• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Montreal Thread - You better comming!!!1

what do we do now?

  • Play Brawl.

    Votes: 127 41.4%
  • Play Melee.

    Votes: 167 54.4%
  • Steal Airman from the Toronto guys, think about it later.

    Votes: 42 13.7%
  • http://www.youtube.com/watch?v=hUVdA9ABzpg

    Votes: 19 6.2%

  • Total voters
    307

Chimeiookami

Smash Cadet
Joined
Nov 17, 2005
Messages
31
Location
Montreal
Good plein de smash...

Ceux qui Voudrais Smasher cette après-midi (Samedi 10 dec) vous avez jusqu'a 12h pour m'envoyer un e-mail, y'auras Pkm , p'tete Testrider, P'tete Wak et autres...

Je vous répondrai quand j'arriverai chez nous.
 

Hero of Nobody

Smash Cadet
Joined
Feb 9, 2005
Messages
44
Location
In a house
Elef, me and jim will be pleased to come. I'll call you if there's anything up.

C'est plate, mais je voudrais bien smasher cet apres-midi mais je d'autres plans.
 

Elefterios

Smash Journeyman
Joined
Jun 16, 2005
Messages
488
Location
Montreal
Hero of Nobody said:
Elef, me and jim will be pleased to come. I'll call you if there's anything up.

C'est plate, mais je voudrais bien smasher cet apres-midi mais je dois travailler T.T
so people interested so far are chimeacoo, maybe his friend, jason, mystic viper, you, jim, and my friend and me. I think it's going to work out.

I have nothing to do today so right now im waiting for chimeacoo guy to reply my email. And maybe i'll meet him and the rest of the gang for a game.
 

Minoshei

Smash Rookie
Joined
Jul 9, 2004
Messages
13
Location
Solangaard
Paty said:
Pis, ya tu un thread pour le tournoi du 29?

same curiosity, puisque chet parle jamais sur msn( -_-) bon, en passant, parler moi kan vous faite des rencontres, comme paty, je recois aucune news... je sais je suis pas un pros mais criss s chiant lol ;P si sa continue moi et pat on vas se faire nos propre rencontre pis vous serez pas plus inclus T_T pis oui je sais je post jamais, sa s parce ki a trop de boards ke le monde veulent je post :'(

Nox jveut rejouer contre toi, setait drole meme si jetait aucun challenge. Pis chet bouge ton cul a mtl pour kon puisse samuser.
 

nox

Smash Apprentice
Joined
Jun 12, 2005
Messages
151
Location
Montréal , Canada
Minoshei said:
same curiosity, puisque chet parle jamais sur msn( -_-) bon, en passant, parler moi kan vous faite des rencontres, comme paty, je recois aucune news... je sais je suis pas un pros mais criss s chiant lol ;P si sa continue moi et pat on vas se faire nos propre rencontre pis vous serez pas plus inclus T_T pis oui je sais je post jamais, sa s parce ki a trop de boards ke le monde veulent je post :'(

Nox jveut rejouer contre toi, setait drole meme si jetait aucun challenge. Pis chet bouge ton cul a mtl pour kon puisse samuser.

De quoi tu parles ! :mad: Si y'avait pas de challenge , c'était surement pas de ton côté >_> J'veux rejouer contre ton y.link ... Anyway , talk to me on MSN peeps !
 

Wak

BRoomer
BRoomer
Joined
Aug 19, 2005
Messages
3,165
Location
Somewhere people speak french
dsl kirt man je viendrai pas au tournoi de chester, le 29 décembre (et jle dis a tout le monde tant qu'à y etre) vu que je run out of cash encore plusse que jle pensais. jsors plus de chez nous avant d'avoir trouvé une job ou kkch dans le style...
 

SC5

Smash Rookie
Joined
Dec 14, 2005
Messages
3
Location
montreal ndg
Mystic Viper told me about these forums. I used to play a lot of smash, and I thought I was good but I stopped a little after sony and some other guys beat me at a tournament in laval a few years back, I did ok but obviously can't stand up to those guys. But I'm down to start playing again soon.
 

