• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM 4.2 - Brawl edition -Datum waarschijnlijk Zondag 4 Mei

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ahoy, mateys.

Alvast CONFIRMEN aub.

ATM 4.2 omdat 4.1 nog moet komen.

Wat?

Brawlfest. Ja, dat durf ik te organiseren. Leef er maar mee. Limiet 16 man (of iets meer als er meer interesse voor is).

Waar?

Coen's huiskamer. Voor adres en routebeschrijving zie onderaan en het staat ook in een eerdere ATM topic. De overdose aan frisdrank en nootjes zal weer aanwezig zijn.

Wanneer?

Waarschijnlijk zondag 4 Mei. Het weekend erna is XTC, dus dat is geen optie. Zo nodig kan het waarschijnlijk de zondag in de week na XTC ook als 4 Mei te kortdag is.

Waarom?

Omdat het wel tijd werd voor een gezellig smashfest en we ook wel iets anders dan online lag willen =)


Regels:

IK HEB MEERDERE WII'S + BRAWL NODIG. Eeuwig respect als je er eentje kan meebrengen. Waarschijnlijk zal ik er rond de 5 nodig hebben.

Wii + Brawl (onder voorbehoud):

- Coen
- Johnny
- Ryuker
- Mccloud, Biscuit?
- Moreno

Singles:
5 euro entree p.p.
Best of 3, halve finale best of 5, finale best of 7
No items
3 stock
8 minute time limit
Alle vormen van excessief stallen zijn gebanned.

Stages:

Neutral:
Battlefield
Final Destination
Yoshi’s Island
Lylat Cruise
Smashville
Pokemon Stadium

Counterpick:

Brinstar
Castle Siege
Corneria
Delfino Plaza
Frigate Orpheon
Great Sea
Green Hill Zone
Luigi’s Mansion
Halberd
Norfair
Pokemon Stadium 2
Rainbow Cruise


Banned:

Alle andere stages + Custom stages

Teams:

Alles wat voor singles geldt, geldt hier voorlopig ook. Alleen heb ik besloten een 4 euro entree te vragen, en 1 euro voor eten/drinken etc. Elke suggestie voor een passende ruleset neem ik graag aan.

Vragen?

Deze topic, of msn.

msn = ngcxx@hotmail.com

Inschrijflist:

- Coen - CONFIRMED?
- Johnnyboy - CONFIRMED
- Ryuker - CONFIRMED
- Darkrenji - CONFIRMED
- Moreno - CONFIRMED
- Repyh - CONFIRMED
- Biscuit
- Mccloud
- Lawrencelot
- Emo030
- DownA (misschien)
- Ivo
- JP (maar doet niet mee aan toernooi)
- Exalador - CONFIRMED
(- BF!!!!)

Confirmen a.u.b! Confirmed is leuk om te typen.

Adres en routebeschrijving:

Hoe kom je bij mijn huiskamer?

Zorg dat je op Rotterdam Centraal Treinstation komt, en loop vanaf daar naar de metro (zou niet moeilijk te vinden moeten zijn). Op het metrostation aangekomen moet je de metro richting Spijkenisse nemen. Er gaat ook een metro richting Slinge, maar daar moet je niet in. In de metro hangen altijd kaarten van de haltes, kijk daarop wanneer je moet uitstappen, dat is bij Rhoon . Voor deze reis met de metro heb je 4 strippen nodig en het duurt ongeveer 20 minuten. Je **** ook een uurnetkaartje uit de automaat halen (2,70/2,80) die een uur geldig is, maar let op dat de automaten alleen losgeld aannemen.

