• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgian Brawl thread

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
in ieder geval welkom

En iemand zin om volgend jaar een groot toernooi te organiseren (melee+ brawl)
Reden: http://www.smashboards.com/showthread.php?t=202722

Btw is't niet beter als we de Belgische tourney rules 5-stock 12min doen, als er ooit een toernooi komt is het anders gedaan binnen een uur.

Melee: 3 votes

Brawl: 2 votes
(I'm still undecided, played melee today and it seems like I'm gonna have to start all over again)

EDIT: wrong Link, I meant to Link to an article about nintendo teaching brawl (go to the nintendo of europe site)
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
in ieder geval welkom

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=oECew6wDH98 discuss

En iemand zin om volgend jaar een groot toernooi te organiseren (melee+ brawl)
Reden: http://www.smashboards.com/showthread.php?t=202722

Btw is't niet beter als we de Belgische tourney rules 5-stock 12min doen, als er ooit een toernooi komt is het anders gedaan binnen een uur.

Melee: 3 votes

Brawl: 2 votes
(I'm still undecided, played melee today and it seems like I'm gonna have to start all over again)
*necessary bump*
schrijf a.u.b. belangrijke posts in 't engels zodat iedereen u begrijpt ;)
 

Pitariolink

Smash Apprentice
Joined
Apr 11, 2008
Messages
118
Location
Belgium, Antwerp
If there will be a tourney, then i would really go for brawl, mayby cause i have never played melee before.

+ tis hier ineens zo stil geworden ? anders was da zo per dag wel 5 posts
 

Pitariolink

Smash Apprentice
Joined
Apr 11, 2008
Messages
118
Location
Belgium, Antwerp
ynnek, wtf deede gij met jigly, ik wist ni eens dat die zo'n kractige move had, ik dacht dat da zelfs geen nut had, en kwist ni wa'k er tegen kost doen. xD
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
ynnek, wtf deede gij met jigly, ik wist ni eens dat die zo'n kractige move had, ik dacht dat da zelfs geen nut had, en kwist ni wa'k er tegen kost doen. xD
xD ik vond da zo grappig da ik i 3 keer auto cancelled drill-> restte xDDDDDDD
en ja, als je melee nog nooit gespeeld hebt moet je toch zeker beginne(veel leuker) beter laat dan nooit(telt niet voor brawl)
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
Iig ben ik er vandaag achter gekomen da'k te slecht ben in melee, en in brawl nog een kans maak (zolang Gommaar niet mijn doubles partner is:mad: verpest die 't door er al aan te zijn terwijl we allemaal nog 3 stocks hebben) heb uiteindelijk luigi, rob en link vertegenwoordigd

Luigi altijd in singles, behalve in de laatste match: Link

In doubles rob 2x en luigi 2x

bump for justice
 

Keyy

Smash Apprentice
Joined
May 18, 2008
Messages
120
Location
Belgium
Hey, **** ge in de OP achter mijn naam de brawl-code verwijderen en er melee ofzo zetten? Ik heb al een paar maanden geen wii meer.

ynnek, speelt ge al lang melee?
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Hey, **** ge in de OP achter mijn naam de brawl-code verwijderen en er melee ofzo zetten? Ik heb al een paar maanden geen wii meer.

ynnek, speelt ge al lang melee?
melee speel ik sinds 2002 maar toen was ik maar 8 jaar ofzo me items op enzo :p me AT's speel ik vn 2005 en ik was goe van 2007 lol(wa ge goe **** noeme, ni pro mr ge weet wel wa ik bedoel :p) enneeuh... http://www.youtube.com/watch?v=MqVYa--JEg4 :chuckle::chuckle::chuckle::lick:
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Ik raad je af om tegen CPU's te spelen, je leert je dingen aan en je krijgt gewoontes die op CPU's werken maar niet op echte mensen. Dit bevordert je spel niet echt. :laugh:
 

wisl

Smash Journeyman
Joined
Nov 25, 2008
Messages
283
Location
Leuven, Belgium
Is een combo video versus cpu's niet nogal... zinloos?


