• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutchies going to RoS4

Status
Not open for further replies.

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Okay, update about who's gonna travel with us.

1. Raikacchi (since its his car, duh!)
2. Me (since it was my bloody idea to go in the first place.)
3. Down A (since he was the first to ask about the free spot.)

4. NOBODY, WE HAVE ONE SPOT LEFT!!!!! ZOMGH!!!! O.O!.. now you all can fight over who wants it, again its first comes first dibs.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
jaj :D

Only 3 people on the list that aren't confirmed, Exalador, Zgetto and Adam.

Still interested in going by car? (maybe that utto can travel with you to make 4 people so the car is full?)
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
aangezien we in alle waarschijnlijkheid te veel mensen hebben om allemaal mee te doen met Regionals, hoe word er bepaald wie er mogen meedoen? Worden daar een soort van matches voor gehouden om te zien we de beste keuzes zijn om mee te mogen doen?

Als iemand dat zou kunnen beantwoorden dan graag.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Nee dat gaat zo, je zoekt 2 stevig hangende buizen ongeveer 2,20 meter boven de grond, dan gaan jullie er net zolang aan hangen totdat er het aantal mensen over is dat mee mag doen. Of jullie zoeken allemaal een rolstoel, en een soortgelijke procedure(een wheelie maken en in evenwicht blijven)
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Ik kan makkelijk lang aan een buis hangen X3. Maargoed als je met een beter idee komt is dat ook goed want anders zul je net zien dat de beste smashers van NL allemaal als eerste eraf vallen, als ze aan een buis moeten hangen en het nog maar de vraag is of ze het uberhaupt wel doen. X3
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
zover ik begrepen heb zijn er 2 afgevaardigde teamleiders vanuit nederland.

Ivo en amsah.
zij bepalen als het goed is wie er in de crew zitten.

misschien dat ze wel bepalen dat er nog matches gespeeld moeten worden bij twijfel maar verder hebben ze volgens mij alleen zeggenschap hierover
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ja, ik had al dagen geleden beloofd dat de 4e plek in de 2e auto voor jou zou zijn. Als die 2e auto er komt.....
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Zijn de precieze regels en stages al bekend?


Voor zover ik weet heeft Helios de regels nog niet helemaal bepaald, aangezien er nog wat dingen zijn die nog overwogen moeten worden.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Beste Utto, de kans is groot dat ik niet mee kan.
Volgens mij heb ik tentamens precies op die dagen @_@.

Ik wil hier geen valse beloftes maken, maar hou er alvast rekening mee dat de kans groot is dat jij naar Ros4 gaat.

en besides jij ownt.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Utto, de vraag is nog maar of er op tijd een 2e auto geregeld wordt. Wat de kosten zijn ligt eraan op welke manier er een auto wordt gevonden. Als Exa van plan is er een te huren, liggen de kosten hoger bijv.

Van mij berekeningen though, kun je rekenen op ongeveer 70-75 euro benzinegeld per persoon.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ok ik kan de auto dus krijgen en ik kan gaan :D heb geen tentames die dagen. De kosten: als we met zn 4en in de auto zitten (daar ga ik vanuit... of we moeten er 5 van maken, maar dan zitten er 3 mensen (degene achterin) 10 uur lang niet al te ruim... niet echt chill lijkt me...

dus met 4 personen: benzine: ongeveer 30 euro de man per rit (30 heen 30 terug) dus ongeveer 60 totaal, daarnaast: mn pa zit een beetje te zeuren dat er meer bij komt kijken dan alleen benzine, namelijk ook slijtage aan auto/banden, aangezien het meer dan 2000 kilometer is wat we afleggen... hij vraagt in principe 100 euro (25 euro de man.. dus ook van mij...) ik vind het niet al te onredelijk... want door deze rit gaan de kosten van de volgende onderhouds beurt zeker wel wat omhoog...

dus ik denk dat het zon 85 euro de man gaat kosten totaal... ik verwacht niet dat het boven de 100 euro de man gaat komen...

waar gaan we de auto daar eigenlijk laten 4 dagen lang? gewoon buiten? lol
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Hehe Zgetto, begin jij maar alvast weer met het verkopen van je duizenden games ;p

Anyway, te cool dat jullie ook meegaan ^^ Ga jij ook, Utto?

