Roy Were-ForUniMare
Smash Journeyman
Yeah sorry buds, but as I said, I still need to hear from Tja if he will still be coming or not, if not then you will be also able to join the ride. Though no promises about that.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
te goed ^^Ziet er naar uit dat ik een auto heb... laat zeggen dat het 90% zeker is... van wat ik weet rijden zgetto en adam sowieso met mij mee (als ik de auto heb)
Ik wil misschien nog wel mee als de kosten niet te belachelijk hoog zijn, maar ik geef JP sowieso voorrang.Ok, goed
Misschien dat utto nog mee wil in die auto? En anders weet ik niet wie jullie 4de persoon wordt. (savior?)
True.en besides jij ownt.
Ik wil wel ja als Uchiha niet gaat. Vind de kosten ook wel meevallen, rijden is zo slecht nog niet tenzij het erg warm is zoals nu. Bovendien heb ik vliegangst, dus voor mij is het ideaal. Misschien dat Exalador nog een beetje kan onderhandelen met zijn vader om wat van de prijs af te halen, alle kleine beetjes tellen immers. Is een onderhoudsbeurt echt zo duur dat het honderd euro kost (ik heb geen verstand van auto's)?Hehe Zgetto, begin jij maar alvast weer met het verkopen van je duizenden games ;p
Anyway, te cool dat jullie ook meegaan ^^ Ga jij ook, Utto?
Exa: ik moet je alweer zo snel mogelijk spreken over alle details etc. Wij zijn namelijk van plan naar het pretpark Liseberg te gaan, maar dan vertrekken we al op de 29ste. Als jullie ook meegaan is er dus voor jullie ook housing nodig en dat regel ik dan wel, maar dan moet ik dus eerst zeker weten of jullie ook mee gaan.