• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
helemaal waar Marc, maar omdat melee zo'n goed spel is vergelijken mensen het spel teveel... Men kan wel zeiken dat het kutter is dan... maarja ik had ook liever nog de prijzen van de gulden tijd maar mij hoor je ook niet.

Dit is gewoon een heel ander spel en de ene vind het leuk dat je tegenstander gewoon niets kan doen terwijl je hem van 0 tot death combo'd maar ik vind brawl een stuk toegankelijker dan melee.

Ik weet nog wel dat ik de SSB heel erg gewend was en de overstap naar melee was ook superkut. In het begin speelde ik ook nog steeds SSB omdat ik die toen nog beter vond. I couldn't have been more wrong...

Bovendien heb ik al zoveel melee gespeeld dat dit wel een verfrissing is.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
De tijd van Melee is wat mij betreft voorbij, het is niet mijn punt dat dat gespeeld moet blijven worden (maar als er animo voor is, be my guest). Brawl is een nieuw spel, maar het blijft smash en het zal altijd vergeleken worden. Het prettig vinden dat het toegankelijker is mag, zolang je maar in **** zien dat er ook mensen zijn die vinden dat dat veel uit het spel heeft gehaald (zoals ik). Ik wil trouwens ook de gulden terug. =[
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
Nou ik wil niet de gulden terug want dan gebeurt er precies hetzelfde als toen de euro kwam. Alles word teruggerkend en omhoog afgerond... YEAH nog duurdere kaas en nog duurder bier... Dat moet ik niet hebben...

Ik heb gister op een verjaardag van een vriend van mij weer mijn naam als 'Cheese Devourer' weer waar gemaakt :D je kan trots op me zijn Marc.

En er is veel uit het spel gehaald ja... maar er is NOG meer bijgekomen ;)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik bedoelde ook dat ik liever heb dat de euro nooit was gekomen. =p

Ik ben altijd trots op je, weet je toch. ;)

Wat is er bijgekomen dan? =o
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Diddy's bananen :O, Snake, Olimar, gliding( Om hyrule temple cirkelen was nog nooit zo makkelijk:p), wario's motor, multiple air dodges, attacks na upb so on. Heb je dit spel wel marc?:p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Michael impliceerde dat er iets bij is gekomen wat van toegevoegde waarde is. Mijn vraag is dus wat er in zijn ogen bij is gekomen, maar heel lief dat jullie met een opsomming komen van dingen die niet in Melee zaten. :3
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik weet niet hoe et met hem zit, maar ik was juist sarcastisch en noemde 2 nieuwe dingen waar mensen zich alleen aan ergeren ><
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
Michael impliceerde dat er iets bij is gekomen wat van toegevoegde waarde is. Mijn vraag is dus wat er in zijn ogen bij is gekomen, maar heel lief dat jullie met een opsomming komen van dingen die niet in Melee zaten. :3
Deze opmerking is goud waard...

Nou ik vind het air dodge systeem nu beter en logischer... Geen L-cancel meer vind ik ook goed... Het sloeg gewoon nergens op vind ik.

Jeffzor, ik weet dat het lastig is maar probeer voor de verandering eens wat nuttigs te zeggen... Misschien dat mensen je dan minder haten ^_^
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Deze opmerking is goud waard...

Nou ik vind het air dodge systeem nu beter en logischer... Geen L-cancel meer vind ik ook goed... Het sloeg gewoon nergens op vind ik.
Agree. Maar bijvoorbeeld het auto-fastfall bij de dair van sommige characters, vind ik wel achterlijk :/

Jeffzor, ik weet dat het lastig is maar probeer voor de verandering eens wat nuttigs te zeggen... Misschien dat mensen je dan minder haten ^_^
Shut up ofzo xD
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Terwijl jullie n00bs daar jullie best doen om zoveel mogelijk toernooien te organiseren terwijl ik weg ben, represent ik even de Nederlandse community hier in New York. Ik heb jullie allemaal gebeat naar het eerste ECHTE Brawl toernooi. True, ik heb maar één set gewonnen, maar die gasten daar weten dan ook hoe het spel gespeeld moet worden. Ik heb mensen al rare **** zien doen met Snake en ZSS. Ik heb trouwens nog wel wat mensen gesloopt in Melee.

Ook heb ik PC Chris ontmoet. Geen foto helaas omdat mijn ouders hun camera niet uit wilden lenen. Maakt verder niet uit, want het was nogal een teleurstelling. Ik heb geen Melee tegen hem kunnen doen en wel twee hele matches Brawl. Ondanks dat ik hem zesduizend PM's heb gestuurd, had hij nog geen idee wie ik was en toen hij doorkreeg dat ik uit Europa kwam kon het hem nog weinig schelen. Toen vroeg ik hem nog waar de metro was en gaf hij me een verkeerde route. Al met al mogen jullie blij zijn, want van mij zullen jullie geen gezeur meer horen over PC Chris. Dit is de laatste keer geweest dat ik enthousiast over hem ben.

De Amsterdam crew krijgt trouwens de groeten van Comp.

En Dave, je bent nog steeds een kutemo omdat je X-TC 4 organiseert als ik er niet ben :p
 

DarkStar92

Smash Cadet
Joined
Apr 25, 2008
Messages
32
Location
Netherlands
Als iemand een keer potje wil brawlen hier is me FC 0001-3729-9143.
Ik ben wel noob want had gisteren me eerste tourney gedaan. double elimination 2/3. geen 1 match gewonnen :p.

Kan niet w8en tot ik me rijbewijs heb dan hoef ik niet meer van die klote online tourneys met lagg te doen.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Als iemand een keer potje wil brawlen hier is me FC 0001-3729-9143.
Ik ben wel noob want had gisteren me eerste tourney gedaan. double elimination 2/3. geen 1 match gewonnen :p.

Kan niet w8en tot ik me rijbewijs heb dan hoef ik niet meer van die klote online tourneys met lagg te doen.
Lekker tof voor je zelfbeeld... <_<

Biscuit, heb je nu Brawl nog of niet?:confused:
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Zijn er hier wat Belgen die het Smash-gebeuren in België wat willen opleuken?
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
De eerste pagina had ik al gelezen, zo lui ben ik nou ook weer niet. Maar misschien begrijp je niet dat ik nederlandse toernooien in het algemeen bedoel en niet alleen maar van silver, denken!! En doe je dat bij iedereen ofzo, diegene die hier komen uitschelden. Vieze spammer <_>
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
Nou Silver organiseert al heel lang geen toernooi meer dus ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Maar als je op de 1e pagina hebt gekeken en er geen 1 hebt gevonden heb je echt heel slecht gekeken want ik zie er zo 3.

En wen er maar aan want ik ben nog 1 van de mildste ;) Je hebt mazzel dat Remen of Marc je niet eerder heeft gevonden... dan was je hier niet meer terug gekomen...

En nee dat doe ik niet bij iedereen maar ik maak uitzonderingen ^_^
 
Top Bottom