• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

Zlazher

Smash Rookie
Joined
Dec 18, 2007
Messages
21
Location
Finland, Järvenpää
gg, kaikki kunnossa, piti tulla tännekkin sanomaan, nintendon homofoorumeille tosin jo postasin jotakin, ja se sukka oli mun, prkl, jäi sinne kun en toista löytänyt niin en jaksanut alkaa raahaamaan
 

PeliQ-^

Smash Cadet
Joined
Aug 8, 2007
Messages
43
Location
Finland, Tampere
Lanttu. Itse asiassa kurasarja jäi kesken =D. Siellä oli Omega vs. Laatikko losers finaalissa, joista voittaja ois menny Phailia vastaan.

Lisäilen lisää jahka ehdin.
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Nico. sanoo:
<_<
Ijuka sanoo:
>_>
Ijuka sanoo:
umpihomo
Nico. sanoo:
hei
Nico. sanoo:
laita sinä vaikka viesti boardseille
Nico. sanoo:
että uus pr nyt viikon sisään
 

♡ⓛⓞⓥⓔ♡

Anti-Illuminati
Joined
Jan 10, 2007
Messages
1,863
Hei tuleeks kukaan Assembly-tapahtumaan Helsingin hartwall areenalle, alkaen 31 päivä. Itellä on wii ja ohjaimet Oulus mut ois ihan kiva saada peliseuraa, jos joku tuohon tapahtumaan meinaa tulla. _Kuulemma poppoo rahtaa sinne yleensä ties minkälaista pelikonsolia niin eiköhän sinne yks gamecubekin meleellä mahtus.. Ehkä jos porukkaa tulee enemmän niin jotain turnauksen tyyppistäkin vois järjestää :) Oon nyt mökillä et en pääse nettiin kovin usein mut jos joku on tulossa tuohon tapahtumaan (gc:n, meleen ja ohjainten kanssa..) niin ota yhteyttä 0404106341. Kaveri tosin sano että saattais saada wiin ja brawlin järkättyä sinne muttei ollu varma..
Brawlia ei muuten tueta..

Assembly 2008
 

♡ⓛⓞⓥⓔ♡

Anti-Illuminati
Joined
Jan 10, 2007
Messages
1,863
En vihaa brawlia, omistan pelin ja se on ihan hyvä. Itse vaan pidän meleestä paljon enemmän vauhdin, teknisyyden ja combojen takia.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Hei tuleeks kukaan Assembly-tapahtumaan Helsingin hartwall areenalle, alkaen 31 päivä. Itellä on wii ja ohjaimet Oulus mut ois ihan kiva saada peliseuraa, jos joku tuohon tapahtumaan meinaa tulla. _Kuulemma poppoo rahtaa sinne yleensä ties minkälaista pelikonsolia niin eiköhän sinne yks gamecubekin meleellä mahtus.. Ehkä jos porukkaa tulee enemmän niin jotain turnauksen tyyppistäkin vois järjestää :) Oon nyt mökillä et en pääse nettiin kovin usein mut jos joku on tulossa tuohon tapahtumaan (gc:n, meleen ja ohjainten kanssa..) niin ota yhteyttä 0404106341. Kaveri tosin sano että saattais saada wiin ja brawlin järkättyä sinne muttei ollu varma..
Brawlia ei muuten tueta..

Assembly 2008

Ja brawliahan tuetaan PRKL.
hehe. Anyway, meikä saattaa olla tulossa assemblyyn, ku kerta ehin jo muuttaa tänne HKIn ylikuormitettuun hellepätsiin. pitää kattoa mitä sitä siel sit tulee tehtyä
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Jou! Ens torstaina pelataan Neutronin luona (kellarissa >: D ) meleetä, ja ehkä brawliakin mutta ainaki meleetä. Jos joku PK seudulta haluaa tulla niin sinne Matinkylään vaa! jos tulet ruoholahteen mun kämpille ennen klo 16:00, niin saat kyydin mun autolla. Rock!