Klink, nieuwe klus: 'keyy' vervangen door 'wisl'.
Ik ben over heel het internet mijn login dezelfde aan het maken, ik kon er niet meer aan uit.
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
je brawl code moet toch weg blijven hé? (btw is 't een andere acc of gewoon een naamverandering?

btw, heb je ook een e-mailadres da'k erbij mag zetten?
EDIT: ga jij belgië/ vlaanderen vertegenwoordigen bij die european smash boards gedoe?
of laten we't gewoon aan andere mensen over?
 

wisl

Smash Journeyman
Joined
Nov 25, 2008
Messages
283
Location
Leuven, Belgium
Enkel naam vervangen. ('tis een nieuwe account)

Verder heeft het weinig zin om België te vertegenwoordigen. Die bijeenkomst gaat over betere communicatie tussen de verschillende europese forums. België heeft enkel deze topic, met slechts een paar man actief...
Ik ben ook nog maar net bij de community, dus ik heb niet veel recht van spreken. Maar ik ga wel gewoon meeluisteren, denk ik.
 

wisl

Smash Journeyman
Joined
Nov 25, 2008
Messages
283
Location
Leuven, Belgium
Het ging dus inderdaad vooral over hoe er beter gecommuniceerd moet worden tussen de verschillende forums. Niet zo belangrijk voor België.
Verder ook nog over dat er momenteel te weinig activiteit is in Europa.


Edit:
ohja, misschien wil jij de Belgische contactpersoon zijn voor deze thread (http://www.smashboards.com/showthread.php?t=208432), klink?

Edit2:
Ik was net aan het kijken naar die venue link van jouw in de eerste post, klink. Dat zijn allemaal heel chique/dure zalen, niet echt geschikt voor toernooien, denk ik.
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
tja, heb 't zelf nog niet echt verkend, maar natuurlijk kan je ook in hoge scholen/ openbare centra/ ... vragen of ze een zaal verhuren en zolang er weinig belgen zijn is een zolder ook goed, desnoods houd je het in een (vroegere) stal, als je dit laatste van plan zou zijn, wij hebben er nog wel ^^, alleen moeten er dan nog welfsels gelegd worden

Edit, zouden wij de power ranking discussie niet gewoon hier houden?

(als 't over brawl gaat en op toernooien gebaseerd is weet ik wel wie eerst staat ^^)
en tweedes ook

kzou banana_dragon willen nomineren, (aka MaDNeXX), maar hij is niet zo actief meer, heb er niets meer van gehoord sinds oktober (hij had eens bijna een toernooi georganiseerd op de hoge rielen)

kent er iemand iets van web design (kweet dat MaDNeXX er wat van kent) hoewel we niet echt een site nodig hebben en Jarri heeft ExcessiveForce opgericht, maar die is ook niet meer actief

Hmm, blijkbaar ben jij lid van SmashNL

Edit zoveel: je kan natuurlijk ook altijd vragen of je parochiecenter een zaal wil verhuren en sommige cafés hebben ook feestzalen achterin. (in Rijkevorsel heeft een frituur zelfs een feestzaal) iig perfecte locatie dan ^^
http://www.denbakker.be/
btw, toen ik daar kwam zag't er niet zo chique uit
klik op feesten vervolgens vergaderingen O_o wat lees ik daar?
en bij banketten: 160 euro voor 8u dus 320 euro voor 16u (met dranktapper!) tot 180 personen!!!!!!!!

mss moet ik ook eens checken bij mijn school (die verhuren hun zaal ook, alleen is er geen site ofzo van)
en op 't einde vd straat is een snackbar (denk pizza hut ofzo) en over de kerk is een frituur
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Klink..... Een power ranking maken op dit moment is onlogisch en ik ga dit heel erg bot zeggen maar er is te weinig skill in belgie om ook echt een power ranking te maken.
Een reden hiervoor is omdat de nl community meer heeft gehad dan jullie er al veel goeie spelers zijn en zelfs wij nog geen power ranking hebben alhoewel we hierover aan het discusieren zijn we hebben ze nog niet ga niet een fout maken door een power ranking op te stellen ik ben van mening dat er nog niet uitzonderlijke spelers zijn in belgie voor de rest alles goed met jou?
Wanneer gaan we een keer smashen met ze allen stelletje belgen jullie kunnen er niks van :p

