• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM1:2- 3 Maart - Goedkope cola voor iedereen!!

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
eehmmm not really but lets just go with the moment and well see whatever
its so lame on msn that its forcing me to be active here lol
and my main is a dead give away LOL
 

Bras

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2006
Messages
14
Yow, ik wilde mijn aanwezigheid op dit toernooi even afzeggen. Kheb een te druk weekend om nog te komen. Weet niet of Timmy het al gezegd had, maar hij kan ook niet gezien z'n gezondheid.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Sure thing Zgetto =)
^_^

what about my fox/falco vs whatever you want, peach maybe?(1 euro best of 3?)
and one my fox/falco(probably fox) against your fox?(also 1 euro best of 3?)
and also all on FD or just random and loser picks?(i prefer the first =))

en jefzor: ook een 1 euro moneymatch? =)(mijn fox tegen jouw peach vorige keer ging niet zo lekker moet ik effe goed maken :p)

en BF: hoe laat begint het toernooi, als het kan ben ik er om 10.30(lekker vroeg zodat ik genoeg kan inkomen, heb ik altijd nodig :p )
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
en jefzor: ook een 1 euro moneymatch? =)(mijn fox tegen jouw peach vorige keer ging niet zo lekker moet ik effe goed maken :p)
Isgoed. Maar no johns over vorige keer hè, voor mij was et pas de eerste match van de dag ;) (okee tweede, we deden eerst nog een fox ditto... niet goed voor mij om m'n eerste match van de dag met fox te spelen XD)
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
edit: laat maar zitten ik weet het al.

en jeffzor: dan spelen we dit keer toch wat later op de dag, hebben we allebei genoeg tijd om in te komen=)
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
morgen word te leuk ^^...heb er echt zin in ..ik ga rapen :/
en zgetto als er teams zijn, wij teamen he ?
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
25,967
Switch FC
SW-1597-979602774
BF sorry voor niet op komen dagen. Ik was in EuroDisney, en mn ouders vinden t altijd geweldig om een dagie of 2 te verlengen... =/
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Results:

1. Amsah
2. Nnja
3. Johnnyboy
4. Faab
5. Ivo
6. Linkje
7. Dave
7. Utto
9. Ryuker
9. NGCXX
11. Adam
11. Savior
13. UchihaJP
13. Prince Shadow
13. Jeffz0r
13. Rens
niet door pouls:
BF
Natta
Steven
Thomaz
Zgetto
Mitch

Teams:
1. Utto & Linkje
2. Amsah & Natta
3. Choco & Faab
verder weet ik niet.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Lol BF niet door de poules? Hard :D

Jammer Zgetto, had toch wel verwacht dat je de brackets wel zou halen.. Nouja, there's always ZEST 2 :p

ja had ik ook wel verwacht :(

ik zat wel in een lastige poule met Amash, rens en ryuker
was wel allemaal close (behalve tegen amsah natuurlijk:p ) maar kwam net tekort:(
toch was het wel mogelijk geweest ze te verslaan :) (voor een of andere reden speel ik veel beter later op de dag dan in het begin:( )

oja en teams ging wel goed samen met adam =D
nnja en faab geraped=p maar ze wonnen wel 2-1 xD
coen en BF verslagen =D (vorige keer van verloren =D)
en 2-1 van Dave en rens verloren.(was ook wel close dacht ik)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
yeay sjouts enzo

Savior: teammaatje! rens geowend en mee weze carre. sommige mensen op straat weten gewoon niet wie ze voor zich hebben als ze diegene voor gek uitmaken.

Coen: we hebben op het laatst nog ff gespeelt. bedank je pa nog voor ons uit maassluis te lootsen.

Adam: vroeger ownde ik je. je werd beter, en gisteren kickte je me uit de brackets. it's official. you > me

BF: muhaha uit de pools gekickt :p thanks voor het hosten. klote dat je weinig slaap heb gehad. another gannondorf has been born!!

Ryuker: thanks man. doet me goed dat van een nuchtere smasher te horen. ;)

Johnny: samus is kapot goed. maar volgende keer wil ik ook eens tegen je falcon.

amsah: de teammatches in de ochtend waren leuk :)

Dave: dat probleem met het adres had ik ook. heb het via google earth opgezocht XD wist wel dat het bij station maassluis-west was. wat deed je trouwens in de loser-loser-bracket? emo-tv ftw!

Jeffz0r: hey! ook door de pools gekomen. niet gevochten. wil weer sheik en daisy matches.

faab: wie is nu eigelijk je main? je twijfelde wie te nemen in de pools.

uchihaJP en Mitch: paar leuke freeforall matches in de keuken gehad. SPAMUS!!

Thomaz: volgens mij heb je meer met die gameboy zitte klote dan gesmashed.

Utto: nice stuff in de brackets. in de match met Adam hoopte ik dat je zou verliezen. dan zou je tegen mij uitkomen.

Rens: ik wil een peach ditto tegn jou. ik wil zelf wel eens mee maken waarom je op die power ranking lijst staat.

