• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ESA2 Dutch thread

Status
Not open for further replies.

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik had niks gelezen over formulieren, en ik heb me daar toch wat doorgelezen.

Tja ik vul het in maar het had van mij wel eerder gemogen :p ik bedoelik ben nog geen achtien stel dat mijn trollen al op vakantie waren ofzo .....
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het is waar dat het wat eerder had gekund. Aan de andere kant weet je ook dat het vrij redelijke mensen zijn en dat het hoe dan ook wel goed was gekomen, je bent ingeschreven en hebt betaald immers.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
ok coen ofzo print es zo'n ding voor me uit? mn printer doet t niet :p
dan vul ik het in de auto wel in

linkje: wat zou het uitmaken als je ouders er niet waren? hebben ze in frankrijk iets om de handtekeningen mee te vergelijken? vastniet ^^
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
hey,

het spijt me heel erg maar ik heb het opeens echt ongelofelijk kanker tyfes druk.
Ik kan dus niet mee gaan.

tot zo ver het wellicht laatste grootte melee toernooi...

:(

sorry...
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
hey,

het spijt me heel erg maar ik heb het opeens echt ongelofelijk kanker tyfes druk.
Ik kan dus niet mee gaan.

tot zo ver het wellicht laatste grootte melee toernooi...

:(

sorry...
-_- Daar gaat m'n teampartner

Naja, ik zoek nog een teampartner dus, en ik ga volgens deze regel: de beste speler die ik kan vinden team ik mee, boeit me niet of het een nederlander of buitenlander is

Edit: ik team met jeffz0r, altijd beter dan totaal random
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Jammer Jip ;_; JP ^___^

Shadow, als je dit nog ziet, hoe laat op vrijdag op Etten leur station?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
jaja arme savior wou zoooo graag maar is blut omdat ie naar pinkpop gaat.. DUS JP GAAT MEE!!!
één ding, als ik heel de rit moet aanhoren hoe je me zooi aan wilt smeren, zet ik je dr uit:laugh:

ja vrijdag dus? ok heb gevraagt aan mn moeder met eten enzo. ze keek me wel ff aan van "gsus, komen die allemaal hierheen?"
maar dat zal wel goed zijn ^^
ehm... hoe laat is de laatste persoon klaar?
6 uur of vroeger.. k ben toch die dag vrij :p
dan lekker eten, smashen EN BRAWL SPELEN!!!!!! (moet exa het natuurlijk wel meenemen:bigthumbu)
en dan 's nachts karre.
Coen, weet Slhoka al dat ie rond 4 uur wakker moet blijven voor ons? :embarrass
is btw een schatting. zoiets was vorige keer toch ook?
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Shadow.. ik heb geen ideeee waar je woont ;o Hoe ik bij je huis kom etc.
Aangezien ik echt last moment mee ga.. Heeft iemand een lijstje voor me met benodigde must have stuff?

Klein vragenlijstje:
-Wat zijn de kosten zo ongeveer? Als inschrijfkosten voor het toernooi, vervoerskosten benzine etc.
-Hoe zit het met housing?? >_<
-Wat is de precieze weekschema? Vertrektijd,reistijd,aankomsttijd, toernooitijden en de terugreis.
-Ik las ergens dat ik me van te voren moest aanmelden ergens? Waar en hoe?:(
- Shadow heb je ook van die knappe zusjes? :") (just kidding xp)
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
wie heeft nog n teammate nodig? :p







neeee down a ;____--_--_--_____-__;

ik neem aan dat jip zich al heeft aangemeld, ik zou even een PM naar JD sturen of m op msn aanspreken of hij Jip kan veranderen in JP.

shadow, ik heb college tot 3 dan (**** mn 2e college) en dan kom ik vanaf daar wel gelijk door, tenzij je moeder echt problemen heeft met het eten dan kom ik wel later dan eet ik op CS :p
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
dus, JP kom naar etten-leur station tegelijk met de rest. dan hoe ik maar 1x van thuis naar het station te rijden en terug.
eten is gewoon bij mij thuis:lick:

je wat zijn eigelijk de entree kosten voor epita enzo? :laugh:

coen, bf, jp en exa, jullie moeten gewoon met elkaar afspreken hoelaat jullie komen dus :p
en dan aan mij doorgeven. als ik niets hoor van een gezamelijke tijd, sta ik om 6 uur op het station ;)

EDIT
k heb nog geen team-partner geloof ik. of ik had een tijd geleden met exa afgesproken? :p
maar wil sowieso teamen met iemand uit de auto :bigthumbu
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ik vind het nog steeds goed als wij gaan teamen shadow ^^

ben een tijdje afwezig geweest van de boards... bedolven in schoolwerk/stage/werk/poker etc :p was weer veel te druk.

Ik zal bf ff bellen voor een tijd en jp... coen zn nr heb ik niet :/ maar ik vraag wel ff aan BF of of jp om hem te bellen
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
shadow: de entree kosten zijn €40 voor zover ik weet (2dagen entree+housing/eten)

de tijd waarop ik aankom: sja... het is het makkelijkst als ik vanuit school kom, dan kom ik 17:30 aan.

Maar zelf kom ik liever wat later, dat ik eerst gewoon naar huis ga en nog ff thuis wat eet enzo.... dus ik kom liever pas zo rond half 9/9 uur als dat kan
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
ik heb ook al n PM naar shihoka (of whatever) gestuurd om te zeggen dat JP jips plaats inneemt, dat hij zn tickets al geboekt heeft en al housing geregeld heeft. dus beter regelen ze plek O_o
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Toevallig krijg ik net antwoord. Mijn PM en Shloka's antwoord.

Re: IMPORTANT! about UchihaJP
Quote:
Originally Posted by bornfidelity.com
Hey Shihoka ^^

about what you posted, that Uchiha wasn't able to come anymore; there must be some misunderstanding. He's going instead of Jip/Down A, who had filled in all forms and registered and everything, JP will just be taking his place. He has already booked, too; he'll be travelling and housed instead of Down A as well.
OK, no problem.
JP is hier en heeft me een maaltijd belooft. ^^
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
haha te gooooed

...kom er net achter dat ik volgens de officiele results 49e was in de tweede pools dus 4e in mn pool, en dat de gast die 5e was door is gegaan naar de brackets. kutprogramma :p
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
te goed die foto's :bigthumbu
dit was echt een van de beste toernooien waar ik ben geweest. en dat ligt niet aan het toernooi zelf, maar alles eromheen dat we er omheen hebben gedaan.
chille met bf in parijs en de stripclub, de auto-trip, afterparty bij mij thuis, voor het eerst brawl gespeelt en daarin rapen, onze eige kamer bij epita hebben, de housing bij slhoka met z'n focking lekkere chocoladecake en weet ik het allemaal.

gaste, bedankt! :ness:





 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom