• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Smash-bros.nl - het forum is geopend! (Dutch)

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Iemand had SSBNL voorgesteld, die leek me wel goed. Duidelijk waar het voor staat en tevens makkelijk te onthouden.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
moet de naam volui zijn of kan het ook een afkorting bevatten? zoals NSC (de Nederlandse Smash Community) bijv.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Smashing baby.

Rutger voor de webdesign kan ik misschien wel helpen. Ik wil niks afkraken, maar hoe het er nu uitziet, is het natuurlijk niet heel erg aantrekkelijk om vaak op te checken.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
SSBNL of SmashNL klinkt wel goed. NSC klopt helemaal niet, Dutch Smash Community zou beter zijn. (Ik stem op SmashNL.)
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Smashing baby.

Rutger voor de webdesign kan ik misschien wel helpen. Ik wil niks afkraken, maar hoe het er nu uitziet, is het natuurlijk niet heel erg aantrekkelijk om vaak op te checken.
Uiteraard. Maar ik suck dan ook nog meer qua design dan wat de techniek betreft. Dit is maar een beginnetje.

Dus als je wilt helpen, graag.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Smash NL was mijn suggestie, dus die ga ik niet afkraken. =p Ik kan me wel voorstellen dat het niet duidelijk genoeg is, dus iets als SSBNL of Smash Bros. NL zou misschien beter zijn. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, als we maar makkelijk te Googlen zijn.

Een poll kan, maar uiteindelijk zal maar een klein groepje zich ermee bezig houden, dus democratie is misschien niet zo gepast.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Forum kan je zo aanvragen. Invisionfree/Zetaboards (heb je geen server voor nodig, maar heeft wel ads), PHPBB (als je server hebt kan je die op je eigen server installeren; je kan ook de server van een gratis host gebruiken, maar dan heb je wel ergens ads en/of vermelding van die host), etc.
 

Shino

Smash Apprentice
Joined
Jul 12, 2007
Messages
99
Location
Rotterdam
SmashNL vind ik best wel een goede naam. De overige twee vind ik totaal ongeschikt. Nedersmash faalt door het woordje 'Neder' en SSBNL klink als één of andere crappy internet provider.

Ik wilde eerst ook een site voor smashers oprichten onder de naam Smash-United, maar door tijdgebrek ben ik daar nooit aan begonnen. Misschien is die naam ook een optie?
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Even iets anders, er is een site www.friendcodes.nl waar veel nieuwe spelers zoeken naar mensen om Brawl mee te spelen. Aangezien het de bedoeling is die mensen met die nieuwe site naar toernooitjes te helpen etc lijkt het me wel interresant. Ik weet dat een paar mensen vanaf daar hun weg naar de friendfinder hier op swf hebben gevonden maar regionals blijven toch altijd een minder snel bezocht punt onder nieuwe leden (tenzij ze via een bekende hier komen natuurlijk).
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Nedersmash legt de nadruk te veel op Nederland ipv de spellen SSBM en SSBB.

SmashNL is net iets te onduidelijk. Bij het woord 'smash' kan men bijv denken aan tennis, volleybal of iets dergelijks.

SSBNL geeft precies en duidelijk weer wat het is.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Haal die nedersmash nu weg doet gewoon pijn aan mijn oogjes.
Die caps lock spam SSBNL is ook kk dom om te zien, misschie iets van Ssbnl ziet al stuk beter uit :O
OF gewoon die Smashnl.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
noem het dan smashbrosNL als je ssbnl doet kan het alles betekenen. andere mensen zouden denken.

Super Sukkelige Bosmongolen NederLand ? nou daar ga ik niet kijken hoor.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Gewoon SmashNL toch? Goed genoeg.

En SmashUnited is een Nederlandse clan? Dat zijn pas een stelletje Super Sukkelige Bosmongolen.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Ik ga voor SSBNL is catchy, duidelijk waar hij voor staat, en dan is er geen twijfel over dat hij over alle smash games gaat en niet alleen over brawl :]
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik vind smashbros.nl ook wel een goede URL eigenlijk. Ik kijk het nog een paar dagen aan, volgende week vraag ik al dat spul wel aan.

Voor de site zelf als titel kunnen we trouwens wel beter SmashNL gebruiken naar mijn mening. De URL is goed, maar je site simpelweg SmashBros noemen is wat vreemd en ook SmashBrosNL bekt niet echt lekker. Hetzelfde idee als de Dojo dus.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Feest gaat niet door jongens. Hij is wel bezet, gewoon door Nintendo geregistreerd. Volgende keer even een Whois doen.

smash-bros.nl is trouwens nog wel vrij.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
@ Jean-Paul: Is ook bezet :) Verder is de verwarring geen probleem denk ik, aangezien smashbros.nl geen resultaat geeft.

Aangezien er verder geen schot in deze thread zit, heb ik uiteindelijk besloten om voor smash-bros.nl te gaan. Marc en ik vinden dit allebei de beste optie en ik heb alleen JP als tegenstander gehoord. Als iemand een idioot goede reden heeft om niet voor deze naam te gaan, zeg het dan NU, anders ga ik hem morgenavond registreren.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Idioot goede reden: ssbnl.com is makkelijker XD
Is een .com trouwens duurder dan een .nl of maakt dat niet uit?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Idioot goede reden: ssbnl.com is makkelijker XD
Is een .com trouwens duurder dan een .nl of maakt dat niet uit?
Het is niet duurder, maar wel wat meer gezeik met registratie van wat ik begrepen heb. Anyway, .com interesseert me niet, het wordt sowieso .nl.

Ik vind de reden trouwens niet zo goed :p .
 
Top Bottom