PS. takasin ei varmaan kyyti onnnistu mut ainaki ruoholahteen/lauttasaareen asti
 

Ltax

Smash Cadet
Joined
Oct 26, 2006
Messages
26
Minäki tulen, ja kysyin tossa Limeltäki jos se haluu tulla. Vilness, viittitkö kurvata meiän kautta ni napataan yks TV mukaan? Viis henkeä ja yks TV ei nappaa...
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Joo, onnistuu. Sähän asuit jossain siel espoossa? pistä vaikka privana osoite tai voithan pistää tännekki jos pokka kestää ;)
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Jou! Ens torstaina pelataan Neutronin luona (kellarissa >: D ) meleetä, ja ehkä brawliakin mutta ainaki meleetä. Jos joku PK seudulta haluaa tulla niin sinne Matinkylään vaa! jos tulet ruoholahteen mun kämpille ennen klo 16:00, niin saat kyydin mun autolla. Rock!

PS. takasin ei varmaan kyyti onnnistu mut ainaki ruoholahteen/lauttasaareen asti
Joo, tota ensi kerralla mielummin sitä kautta että kysytte minulta ensin voiko tulla eikä siten että pyydetään vaan kaikki paikalle. Kuitenkin kämpän hostina haluan luonnollisesti vähän kontrolloida keitä tänne tulee ja milloin. Eri asia ois tietty ollut jos oisin selkeästi ilmoittanut pitäväni jonkun peli-illan, ja että sinne voi ilmoittautua. Alkuperäinen tarkoitus oli pelata vain Vilnessiä vastaan.

"Kellarin" koko on semi-pieni, ja ei mielestäni sovellu erinomaisesti vähänkään isommalle porukalle. Sen lisäksi että sieltä loppuu nopeasti happi, siellä myös kaikuu mukavasti, ja en tiedä saanko sinne tarpeeksi tuoleja ja pöytiä 5:lle henkilölle ja kahdelle telkulle. Nojuu, lattialla voi tietty pelata kyllä.

Elikkäs klo 13 lähtien voitte tulla torstaina kellari-smashaa tänne, ja sori tuo "mäkätys", mutta meikäläisellä on ollut huonoja kokemuksia aikoinaan siitä kuinka homma lähti käsistä vähän vastaavanlaisessa tilanteessa.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Aijoo, ohops ja Anteeksi. Ens kerralla kysäsen...
No armeijan käyneenä luvataan että tarvittaessa voin leikkiä kersanttia jos homma ei toimi! ;)
ja jos hapenpuute pelottaa niin viedään jatkoroikalla meikän pakuun toinen pelipiste siihe viereen.
Nämä äijäthän pelaa vaikka puussa kunhan on sopivaa vastusta ettei se penkkien puute haittaa... rock.
 

Zlazher

Smash Rookie
Joined
Dec 18, 2007
Messages
21
Location
Finland, Järvenpää
Se minun puhelu oli epäsuorakysymyslause (oli pakko käyttää tota, näin totesin että äikän tunneista on oikeasti jotain hyötyö). Ja kysyinhän siinä jossain vaiheessa että "sopiihan se sinullekkin?"

Editoinpas

Ellet tarkottanut tota Vilnesille tietysti...
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Se joka soitteli, niin katso helsingin kartasta missä on lauttasaari. Mulla on auto siinä että sieltä lähetään. Rock.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
No johan oli pelit eilen! Neutronin martta kyllä vie maksanki mennessääm.
nyt voi pitää sormenlepuutus tauon, muutama viikko ainaski :p
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Kellarismashi saatiin sitten kunnialla vedettyä, ja vaikka lootalta lentelikin ohjaimet aika tuhoisaan sävyyn välillä - ei vilnessin tarvinut vielä kessuksi ryhtyä o_O. Niin ja vilun luigi se vasta homo onkin, sain turpiini aika huolella siinä lopussa kun pelattiin. Pelaillaan joku toinen kerta taas...
 

Zlazher

Smash Rookie
Joined
Dec 18, 2007
Messages
21
Location
Finland, Järvenpää
Tosta nipalle postasinkin jo, mutta jees, neutroni pitää ens viikonloppuna ison turneen niitten kellarissa

Nyt BYOCin lisäksi on myös BYOT (Bring your own table) ja BYOCh (Bring your own Chair) Koska tarvitaan telkuille alustat... Ehkei ensiviikolla mutta pitää varmasti
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
jaa, Meikän luigiki otti turpiin 80% ajasta, et ei se tarpeeks homo vielä ole... Pitää katella ainaski neutronin kans uusiks joku kerta, sillei kuiten et on joko viikonloppu tai et lähden viimeistää 22:00 ajaan/pyöräileen poies. Nää aamu seitsemään duunit vie mehut pois jos alkaa kikkaileen keskiyöhön *_* (tumbin uuni)
 
Top Bottom