SC5

Smash Rookie
Joined
Dec 14, 2005
Messages
3
Location
montreal ndg
I'll see if I can come, thanks.

but I'm real rusty now, definitively not tournament level, unless I play like mad until then ;) so if anyone wants to meet up for a little warm up before the tournament, I'm in NDG and stuff.
 

Mystic Viper

Smash Ace
Joined
Dec 12, 2003
Messages
603
Location
Montreal
yo, ya trop de monde qui cherche des team mate qui en n'ont pas. Faudrait que vous vous arranger pour faire des teams et des crew pour avoir plus de competition rendu au tournoi. Organsier vous des rencontre et des truc du genre pour vous rencontrer. Ca va aider a vous familiriser avec les autre et p-e vous trouver un bon partenaire.

-My two cents.
 

chesterr01

BRoomer
BRoomer
Joined
Mar 6, 2002
Messages
2,732
Location
Montréal, Québec, Canada
Excellent post Mystic. And if you do take the time to practice crews and teams, you will realize how much fun and strategic it is.

What I like is that you can think of how to defeat the other crews/teams just like a war.. strategy... dude >_>. And it pushes people to play more characters and be more diverse too.
 

Chimeiookami

Smash Cadet
Joined
Nov 17, 2005
Messages
31
Location
Montreal
Well, I got an idea. Le tournoi est a midi, so le monde qui cherche des partner arriver donc à 11h, et on se matcheras toute comme des grands...
 

ThatGuy

Smash Master
Joined
Jul 26, 2005
Messages
3,089
Location
Laval-Ouest, Quebec, Canada
Okay guys, I know this is short notice, but I'm not getting enough response (I need like 6-7 people), so I'm going to post it here.

I'm having a little smashfest of twelve people tomorrow, from 11 am to 10:30 pm at my place. I have about 7 people coming, but I'm hoping I can get twelve. It's first come first serve style, but I can't answer any questions, so I'm going to ask that you e-mail or preferrably IM Mystic Viper, Nox, Kami, or Hero of Nobody and ask them to forward you a copy of the information for the smashfest if you are interested. If they don't know that they have the information, then tell them to check their e-mails :p

This can be a good time to organize teams or crews with someone if you haven't done so yet.

I want 12 to be the max number of people coming, but I can hold out for maybe 13-14 people. After that, there will be little to no room left to maneuver around my place. So I hope to get some response.
 

Mystic Viper

Smash Ace
Joined
Dec 12, 2003
Messages
603
Location
Montreal
Aujourdhui, avec laide de money matches, je me suis fait 5 cent de profit nette! w00t! Je vais p-e finalement pouvoir aller a ma prochaine sessiosn decole a cette rythme la... :)

...
...
...
...
*cries*
 

Mystic Viper

Smash Ace
Joined
Dec 12, 2003
Messages
603
Location
Montreal
Double poster n'est pas un problem quand ca fait plusieurs jour ou que ca soit un tel changement de sujet.

So yeah, par luck Max?! T le looser qui dit quon ferait un low tier fight et tu mas donner le choix entre les deux. Jpense que t qu'un mauvais perdant. Pis anyway, tu avait reganger mon dix cent la match davant soooo....

Oh pis Eleft est un gars sympa, apres qu'il ai gagner le jeux de Athan dans un bet, il ne lui a pas pris finalement. Moi par contre, je lui aurais pris pour lui aprendre de pas etre overconfident. :laugh:

EDIT: Chet, i accept your challenge.
 

Mystic Viper

Smash Ace
Joined
Dec 12, 2003
Messages
603
Location
Montreal
Tu parle de la mienne la non? Yeah Nox, jsuis partant a moin que quelqun dautre moffre de quoi...mais sachant que c noel, y vas pas avoir grand persone qui va vouloir faire de quoi...Bah! Je hai Noel. Humbug.
 
Top Bottom