Eenmaal aangekomen op Rhoon, is hier de route naar mijn huis (ongeveer 10 min lopen):

Je begint bij de M, die ik heb omcirkeld. Dat is het metrostation waar je uitstapt. Als je uit de metro stapt ga je de trap omhoog en de poortjes uit en kom je op de Viaductweg. Nu ga je rechtsaf (op de kaart naar beneden) de Viaductweg af (hij loopt schuin af), tot het eind. Daar ga je weer rechtsaf ( op de kaart naar links) en zie je aan je linkerhand een grasveld met een standbeeld in het midden. Loop de lange straat af (naar beneden op kaart, de Dorpsdijk)
tot je rechtsaf de D. de Haanstraat in kan. Die loop je uit tot je de grote boom aan get eind van de straat ziet staan en dan ben je er zo ongeveer. Loop naar links en het eerste huis dat je tegenkomt (nr 35, Waalstraat) bel je aan of klop je (whatever). Hoop dat het zo duidelijk is het lijkt lang lopen maar het is maar 10 min ofzo.



Het adres precies is dus:

Waalstraat 35
3161 XN
Rhoon

En als je echt problemen hebt, bel je maar: 06 53 43 63 37
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Heb de 11e als keuzen weggehaald want bedacht me net dat dan XTC 4 al is. De zondag er zou eventueel nog kunnen is de 4e te dichtbij is maar dan is het geen vakantie meer.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ik kom wel als het de 11de is, als het de 4de is waarschijnlijk ook maar weet niet zeker, ik kan wel wii+brawl meenemen.

Ik heb zelfs twee brawl copies en op marktplaats raak ik em toch niet kwijt, dus als iemand nog Brawl wil of iemand kent daarvoor? Thanks
 

Emo-030

Smash Rookie
Joined
Apr 27, 2008
Messages
15
Location
The Netherlands
Ik wil ook wel komen ^^ alleen weet ik nog niet zeker of ik wel kan, dus ik meld het nog als ik het zeker weet. Ga er nu maar vanuit dat ik wél kom. =)
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Wat een ****ers zijn jullie ook. Weken lang geen toernooien en als ik weg ben ineens zesentwintig of zo.

Kut vakantie ook...

Onbeveiligd draadloos internet ftw trouwens.
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
Ahhhww Utto maar we weten toch allemaal dat je ***** dus dat zit wel goed XD

We moeten maar weer is een keer brawlen ik neem wel contact met je op of whatever
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Ik kom wel als het de 11de is, als het de 4de is waarschijnlijk ook maar weet niet zeker, ik kan wel wii+brawl meenemen.

Ik heb zelfs twee brawl copies en op marktplaats raak ik em toch niet kwijt, dus als iemand nog Brawl wil of iemand kent daarvoor? Thanks
Hoeveel vraag je ervoor?:p
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ik vraag 54 euro voor mn Brawl copy. That's right, 54<60 en hij is nog in de verpakking. Enige nadeel:

ik kan toch niet komen :( schrijf me maar uit. Als t de 11de was had ik wel gekund. Anders doe je de elfde ook een toernooi Coen :p
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Joeri ik was eerder! Ik moet maar eens een NTSC smash hebben zodat ik ook een normaal kleurensignaal kan krijgen op mijn tv.

Ivo: Doe ik.
Lawrence: Jammer man, je woont in het weekend nog wel zo dichtbij O_o
Linkje: Werken op zondag is gay ;p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Dude er staan al 3 toernooien gepland in de komende 3 weekenden en jij zet er nog eentje bij? Voel je je wel helemaal lekker? XD
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Jeffrey: Dat is melee dingen, dit is Brawl. En wat is uberhaupt je punt? Zoals JP al zegt, niks mis met veel toernooien.
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
Eyh coen we hebben al geconfirmed maar of je even je mobiele nummer kan pmen of posten whatever is handig voor als we het niet kunnen vinden XD
 

Emo-030

Smash Rookie
Joined
Apr 27, 2008
Messages
15
Location
The Netherlands
Ik kan jammer genoeg niet komen, het is nogal kortdag om vandaag alles nog te regelen en ik ben in totaal 4 uur aan het reizen. Veel plezier iedereen en maak er iets leuks van! ^^
 
Top Bottom