• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Wil jij zeggen dat er achter de HCC dagen niet veel organisatie zit dan? De regels mogen misschien kut zijn en er komen veel n00bs, maar er zit wel veel organisatie achter, dat valt niet te ontkennen

Houd je bek daarover tot je er zelf een keer geweest bent, vriendelijk bedankt :ohwell:
HCC dagen zelf wel, het Gamers gedeelte vrij weinig. Of heel veel organisatie, maar idiote mensen, alsof jij meehelpt ofzo.

Ik praat waarover ik wil praten. Voel je er je beledigt bij dan is dat je eigen probleem. Waarom zou ik naar een GV Party gaan? Moet ik zeker met jullie stoere mensen omgaan.
Ik ben nooit iemand geweest van gamersparties, ben er vaak naar toe geweest, maar als je er 1 ziet, dan heb je ze allemaal gezien.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
sowieso hebben we Cypher en Adam al in N-Brabant wonen. ik weet niet wie Joey in gedachte had...
en over mezelf. ik schep niet graag op... o wacht. doe ik wel ^^
Sorry dat ik et zeg, maar Cypher is echt niet beter dan mij XD

Ik praat waarover ik wil praten. Voel je er je beledigt bij dan is dat je eigen probleem. Waarom zou ik naar een GV Party gaan? Moet ik zeker met jullie stoere mensen omgaan.
Hoe kan je nou je mening geven over een GV Party, als je er nooit geweest bent? >.>
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Sorry dat ik et zeg, maar Cypher is echt niet beter dan mij XD


Hoe kan je nou je mening geven over een GV Party, als je er nooit geweest bent? >.>
Wat is jouw probleem man. OMG, Piisuke vindt de GV Parties niet leuk, maar hij is er nog nooit geweest, boehoe.
Leer er gewoon mee leven, ik wil niet naar een GV Party, klaar uit. Alleen de naam al.

En lol, wat maakt het uit dat iemand beter is dan jou, de halve community is op zijn minst al beter dan jou.
Dus ga niet arrogant lopen doen door te zeggen dat jij beter bent dan een andere no0b.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Wat is jouw probleem man. OMG, Piisuke vindt de GV Parties niet leuk, maar hij is er nog nooit geweest, boehoe.
Leer er gewoon mee leven, ik wil niet naar een GV Party, klaar uit. Alleen de naam al.
Dat je er niet heen wil, moet je zelf weten. Maar ik vind niet dat je er een mening over kan geven als je er nooit geweest bent.

En lol, wat maakt het uit dat iemand beter is dan jou, de halve community is op zijn minst al beter dan jou.
Dus ga niet arrogant lopen doen door te zeggen dat jij beter bent dan een andere no0b.
Ik doe niet arrogant. Shadow denkt dat Cypher beter is (althans zo laat hij het overkomen) en ik reageer daarop. Als ik nou steeds sta te verkondigen hoe goed ik ben ofzo, das arrogant, maar dat doe ik niet (heb ik ook geen reden toe, daar niet van :p).
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Oh, dus jij hebt dat nooit Jeffrey? Wil je een potje Guilty Gear spelen, of Final Fantasy, of wat dacht je van Suikoden? Ga je wel eens naar een Anime Conventie?

Doe toch niet zo schijnheilig, want iedereen heeft wel eens een mening over iets zonder het echt te kennen.

Thomaz said:
Ach, wat maakt het ook allemaal uit, het is toch een kutspel.
QFT
2D Fighters > SSBM. Guilty Gear ftw!
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
@ schoen.

Het klopt dat je de topic niet meer kan vinden.
Die Admin homo's van de nintendo forum hebben men topic zonder enige reden gedelete.
(serieus die forum zuigt zow kk erg, ze hebben niet eens een edit button -_-)

Anyway, add me ff: UchihaJP@gmail.com
Klaat je wel in contact komen met die gozer uit Roermond, die het organiseerd.

(Vette lol @ de magikarp xD)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Silver zou zich omdraaien in zijn smash-graf als hij jullie zo bezig zag.

