• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
LOL.. shoe waarom kom je niet naar de New order? :( nu kan ik buiten na een match niet eens ff een peukie met je roken :(:(:(
je mocht binnen roken bij TNOT:) . en lol @ je sig:laugh:


wie heeft er zin om binnenkort (liefst tussen 4-18 september) een keer te smashen. ben bereid om te reizen ( zo'n 2 uur hoogstens ), en ik doe verder niet aan school dus kan praktisch altijd:chuckle:
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
je mocht binnen roken bij TNOT:) . en lol @ je sig:laugh:


wie heeft er zin om binnenkort (liefst tussen 4-18 september) een keer te smashen. ben bereid om te reizen ( zo'n 2 uur hoogstens ), en ik doe verder niet aan school dus kan praktisch altijd:chuckle:
dus jij was die klootzak die niet snapte waarom ik elke keer als iemand iets op stak naar buiten liep. lekker ego hoor rokertjes :p. jullie zijn gamers niet gangsta spanksta's
kijk ninja is echte gangster en hij rookt ook niet (of wel :p ) respect!!!!
mijn ganon lacht jullie uit
ha ha ha ha ha!
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
de enigste gangster die ik ken is Ness, hij lacht je ganon uit linkje, en steekt na het lachen nog een joint op terwijl hij met zn andere hand een lijn legt.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Exalador: Volgende toernooi Ness is gangster challenge voor jou, je mag iedere low tier nemen tegen mijn Ness, als je wint win je, als je verliest moet je toegeven dat Ness gangster is. Was jij trouwens niet die Pikachu bij Jeffzor thuis??
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
dus jij was die klootzak die niet snapte waarom ik elke keer als iemand iets op stak naar buiten liep. lekker ego hoor rokertjes :p. jullie zijn gamers niet gangsta spanksta's
kijk ninja is echte gangster en hij rookt ook niet (of wel :p ) respect!!!!
mijn ganon lacht jullie uit
ha ha ha ha ha!
im sorry:p , ik ben eigenlijk heel sociaal in dat soort dingen. elke keer als ik naast een smasher op een stoel ging zitten vroeg ik of ie er last van had en dat ik anders wel naar buiten ging. dus volgende keer gewoon zeggen:p. mijn ganon lacht harder! ( mijn ganon zuigt -_- )

en ik wil geen gangster zijn <__<


@ Exalador en de rest die zin heeft om te smashen ^_^: add me > t_boeren@hotmail.com
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ness heeft veel plaats in zijn grote hoofd om mensen uit te lachen, terwijl de rest van smashland Ness allemaal uitlacht denkt Ness de grootste Gangster Spankster te zijn
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Ff een vraagje:

Ik had een tijdje geleden een site/database gezien waar allemaal foto's van jullie opstonden.
Volgens mij van RoS3. Weet iemand daarvan nog de URL?
Zijn er eigenlijk foto's op SotF/TNOT gemaakt?

@Riciardos:
Hoe kwam jij in de Debate Hall?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
op tnot niet zover ik weet. k was wel van plan om foto's en video's te maken. maar hosten is al een dag taak opzich. ben er dus niet aan toegekomen.

k heb wel een paar foto's van Jeffz0r, JD, Dave, Mr Silver, amsah, Ryuker, Shagwell, Yuna, Thomaz en mijzelf op ATM3
 

Hope

Smash Apprentice
Joined
Jul 8, 2006
Messages
91
Location
Weert, Limburg, The Netherlands
Jep dicht genoeg :D

Maar, ben jij niet zo iemand die bij de top van de top hoort in Europa? Dan heeft het geen zin voor jou ( Voor mij wel ofc dan kan je me dingen leren en oefenen )
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ehm, nee ik ben niet de top van Europa. Maar ik kan je vast wel wat dingen leren, dus als je een keer langs wilt komen moet je et maar laten weten :)
 
Top Bottom