• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Smash-bros.nl - het forum is geopend! (Dutch)

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik heb het forum geopend.

http://www.smash-bros.nl/phpbb/

De link bovenin op de site werkt nu ook.

Ik zou het waarderen als mensen goed opletten of ze fouten in het forum zien en die melden in de topic die ik daarvoor aangemaakt heb. Sowieso zit het forum nog in een testfase. Als er ergens een fundamentele fout zit die ik niet kan oplossen, kan het zijn dat ik het forum opnieuw moet installeren, waardoor misschien alle tot dan toe opgebouwde data gewist wordt. Hopelijk is dat een motivatie om niet al te veel te spammen.

Lees trouwens de topic die ik aangemaakt heb in aankondigingen sowieso even door. Voor de rest mag iedereen z'n ding doen, zolang het maar niet spammen is.

Voorlopig ben ik trouwens nog niet op zoek naar mods. Ik wil eerst even aankijken hoe snel het forum zich ontwikkeld. Vraag het me ook alsjeblieft niet, ik reageer er toch niet op.
 
Top Bottom