• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Montreal Thread - You better comming!!!1

what do we do now?

  • Play Brawl.

    Votes: 127 41.4%
  • Play Melee.

    Votes: 167 54.4%
  • Steal Airman from the Toronto guys, think about it later.

    Votes: 42 13.7%
  • http://www.youtube.com/watch?v=hUVdA9ABzpg

    Votes: 19 6.2%

  • Total voters
    307

Daisy-Fan

Smash Journeyman
Joined
May 26, 2007
Messages
379
Location
Qc,Montréal,Verdun,Canada
Dudes i dont know whats ur problem guys.....daisy is really ezy to follow on what he writes, he may not be the best litterature writer, but at least his ideas are coherent. Il take on any day a text which ideas are fluently explained than a gramatticaly correct one with no content in it or no revelance.
Either you guys are R-tard or im a genius....or u just dont want to take your time to read it right.


Daisy je sais pas si ta pu lire ca vu ke c en anglais mais en gros je dit que une idee coherente>un texte gramaticalement corect.
Merci! Sword et oui j'ai pu lire.
Oh snaps, moi jaimerais bien jouer a ping-pong + Badminton, j'ai une table de ping-pong chez moi... quand je vas hoster comme dans une semaine, on pourra jouer au ping-pong =P.
I can join whit you Kage? I like Ping-pong but am no very not good hehe =pp
But am very good on the Badminton. I can challenge you! ^^

Dsl si j'ai faite des faut avez mon anglais.
 

BigRick

Smash Master
Joined
Apr 9, 2006
Messages
3,156
Location
Montreal, Canada AKA Real City brrrrrrrrapp!
Thx le monde, en fait jsuis pas mal correct c juste ke jdois rester allongé almost all day long... haha jécoute bcp danime en ce moment

lol quand ma aller jouer avec thatguy et jarc tu viendras avec eux et si tu sais comment renvoyé un volant ma te faire courir longtemps you'll see
aiight jserais down pour un peu de bad, depuis kil y a dla location de raquettes ou bien qqun ki peut m'en checker une

Ses idées sont rarement cohérentes par contre, alors votre argument a faible poids.
MOD HAMMERED!!!
 

Micky Mouse

Smash Rookie
Joined
Jun 4, 2005
Messages
0
I everybody, i didn't play smah for a long time but these day i got i trip of playing ssbm. so if anybody that knows me are not is interested, i'd love to play soon. so post me or give me invitation ta play witn you !
 

Divinokage

Smash Legend
Joined
Aug 6, 2006
Messages
16,250
Location
Montreal, Quebec
Excellent Fest, Ralph, I had a great time, having a dep on top of basement is leet stuff. And also, running from the 20 was a lot longer than expected lol.

Edit : Vwins des MM au badminton?? lol.. j'ai attendu parler que tu jouais competitivement avant, est ce que c'est vrai? Pi aussi, j'aimerais ca jouer pour le fun pi apres, si je peux keep up, I guess I can MM.. lol.
 

cF=)

Smash Lord
Joined
Aug 22, 2005
Messages
1,909
Ma job c'est la plus laaaaame. En 3 jours, j'ai eu le temps de lire 3 livres de 250 pages. S'il-vous-plait, faite moi sortir de cet enfeeer !!

Oh en passant, ma boss me demande de faire un peu de pub parce que ya un gars qui quitte son poste pour aller poser du gazon synthétique en Virginie, alors si quelqu'un est interessé, voici la description de l'emploi:

~30h semaine, 9$/h, de 10@4, du lundi au vendredi.
Les tâches consistent à être sur le terrain et à faire règner l'ordre, à ouvrir et fermer la caisse de la billeterie, à accomplir menus travaux qui peuvent aider les autres employés, etc.

Je l'annonce ici parce que je sais que plusieurs personnes se cherchent encore une job à ce temps-ci de l'année (JARC !!) et ca serais plaisant de remplacer l'autre gars le plus tôt possible : )
 

Vwins

Smash Ace
Joined
Oct 16, 2005
Messages
988
Location
Montreal, Québec, Canada
Excellent Fest, Ralph, I had a great time, having a dep on top of basement is leet stuff. And also, running from the 20 was a lot longer than expected lol.

Edit : Vwins des MM au badminton?? lol.. j'ai attendu parler que tu jouais competitivement avant, est ce que c'est vrai? Pi aussi, j'aimerais ca jouer pour le fun pi apres, si je peux keep up, I guess I can MM.. lol.
woot un MM au badminton!! c'est pas vrai que jai joué en compétition c'est qui qui ta dit ca ;)
 

Divinokage

Smash Legend
Joined
Aug 6, 2006
Messages
16,250
Location
Montreal, Quebec
Je me rappelle pas exactement lol.. umm.. en tout cas.. on va voir pour le MM. Je n'etais pas tres bon au badminton avant. So, je vais mettons MM si j'ai au moins une chance de te battre. No sandbagging =D
 

Suprememan20

Smash Rookie
Joined
Feb 26, 2007
Messages
23
Location
Montreal, Quebec
Ok can anyone here make banners for crews?
And RaIph hope u host another fest during summer cause f.uck that was an amazing fest and funny as.s night ill definetly come to ur next fest if u hold another
 

Divinokage

Smash Legend
Joined
Aug 6, 2006
Messages
16,250
Location
Montreal, Quebec
A lot of people should come to the bi-weekly, I've heard that a lot of people should come there =). And also, Cemo, learn to warrior =P.. here comes a lesson :

You must adapt into every situation possible! AKA sleeping on boxes lol.
 

Suprememan20

Smash Rookie
Joined
Feb 26, 2007
Messages
23
Location
Montreal, Quebec
So yea who is going to the bi-weekly? I know i am:D, And yea who can make banners? Also im switching my nickname to Tank for some reasons and also cause i feel like it so on this board my new nick is gunna be Tank20 since someone alrdy stole Tank Grrrr lol well yea byebye for now that its.
 
Top Bottom