekocht :D:D het spel is gewoon té GRUWELIJK! :D
 
Top Bottom