Zlazher
Smash Rookie
gg, kaikki kunnossa, piti tulla tännekkin sanomaan, nintendon homofoorumeille tosin jo postasin jotakin, ja se sukka oli mun, prkl, jäi sinne kun en toista löytänyt niin en jaksanut alkaa raahaamaan
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Älä sitten tue, mutta ei sitä tarvitse vihata, koska se ei ole kuin Melee.Brawlia ei muuten tueta..
Hei tuleeks kukaan Assembly-tapahtumaan Helsingin hartwall areenalle, alkaen 31 päivä. Itellä on wii ja ohjaimet Oulus mut ois ihan kiva saada peliseuraa, jos joku tuohon tapahtumaan meinaa tulla. _Kuulemma poppoo rahtaa sinne yleensä ties minkälaista pelikonsolia niin eiköhän sinne yks gamecubekin meleellä mahtus.. Ehkä jos porukkaa tulee enemmän niin jotain turnauksen tyyppistäkin vois järjestääOon nyt mökillä et en pääse nettiin kovin usein mut jos joku on tulossa tuohon tapahtumaan (gc:n, meleen ja ohjainten kanssa..) niin ota yhteyttä 0404106341. Kaveri tosin sano että saattais saada wiin ja brawlin järkättyä sinne muttei ollu varma..
Brawlia ei muuten tueta..
Assembly 2008
Joo, tota ensi kerralla mielummin sitä kautta että kysytte minulta ensin voiko tulla eikä siten että pyydetään vaan kaikki paikalle. Kuitenkin kämpän hostina haluan luonnollisesti vähän kontrolloida keitä tänne tulee ja milloin. Eri asia ois tietty ollut jos oisin selkeästi ilmoittanut pitäväni jonkun peli-illan, ja että sinne voi ilmoittautua. Alkuperäinen tarkoitus oli pelata vain Vilnessiä vastaan.Jou! Ens torstaina pelataan Neutronin luona (kellarissa >: D ) meleetä, ja ehkä brawliakin mutta ainaki meleetä. Jos joku PK seudulta haluaa tulla niin sinne Matinkylään vaa! jos tulet ruoholahteen mun kämpille ennen klo 16:00, niin saat kyydin mun autolla. Rock!
PS. takasin ei varmaan kyyti onnnistu mut ainaki ruoholahteen/lauttasaareen asti
Nope, because you failed to get it jeffzor.Yay congratulate me, a foreigner got the 2500th reply here XD
There's nothing awesome at replying to a post of 2500th instead of posting/replying to the thread and making that 2500th post yourself. >_> So in a sense, you still failed jeff.N00b, read my post again XD
Menikö tuo jo vai onko se vasta seuraavana torstaina?Jou! Ens torstaina...
O_o Oon koko ajan luullut, että tänään on perjantai, siksi kyselin, että onko tämä milloin... *_* No, joka tapauksessa olen tulossa broikan (Wormin) kanssa.^^Se on tänään.
No problem, jeesusteipillä sen saa taas loistokuntoon. Ainakin tuli nähtyä mitä ohjaimen sisällä on. >_> Niin, onnistunut peli-ilta jälleen. Tänks för thät!Lootalta lentelikin ohjaimet aika tuhoisaan sävyyn välillä
harvinaisen totta >_>neutronin marth on umoihjomo