Zgetto: leuke teammatches gehad. ik snap waarom adam steeds met jou wil teamen.


de rest: niet tegen gespeelt of echt mee gepraat ofzo. je zal vast wel bijna zoveel als linkje ownen enzo :p
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Waarom wil je daarvoor een peach ditto? Maakt dat uit of je op de powerrankings staat? Gaat er om dat je ver kan komen in toernooien. En dus veel mensen kan verslaan. En dat heb ik wel bewezen al een aantal keer. Gister was gewoon bagger. Maar in pouls gewoon gewonnen van zgetto (ging niet makkelijk) en ryuker.
In de bracket beetje pech gelijk faab wat heel close was. Maar die ik wel net verloor. Je weet niet waar ik anders uitgekomen was met een volgende wedstrijd tegen coen en daarna ivo. Dan sta je opeens helemaal boven in.
Maar ik verloor net en moest tegen dave.
En dat ik van savior verloor is evegoed wel gewoon slecht van mij. Maarja met peach kan je gewoon weinig tegen een niet al te beste sheik die alleen maar naaltjes gooit en weg rent. Iedegeval niet met mijn speelstijl met sheik. Maargoed volgende keer neem ik wel een ander character. Of nouja met peach moet het ook trouwens makkelijk kunnen.
En savior's speelde zijn tacktiek gewoon erg goed, waardoor ik weinig kon doen. KLasse van hem maar slecht van mij.

Maar ik wil best een peach ditto hoor, ook al snap ik het doel niet van die match dan.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Verrassend, jammer dat Helios niet meegedaan heeft. Ook leuk dat de power rankings zoveel spirit opleveren (al moet het niet te onvriendelijk worden). =]
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Toernooi was te leuk.
Thanks atm voor het hosten.
Bedankt dat je dave uit winners heb getrapt Coen, had het niet zonder jou kunnen doen.
Ivo eindelijk gepakt ^_^
Choco we zuigen in teams man, was wel te leuk na het toernooi.
Amsah good **** as usual.
Johhny heeft laten zien wat ie kan, geweldig gedaan man.
Linkje represents ganondorf, je word snel beter man ^_^

Voor de rest geen specifieke shoutouts maar t was leuk, zie jullie volgend toernooi.
En niet boos worden als ik je niet heb genoemd in shoutouts :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
thnks faab.

ik ben het eens met rens hij had gister gewoon een kenker dag kan gebeuren .
had ik laatst ook. dave had het gisteren ook. maar we weten allemaal dat dave owned dus volgende keer ownt hij iedereen helemaal plat.net zoals rens zodra rens in zijn spel zit kan je moeilijk van hem winnen .

weer een post zonder teveel leestekens en gevallen.....

aight g respect njagga.

steven
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
wat shoutouts
Faab: WRAAK!
Dave: Sorry ;) Je kan beter dan dit
Linkje: Als je zo doorgaat met verbeteren word je echt goed o_0
Utto: Haha, geownd door linkje :p Good **** met teams
Amsah: Als je volgende keer je duim breekt in plaats van je ringvinger maken wij ook een kans ;) Too Good
Johnny: Ik maak tijdelijk even geen kans tegen je, goed gespeeld en goed om te zien dat je minder domme fouten maakt de afgelopen tijd
Nnja: verdiende nr2 gister, goed gespeeld
Adam: Je wordt steeds beter o_0 Ga zo door, en hou hetzelfde niveau de hele match vol, want soms ga je slechter spelen op het einde van het potje (soms ook beter)
bf: :cool:
coen: nice, dave verslagen. Volgende doel: Linkje verslaan
Hmm, ik ben mensen vergeten denk ik -_-
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
k kijk er simpel tegenaan, rens. iemand die op de power ranking staat moet wel ownen. mss was het inderdaad gewoon een kut dag, maar dan als nog wil ik kijken of ik tegen je opgewassen ben. i beat you once in the brackets, i can do it again ;)
en waarom peach? mij peach is best nieuw dus als ik tegen andere peaches speel leer ik er waarschijnlijk wat nieuwe dingen bij.

het was ook niet echt offensief bedoelt ofzo. maar de ranking lijst is toch een soort 'to-do-list'
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
no offense shadow maar naar mijn mening zit je nog lang niet op het niveau van rens. op jst5 won ik een MM van je met m'n ness o_0. hij staat niet voor niets op die lijst en iedereen kan een slechte dag hebben.

dave 7e vind ik wel een beetje raar:p

aight respect j-p voor het door de pouls komen, komt natuurlijk allemaal door mij vanwege de goeie training donderdag:p

oh en wie is natta o_0
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik heb blijkbaar de hele bracket omgegooid door mn overwinning tegen Dave?

Vreemd he, win tegen Dave, verlies tegen Linkje :p Linkje is te goed

Dave: je ownt om tegen te spelen, ik wordt nooit zo goed als jij ^^

Linkje: je bent te goed.

P_S: Je blijft een toffe smasher :p

Adam: ****, je wordt goed. Je bent te cool

Zgetto: Team Techhoer XD

Faab: Toen ik zag dat ik na dave tegen jou moest had ik er alweer spijt van. haat je me nog?

Ryuker: Je blijft gewoon een van de tofste smashers die ik ken :p

Johnny: Lame! >_> *probeert wederom reactie uit te lokken*

Marc: Oh wacht.....

Helios: Je zuigt.

Choco: Zowat niet gespeeld of gepraat met je.

Jeffz0r: Bram ladage...........


Laat Amsah maar hij heeft toch geen internet
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
I know you missed me, but sleeping before Trance Energy > A LOT :p
Oh and the party was great guys! O__O

My shoutouts:
To everyone I said hi to - How's it going? =)
Amsah - No, you! :p
Nnja - Helios + beer > j00
Ryuker - lol10chars >_>
Johnnyboy - Awesome of you to come along =D


aaaaaaaaaaaand that's about as much as I can do for the time being. I'm still dead tired lol ._.

See ya next time dutchies =)
 
Top Bottom