Sino
Smash Journeyman
Ik heb wel gehoord dat je zoiezo een goodie krijgt
. Dat is dan wel weer mooi meegenomen :D

Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Nintendo organiseert het niet...Nintendo helpt alleen wat door het officieel te noemen, te posten op hun website, etc. Het is die gamewinkel die het organiseert.n00bs bij nintendo, vol trots kondigen ze aan dat 4 soorten besturing mogelijk zijn, maar als ze dan zelf een launch toernooi organiseren, mag je deze niet gebruiken?
my thoughs exactlyn00bs bij nintendo, vol trots kondigen ze aan dat 4 soorten besturing mogelijk zijn, maar als ze dan zelf een launch toernooi organiseren, mag je deze niet gebruiken?
*side note Jeroen had hem al 3 keer achter elkaar vermoord meteen hamer zonder dood te gaan.zaadlosendehoerenzoon met je kut kanker ***** kop GODVER
Spoiler tijd voor JPhaha nice results dudes, too bad dat ik niet kon komen :/
Hahaha Linkje <333.
Ff serieus, echt super jammer dat ik niet kon komen dudes T__________T
Wanneer is de volgende? xD
Ok nu ff iets randoms. Kmoet van een random kklijer noob hier posten dat ik brawl geweldig vind.
NOU NIET DUS HAHAHA
Kukiraz. says:
dus ga nu naar de dutch topic
Kukiraz. says:
en zeg dat je brawl een goed spel vind
. . ~ * J e a n - P a u l * ~ . . says:
nooit
. . ~ * J e a n - P a u l * ~ . . says:
kanker lijer
We zijn druk bezig het hosten van maandelijks smashtoernooien @ Den Haag. Deze zijn met name gefocussed op Melee.Weet iemand misschien of er nog met enige regelmaat smash toernooien in nederland gehouden worden? Het liefst in Amsterdam of omstreken.
er zijn zat mensen die brawl niet kut vinden >_<Trouwens, om even terug te komen op de site waar jullie het een aantal pagina's geleden over hadden: ik vind het een heel goed plan.
Ik zou heel graag tourneys bezoeken, maar doordat ik pas heel laat begon met Melee (en dus een gigantische achterstand had opgebouwd) heb ik daar nooit de moeite voor genomen. Daarom ben ik ook al een tijdje ingeschreven op smashboards, maar ik ben nooit echt actief geweest.
Brawl is een frisse start. Ookal zijn velen van jullie niet blij met deze frisse start, er zijn veel mensen die er wél blij mee zijn, sommige hiervan zouden graag competitieve wedstrijden bezoeken. Maar de Nederlandse smash community (op smashboards) is niet echt makkelijk vindbaar. Ik denk dat er met de nieuwe, grotere doelgroep van de Wii genoeg animo is voor een dergelijk project. Iedereen moet ergens beginnen..
Het enige wat ontbreekt zijn mensen die het project kunnen en willen runnen, wegens het grote aantal spelers dat Brawl kut vindt. Geef het Brawl de tijd om zich te ontwikkelen zou ik zeggen, maar dat terzijde, voordat er hier iets uitbarstIk heb helaas veel te weinig verstand van zaken om een goed georganiseerde website op te zetten.
Niet in deze topic ^_^er zijn zat mensen die brawl niet kut vinden >_<