• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM 4.2 - Brawl edition -Datum waarschijnlijk Zondag 4 Mei

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
McCloud en ik kunnen niet >_>
Mijn ouders begonnen moeilijk te doen en toen was het óf dit, óf XTC.
Sorry Coen! >.<
Ik maak het goed met nog meer mangas? =)
Hier hebben we Biscuit. Herinner je me nog? Olimar... WiiGamer.
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Moreno had 1e plaats en Repyh 2e plaats met singles volgens mij.
En teams waren Moreno en Repyh ook 1e plaats.

Dit heb ik gehoord xd.
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Ja, volgens mij was het...
1. Moreno
2. Repyh
3. Johnnyboy
Vanaf hier onzeker...
4. DarkRenji
5. Exalador
6 en 7: Ivo of Ryuker? (Of toch 5 of wat? o_O)

Teams:
1. Moreno + Repyh
2. Coen + Johnnyboy
3. Exalador + Ivo
4. DarkRenji + Ryuker
Coen zal het binnekort wel (goed) posten. XD

Enne, het toernooi was vet ^^
Coen, dank u voor het organiseren XD echt tof. ^^ Kan niet wachten tot Brawl in Europe uit komt en er meer toernooien komen.
Te spannende potjes met Ivo XD, echt geweldig. XD (jij had even goed kunnen winnen)
Exalador, toffe potjes. xD Wolf/Falco edge-fight had echt opgenomen moeten worden. ^^
Johnnyboy, jij bent echt niet normaal goed met sonic. XD Vooral in teams hard geraped door die Sonic van je...
Ryuker, jammer dat we niet echt ver zijn gekomen in teams, maar het waren wel hele toffe potjes XD, vooral tegen Exalador en Ivo. ^^
Moreno, je bent echt een beest met Toon Link XD Niet normaal. ^^
Repyh, ook leip goed. XD Dedede ftw. ^^
En bedankt dat jullie nog een stuk mee gingen op deh terugweg. xD

Overall: TOF XD
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Results van DarkRenji kloppen helemaal. Ik heb overigens niet aan singles meegedaan.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Proficiat allemaal. Vind het echt k*t dat ik in België woon en België zo'n inactieve Smash-community heeft.

Moreno zit trouwens in EF! w00t.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Het was leuk ^^. Nog leuke friendly's gedaan en vooral nog veel vs coen :p.
Pit's looping arrows zijn te stoer voor woorden XD. Thnx voor de snacks coen^^.
Gratz to the winners!

Moet zekers nog gewend raken aan brawl. Er is gewoon zoveel wat in melee werkt wat je hier echt nie kan doen :p. Volgende keer hoop ik een beter gameplan te hebben vs snake :p. Kmoet wel zeggen dat ik matches mentaal slopender vind dan in melee. Als je nie de heel tijd tot campen of spammen resort moet je de hele tijd vooruit denken en niet te snel je aanvallen willen doen maar heel erg accuraat spacen. Sommige hits zijn echt geen drol waard afentoe als je nie goed in positie bent en iets wat een mooie combo lijkt is vaak niet zo effectief als je zou denken. Zelfs grabs geven je meestal vooral de kans je tegenstander in een positie te gooien maar je moet niet denken dat je er altijd uit kan op volgen je bent vaker achter em aan aan het rennen om vervolgens zijn aanval te blocken en em weer te grabben of vervolgens te slaan. Bij een achterstand moet je uitkijken want zo snel een stock wegrammen zoals je in melee kon is hier veel lastiger. Verder loop ik nog tegen een fix aantal brickwalls aan omdat ik nie gewend ben aan de situaties. Oftewel nog veel gewenning. Dat geld ook voor de stages wist af en toe echt nie wat ik moest kiezen XD.
Teams was leuk ik vind brawl soms leuker in teams dan in singles en er zijn fix wat handige team tactics te bedenken met deze chars:p. DDD swallow was te goed ^^.

Melee was trouwens ook wel weer een verademing om te spelen :p. Kenker goed spel is het toch...

Houd deze account in de gaten voor de vids:
http://www.youtube.com/user/Gefaabd
teams waarschijnlijk vrijdag of volgende week maandag. Als ik naar xtc ga hebben die wel voorrang though.

Enjoy ^^.
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Fricking goede matches iedereen ^^

iedereen heb ik echt goed zien spelen.
MAAR ik moet wel effe een speciaal plaatsje geven in me post voor johnny en moreno

@ Johnny: facking goeie sonic man... spannende matches
@ Moreno: wuacht maar jij! volgende keer beuk ik je ^^ epic TLink!

Tot et volgende brawl tourny!
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Nou nou Moreno, loop jij nou zomaar even een Brawl toernooi te ownen in mijn afwezigheid? Goede ****. Ik heb ook even de video's bekeken en dat ziet er goed uit. Van Repyh ook trouwens, congrats. Ik kreeg er zin van om Brawl te spelen. Je moet maar weer eens een keer langskomen Moreno, kun je ook meteen die Wi-Fi stick meenemen. Johnny verdient trouwens ook kudo's, old-skool spelers ftw. Leuk dat er iemand met Sonic speelt, alleen wat minder leuk dat Sonic gewoon een waardeloos personage is.

Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik heb nu al zin in het volgende Brawl toernooi.
 
Top Bottom