Shoutout to Jarri of course hoe gaat het met jou we spreken veelste weinig man =)

Gaki
 

wisl

Smash Journeyman
Joined
Nov 25, 2008
Messages
283
Location
Leuven, Belgium
met die opmerking over die zaal-website bedoelde ik alleen maar dat die website niet deugt voor smashtoernooien. meer niet.

een belgische website/power ranking is niet zo'n goed idee. hoeveel smashers zijn er hier? bitter weinig. deze thread is zelfs half dood, laat staan dat we een website kunnen levend houden.

we mogen blij zijn dat NL wel actief is.
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
Is een combo video versus cpu's niet nogal... zinloos?


Klink, nieuwe klus: 'keyy' vervangen door 'wisl'.
Ik ben over heel het internet mijn login dezelfde aan het maken, ik kon er niet meer aan uit.
nja weet ik maar een amerikaan wou mij zien spele :p
en sorry vr late reactie maar nu ik geen berichte nimeer krijg als er een nieuwe post is kom ik niet zo vaakl meer =(
en kevin, je ziet alles VEELS te groot. geef het is wa tijd, begin met kleine smashfests niet direct toernooien en rankings

en bij NL aansluite heeft geen zin...denke jullie echt da er iemand vn ons in ga gerake? xD

wat kevin zei dus :p
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
BTW goed nieuws, er is zojuist een stal vrijgekomen, zal nu mijn pa proberen te overtuigen om er eens een (klein) toernooi te mogen houden.

spijtig genoeg wonen we nogal afgelegen, maar Kenny zijn pa zit er niets mee in om een half uur te rijden :p

kleine smashfests hebben we al gehouden (toch minstens 1 :p, 'twas zelfs internationaal)
 

Klink

Smash Journeyman
Joined
Oct 30, 2007
Messages
344
Location
Belgium,Antwerp,Sint-Lenaarts(Brecht that is)
OK, als we er dan een toernooi zouden houden, wil ik eerst weten wie er allemaal zou komen, denk eraan het is in een stal te doen en ik weet niet of we die goed kunnen verwarmen.
ten tweede: het is niet zover van een bushalte, maar je zal wss in A'pen aankomen met de trein, dan de lijn bus 600/605/620 't is wel een eind rijden en afstappen aan de grensstraat (Rijkevorsel/St-Lenaarts) vraag maar aan de buschauffeur waar je dan af moet stappen
ten derde: er zijn geen eetgelegenheden in de directe omgeving (je zou dan 10 min met de bus moeten) dus mss moet je dan je eigen eten meenemen.
Het zal wss een brawl toernooi zijn, aangezien ik meer mensen persoonlijk ken met brawl.

dus geïnteresseerden?
Het zal cker niet voor nieuwjaar plaats vinden

edit: er staat al 5 jaar geen vee meer in dus 't stinkt niet =p
 

ynnek123

Smash Ace
Joined
Dec 16, 2006
Messages
781
Location
Belgium, Antwerp
BTW goed nieuws, er is zojuist een stal vrijgekomen, zal nu mijn pa proberen te overtuigen om er eens een (klein) toernooi te mogen houden.

spijtig genoeg wonen we nogal afgelegen, maar Kenny zijn pa zit er niets mee in om een half uur te rijden :p

kleine smashfests hebben we al gehouden (toch minstens 1 :p, 'twas zelfs internationaal)
lol dezelfde plaats ofwa? hangt er vanaf dat je me op tijd verwittigd en goede uren afspreekt :p

en dat noem ik geen smash fest hoor, ik bedoel....



BRAWL???????

5 NOOBS VS 1 GOEIE?????

lol
 
Top Bottom