• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM1:2- 3 Maart - Goedkope cola voor iedereen!!

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
HMm..Voor mij gevoel heb ik afgelopen zaterdag niet goed genoeg gepresteerd,Ik weet dat ik beter kan maarja...Geen smoesjes, kheb me matches eerlijk verloren"Ben door heel Almere er uit gekickt...Maarja is niet erg, sinds ik oorspronkelijk ook in Almere geboren ben :)...

Shout outs : Linkje.. Dit keer won jij je hebt je revenge = )..Maarja verwacht het de volgende keer van mij ook maar :D...T_T te gay dat ik iedere x op 1-3 stock achterstand pas begon op te letten en het nog close maakte -_-..

Utto: Jij hebt duidelijk ook je revenge :)...Maarja volgende x ik weer he Je weet xD...je bent een toffe smasher.En ik own je met echt voetbal! + Linkje

Choco.. te goed gespeelt jij 2e plaats nice, we hebben niet veel gespeelt maarja, volgende keer he..

Zgetto...Teams was te leuk, volgende x rapen we Faab en choco.. ze zuigen ^^

Amsah: Friendly's tegen jou was te dope, kheb weer veel geleerd van je, thnx nog...

Ivo...Tegen je fox spelen is echt leuk, Ja die laatste match op FD had je me echt te pakken :/... Je was best wel in vorm ^^

Coen: Je peach ownt te hard..^^ Friendly's en praten op het eind was leuk ^^..Coen Ownt te hard=)

Shadow : ghehe, sorry dat ik in de bracket een beetje minder tegen je speelde :/ , Maar ik zat heletijd na te denken over hoe ik de heletijd in linkje's back air rende een match daarvoor..=_=...Oja en je rijd te goed auto ^^ Te dope

Bf: Alweer een Nieuwe Ganon :D te leuk, En je ATm Toornooi was de **** echt, te leuk

JP: We hebben niet veel gespeelt @ Atm , Maar maaktniet uit weekend daarvoor hadden we te veel gespeelt ghehe =)..

Dave : Je doc is echt te dope, Maar ik kom steeds dichterbij^^,komt een tijd dat ook jij probleempjes met mij gaat krijgen( hoop ik ) ^^...Maarja totdan...

Rukker: Je ben je niet tegengekomen maarja...Je Marth is te mooi^(=

Mitch :/ Too bad dat je die **** voor opnemen vergeten was, dat kabeltje :/ anders was het tapen van matches nog leuk geweest :D..Maarja..Volgende x niet vergeten he ^^.. Maar goed Mitch, Keep on smashing ^^

Faab : Stomme hoer... we hebben 2 matches gespeelt, het staat 1-1 .. ^^ volgende toornooi gaanwe wel friendly's spelen, anders breek ik in je huis en dwing je om tegen me te spelen.

Naja dit was et ! Tot Aan Utto's Toornooi :)

Edit! : Linkje was echt de man op dit toornooi! ^^
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Shadow : ghehe, sorry dat ik in de bracket een beetje minder tegen je speelde :/ , Maar ik zat heletijd na te denken over hoe ik de heletijd in linkje's back air rende een match daarvoor..=_=
Dat was ik, niet Shadow >_>
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
nee ik bedoel niet die matches tegen jou jeffrey, Het was tegen shadow, Sheik ditto..''.een match daarvoor moest eigenlijk:''een paar matches daarvoor zijn ''my fault -_-
 
Top Bottom