Shame on you jongens. ;)
Het was vroeger niet zoveel anders wat flamewars betreft. MrSilver was er zelf ook niet vies van om af en toe iemand te ownen (al deed hij dat veel meer in het echt dan online).
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Ach, misschien zit er ergens in Noord-Brabant op een zolderkamer wel iemand die omg goed in smash is maar nooit naar toernooien is geweest en toch nog harder ownt dan Amsah op z'n eerste toernooi. Je weet het niet ^^
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
hehe was ook. nouja hij ownde mss niet zo hard als amsah toen. as a matter of fact bakte hij er niet veel van. maarja, hij speelde meer met ons samen en bekeek filmpjes en nu heeft ie zelfs een irritantere falco dan de berucht BF (naar mijn mening).
en omdat hij beter werd, werden degene die hem introduceerde in de smash wereld ook beter.
Conclusie van dit verhaal:

JEFFZ0R, IK DENK NIET DAT IE BETER IS, IK WEET DAT IE JE ***** :hunger:
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Denk je dat je me daarmee hebt? Ik hoop alleen maar op wat competitie. En het is echt kut voor jou dat je niks hebt om je ego mee te strelen.. heikneuter
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Ja, want ik wil mezelf altijd bewijzen tegenover andere mensen en alleen maar competatief spelen, ipv plezier hebben.
Echt stoer ook om goed te zijn in een flash game dat mn kleine broertje van 9 speelt. Have fun!
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Oh, dus jij hebt dat nooit Jeffrey? Wil je een potje Guilty Gear spelen, of Final Fantasy, of wat dacht je van Suikoden? Ga je wel eens naar een Anime Conventie?
Heb je me daar dan m'n mening over zien geven?
hehe was ook. nouja hij ownde mss niet zo hard als amsah toen. as a matter of fact bakte hij er niet veel van. maarja, hij speelde meer met ons samen en bekeek filmpjes en nu heeft ie zelfs een irritantere falco dan de berucht BF (naar mijn mening).
Hij is ook beter dan BF :)
Conclusie van dit verhaal:

JEFFZ0R, IK DENK NIET DAT IE BETER IS, IK WEET DAT IE JE ***** :hunger:
Lol...
Ja vertel het eens, wat is er allemaal aan de hand hierzo. Ik heb nog nooit mijn naam zo vaak op 1 pagina zien staan.
Dan moet je meer spammen XD
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ja, want ik wil mezelf altijd bewijzen tegenover andere mensen en alleen maar competatief spelen, ipv plezier hebben.
Echt stoer ook om goed te zijn in een flash game dat mn kleine broertje van 9 speelt. Have fun!
Dude, zoek een leven.

Beunhaas, ben jij toevallig RFS?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik zeg niks, ik stel je een paar vragen. Als je nou eens een keer goed leest.
Wat zou het nut van die vragen zijn, als je er een andere bedoeling mee had dan te suggereren dat ik m'n mening geef over games die ik niet gespeeld heb of evenementen waar ik niet geweest ben...
dan moet je meer spammen heah =)
Niet mijn post kopiëren! XD
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Dude, zoek een leven.

Bron van originaliteit. "Zoek een leven." Dat is hetzelfde als op internet zeggen: "Jij bent homo."

En Jeffrey, jij dacht bij voorbaat al dat ik die vragen stelde om te bewijzen dat iedereen wel eens bevooroordeelt is, dus daarom antwoordde je er niet op. Dat is hetzelfde als ik niet naar Gamesvillage Parties willen gaan, omdat het me tijdverdoening lijkt.

Kijk je ook niet naar covers van spellen en denk je van, mwah dat lijkt me niet leuk. Of boeken, of films of wat dan ook.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
En Jeffrey, jij dacht bij voorbaat al dat ik die vragen stelde om te bewijzen dat iedereen wel eens bevooroordeelt is, dus daarom antwoordde je er niet op. Dat is hetzelfde als ik niet naar Gamesvillage Parties willen gaan, omdat het me tijdverdoening lijkt.
Dus je zegt dat ik niet kan vergelijken, maar vergelijkt zelf een paar vragen die je me stelde, met naar GV Party's willen gaan of niet? Goeie :bigthumbu
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
*slaps forehead*

Ik bedoelde dat je zat te zeiken over hetgeen dat ik nooit naar een GV Party ben geweest maar er wel een mening over had en dat iedereen zoiets wel eens doet, ook jij.
Ben je nou echt zo dom als je eruit ziet?
 
Top Bottom