Exa: ik moet je alweer zo snel mogelijk spreken over alle details etc. Wij zijn namelijk van plan naar het pretpark Liseberg te gaan, maar dan vertrekken we al op de 29ste. Als jullie ook meegaan is er dus voor jullie ook housing nodig en dat regel ik dan wel, maar dan moet ik dus eerst zeker weten of jullie ook mee gaan.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Hehe Zgetto, begin jij maar alvast weer met het verkopen van je duizenden games ;p

Anyway, te cool dat jullie ook meegaan ^^ Ga jij ook, Utto?

Exa: ik moet je alweer zo snel mogelijk spreken over alle details etc. Wij zijn namelijk van plan naar het pretpark Liseberg te gaan, maar dan vertrekken we al op de 29ste. Als jullie ook meegaan is er dus voor jullie ook housing nodig en dat regel ik dan wel, maar dan moet ik dus eerst zeker weten of jullie ook mee gaan.
Ik wil wel ja als Uchiha niet gaat. Vind de kosten ook wel meevallen, rijden is zo slecht nog niet tenzij het erg warm is zoals nu. Bovendien heb ik vliegangst, dus voor mij is het ideaal. Misschien dat Exalador nog een beetje kan onderhandelen met zijn vader om wat van de prijs af te halen, alle kleine beetjes tellen immers. Is een onderhoudsbeurt echt zo duur dat het honderd euro kost (ik heb geen verstand van auto's)?

Anyway, Coen, waar heb je housing? Ik wil ook wel eerder weg zodat ik mee kan naar het pretpark en al die ****. Ik weet dat het merendeel van de Nederlanders door Helios gehoused wordt, dus het zou wel cool zijn om bij hun te zitten. Maar goed, als Exalador dan niet kan, gaat dat sowieso over.

Maar eerst even afwachten of Uchiha nog wil.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Heb nog geen housing Utto. In de RoS4 thread wordt massaal om housing gevraagd, maar ik was wel de eerste die het vroeg. Zou tof zijn als jullie ook meegaan naar dat pretpark.

Oh trouwens, het zou mooi zijn als we de Dutch Regional Crew als samengesteld hebben voordat we naar Zweden gaan. Enkele redenen hiertoe zijn dat het ten eerste best wel lullig en gaar is om pas in Zweden te horen dat je opeens niet mee kan doen.

Er zijn nu 12 dutchies die goed genoeg zijn voor de crew (naar men's mening):

Amsah, Faab, Choco, Utto, Rens, Ivo, Reffie, Coen, Down A, Adam, Zgetto, Ryuker.

Nu kunnen er natuurlijk maar 10 meedoen in de Regionals, zoals iedereen weet. Er moeten dus keuzes gemaakt worden (geen vriendjespolitiek AHEM).

Voordat we wisten dat Utto meeging, heb ik al aan veel van de mensen uit het lijstje gevraagd hoe we gaan bepalen wie er in de Dutch crew komt en wie er dan weg zou moeten (toen waren het er nog 11). Nu Utto erbij is gaan er 2 mensen weg, die niet Utto hete, want hij is te makkelijk goed genoeg. Er zijn 2 zo eerlijk mogelijke oplossingen:

- Baseren op de Power Ranking. Die is er natuurlijk niet voor niets, en geeft een overall beeld van de spelers. Dit is vanzelfsprekend de meest logsiche oplossing.
- Mochten de Captains (Amsah en Ivo) niet op de rankings willen baseren om een of andere reden, dan is er de mogelijkheid tot stemmen. Ik heb al rondgevraagd wie welke mensen zouden wegstemmen aan het merendeel van de lijst. Ik zal niet blootgeven op welke mensen er is gestemd, dat zou lullig zijn. Maar we beginnen nu natuurlijk helemaal opnieuw, als we gaan stemmen.

Waarom niet de Dutch crew samenstellen op basis van het singles Resultaat van RoX4?

Heel simpel, je kan niet een nauwkeurige schatting maken van hoe goed mensen zijn tijdens 1 toernooi. Je kan niet op zulke korte termijn rekening houden met kutpoules/bracket etc. en zo worden er dus wellicht mensen onterecht genaaid. Op korte termijn? Ja, op korte termijn. REGIONALS BEGINT NAMELIJK MIDDENIN SINGLES, wat deze optie al helemaal onmogelijk maakt.

Dutchies die meegaan, ik vraag uw mening. (Dus niet aan dutchies die niet meegaan)

Ik vind zelf afleiden van de Power Rankings wel een aardige oplossing, al vind ik stemmen ook wel mooi.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom