• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Why did you pick your avatar

Metà

Smash Master
Joined
Feb 20, 2006
Messages
4,248
Location
Coquitlam (Vancouver), BC
Why did I pick my avatar?

DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU

Any /b/tard would get it.

=P
 

malfunctiones

Smash Rookie
Joined
Jan 1, 2007
Messages
18
Location
...arabian nights
...I chose mine because Shy Guy is cool. And I'm naturally shy. So I chose Shy Guy.

Edit: I changed my avatar to Cloud, because Final Fantasy is awesome. =D
 

syaoran

Smash Rookie
Joined
Jan 6, 2007
Messages
14
I chose this one because my girlfriend always uses Kirby when we play and she likes using the white color when it's not on team games.
 

M-Dawg

Smash Cadet
Joined
Dec 8, 2006
Messages
34
Location
Biddeford, Maine
I picked my avatar cuz i truly am GOKU!
K
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
M
E
H
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
H
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A



See i told you that I'm really Goku!
 
Top Bottom