• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Kyllä kuuluu!

VilNess suunnistaa Neutronin luo iltasmashille pyörällä:
:psycho:

paluumatka meni melkein 2 kertaa nopeammin, vaikka eksyin pikkusen silloinkin. :dizzy:
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Nintenton foorumeilta kopio:

euraava SUOMEN ISO TURNAUS:


KarhunTurnaus.

Aika: 17-19.10 .2008

Paikka: Karhunluola mökki( http://www.hirsihuvilat.com/site/index.php?option=com_easygallery&act=categories&cid=8&Itemid=15 ) Hauho (tampereen ja hämeenlinnan vieressä)

Osallistumismaksu: 20 € jos ilmoittautuu 15.9 mennessä, 30 € jos ilmoittautuu sen jälkeen. riippuen osallistujamäärästä, osa maksusta voidaan palauttaa. laittakaa mulle emailiin viesti: saarenketo(äät)gmail.com kun haluatte ilmottautua ja olette valmiit maksamaan. Jos turnaus jostain ihmeen syystä peruuntuu, saatte tietenkin maksamanne rahan takaisin.

Pelit: Super smash bros Melee sekä Super Smash bros Brawl (ilmeisesti järjestetään vain singles, prioriteetti on meleellä)

Mukaanotettavaa:
Sauna ja uintivehkeet jos haluaa harrastaa kyseisiä toimenpiteitä. Liinavaatteet tai makuupussi on ITSE tuotava!

Osallistujat:

varmat ja maksaneet:
Vilness

lähes varmat:
Udiq
Peki
Lanttu
TK
NHJ
Ijuka
etc...


EDIT: ihan vain sanon jos kukaan ei ole vielä tajunnut. TÄTÄ EI KANNATA MISSATA! [pakollinen hymiö] >_> [/pakollinen hymiö]


... *_*
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Tottakai porukkaa tulee, mutta homma toimii näin.

JOKAINEN, joka haluaa turnaukseen lähettää mulle sähköpostia (tai privaviestin) ja kertoo halukkuutensa osallistua turnaukseen, ja samalla kysyy mun tilinumeroa. Vasta kun rahat on ilmestyny tilille niin on kyseinen henkilö ilmoittautunut. Käytännössä moni on jo innokas tulemaan.

Ja jos ei ilmottautumisia tulekkaan tarpeeksi 15.9 mennessä niin joudun perumaan homman (jolloin tietysti maksaneet saavat rahansa takas) niin että kannattaa pistää ilmottautumisiin vauhtia. Tää homma on teistä kiinni.

*_*
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
No ohan se 15e jo aika paljon. Eikä se odottaminenkaan mitenkään paha ole. Maanantaina ku tilaa niin saa oikeastaan aivan varmasti jo samalla viikolla ohjaimensa. Sitte jos tilaa viä kaks...
 

Loota

Smash Journeyman
Joined
Oct 23, 2007
Messages
422
Location
Helsinki, Finland
Itse en noita valkoisia ohjaimia ainakaan aio tilata ennen kuin olen varma, ettei originaaleja enää löydy. Eilen tilasin Game Paradisesta originaalin liilan ohjaimen. Oli kallis (45€), mutta originaalista olen valmis maksamaan "vähän" enemmän (paitsi, että lila väri sux...)
 

Zlazher

Smash Rookie
Joined
Dec 18, 2007
Messages
21
Location
Finland, Järvenpää
45? Oisit täältä suomesta saanut samanlaisen ihan hakemallakin... Täällä saa 40e liilan tai mustan paikallisesta megaswapista, ja tingittyä saa megaswapin tuntien...
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Hei onkos ookoo kaikille että alennetaan pikkasen turnausmaksua ulkomaalaisille. se houkuttais niiden osallistumista, ja niillä muutenki menee matkoihin reippaasti enemmän ku suomalaisilla menee? varmaa jotain 10 € laitettais niille.
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Minun puolesta ruottalaiset on kaikki tervetulleita, mutta en kannata heidän kosiskelua alennuksilla. Tuskin heillä se reissu kuitenkaan muutamista euroista kiinni jää. Reiluinta olisi varmaan antaa heille yhtä paljon alennusta kuin mitä he antoivat meille kun olimme heidän turnauksessa.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
nuo 3 € erot tuntuu aivan mitättömiltä sillon kun käy päivätöissä ja joutuu maksaan yli 500 € vuokrat... ja juustopaketti maksaa lähes 10 €.
Noh, mä hoidan tään jotenki, kuites silleen että ei me jouduta tästä "kärsimään".
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
se kuule lasketaan sitte, kuiteskaa sillei etten minä tästä rahallisesti hyödy. käyn päivätöissä nii ei innosta alkaa opiskelijoilta repiin rahaa turhan takia.
 

NHJ

Smash Journeyman
Joined
Aug 30, 2005
Messages
247
Location
Kajaani,Finland
olen samaa mieltä neutronin kanssa , emmehän mekään mitään alennuksia saatu heidän turnauksessa . miksi antaa heille täällä? naru perseesee vaa
 

PeliQ-^

Smash Cadet
Joined
Aug 8, 2007
Messages
43
Location
Finland, Tampere
Aha ja pikku Qtio aijotaan jättää pois laskuista? Mitä häh?

Mutta asiaan. Himottais kyllä tuo turnaus, mutta olen tällä hetkellä melko persaukinen, ja tuossa ens viikolla pitäis vuokrakin maksella.

Palataan asiaan osaltani tuossa joskus.

[e]: Ööh. Mitään alennuksia tarvita. Eiköhän se ole kauempaa tulleille sama että maksaako sen 10€ vai 15€.

Menkööt munalle puolestani
 

Loota

Smash Journeyman
Joined
Oct 23, 2007
Messages
422
Location
Helsinki, Finland
Aha ja pikku Qtio aijotaan jättää pois laskuista? Mitä häh?

Mutta asiaan. Himottais kyllä tuo turnaus, mutta olen tällä hetkellä melko persaukinen, ja tuossa ens viikolla pitäis vuokrakin maksella.

Palataan asiaan osaltani tuossa joskus.

[e]: Ööh. Mitään alennuksia tarvita. Eiköhän se ole kauempaa tulleille sama että maksaako sen 10€ vai 15€.

Menkööt munalle puolestani
Mistäs nyt saan tiimikaverin??? U___U Jungle Japes FTW!!!
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Onko siellä turussa, tampereella, hämeenlinnassa, hauhossa tai jossain siellä turku - hauho välimatkalla paikka jossa noin 8 ruotsalaista (ota tai lisää pari) voisi yöpyä silloin torstaina 16.10? Eräpäiväkin lähestyy, pitäisi saada heille majapaikka varmistettua ja ehkä vara-majapaikkakin jos käy myöhemmin niin ettei pääsekään. Hesan kautta liian kallista tai jotain.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Onneksi meillä on ateisti *_*

Eiköhän se TK kanssa liene aika iloonen jos saa Junan nurkkiinsa liehutelemaan :p, kandee ainakin kysyä. Jysiin meittin luo nyt aina mahtuu mutta eipä liene mikää järki koukata tän kautte *_*
 
Top Bottom