Loota
Smash Journeyman
Abauttia 12Kuinka paljon Brawlis oli osallistujia?
![Stick Out Tongue :p :p](/styles/default/xenforo/smilies/tongue.gif)
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Abauttia 12Kuinka paljon Brawlis oli osallistujia?
Noh, samassa veneessä ollaan. Minun ainakin pitää treenata ensi kerraksi kunnolla : DMinä taas pohjalla. <_>
hajosinsdfsfsFrozen piti sanansa ja haki porukkaa miittii muttei vienyt perille : DD
aika mustaa huumoriaFrozen piti sanansa ja haki porukkaa miittii muttei vienyt perille : DD
Joo, tuota noin... Smaus_O_Main tuli NoF:n foorumeille liian myöhään trollailemaan, joten ehdin jo sopia tiimit Ltaxin kanssa pyhästä valasta huolimatta *_* No, nyt kuitenkin sovimme, että tiimaamme Oulussa, saatte siellä turpasaunan pyhiltä objekteilta <_>...mitä muuten tapahtui PeliQ:n ja Laatikon ikuiselle tiimitoveruudelle? olen olen... tyrmistynyt... J-tyrmistynyt.
On , aivan hervottomanvitun hauskaa juuh.Frozen piti sanansa ja haki porukkaa miittii muttei vienyt perille : DD
Noooo! Lähetä mulle ._....miksi wiilläni on edelleen lootan replayt tallessa? >8(
*poistaa kaikki 12 videota*
Olet failannut jo 5 kertaa FC:si lähettämisessä.Noooo! Lähetä mulle ._.
Interesting. Please, tell me moar.periaatteessa vois lähteä, mutta ei kiinnosta niin paljoa <-<
Vilu, minä ja neutroni ollaan suunniteltu et lähdetään sinne jo torstaina ja tullaan takasin maanantaina, koska on halvempaa ja saa levätä ja oleskella eikä missaa turneitakaan. Yöpymispaikka olisi uckin eli turneejärkkääjän luona. Et sen sorttista. Mieluummin menisin porukassa, mutten ala näitä suunnitelmia muuttamaan kun perjantaina maksaa paljon enemmän mitä torstaina mennä sinne ja yllä mainitut syyt kans.Hei meikä on harkinnut menevänsä tonne SMACkiin.
Että se onnistuis nii seuraavan homman pitäis varmistaa:
Lähtisin ainoastaan perjanain aamupäivä lennolla tampereelta ryanairilla. Tarttis siis yöpaikan tampereelta to-pe yöksi. TK?
neutroni tulis varmaan messiin jos mentäis autolla hesasta tampereelle. lähettäis torstai-iltana.
Tuleeko TK messiin? jos ei niin onnistuuko heitto esim. meikän autolla tonne lentoasemalle. jos ei niin kyllä sieltä lentoasemaltaki saa parkkipaikkoja, ne vaa maksaa jonki verran.
tultais takasin ilmeisesti maanantai-aamu yön lennoilla. Mulle ei oo tosin mahdoton ajatus että skipataan brawlit ja lähdetään jo sunnuntai aamuna, tosin olishan se hauska henkata siellä vielä yks päivä ku kerta sinne asti mennään.
Kukaan muu tulossa hesasta tampereelle Smackiin ehkä? jaettais bensat ja halval pääsis.
no cuben vois sinne lähettää mutten ite jaksa lähteeInteresting. Please, tell me moar.
Tai vois mennä tampereen lentokentälle mutta en hyppäis koneeseenno cuben vois sinne lähettää mutten ite jaksa lähtee
Peki, et vaan osaa.no cuben vois sinne lähettää mutten ite jaksa lähtee
Hajosin.sanoo ihminen joka ajoi taksin perään -_-
Mitä? Ajoiko joku taksin perään?sanoo ihminen joka ajoi taksin perään -_-
Jännään paikkaan heitti sensuurin, smapaska o_oSale on nyt tehnyt kaikki sma**** ja spesiaalit nerolle (Joita ei videossa näy).
Ei voi sanoa "smashes" suomeksi. Se on kiroilua.Jännään paikkaan heitti sensuurin, smapaska o_o
Hienon videon oot pyöräyttänyt, onko tuo ainoa valmis hahmo tällä hetkellä vai miksi molemmat pelaa sillä?